Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2014, 13:41   #81
Allesstroomt
Gouverneur

Allesstroomt's schermafbeelding

Standaard

Laatst fietste ik langs een volkstuintje waar een buurvrouw hard in aan het werk was. Ik knikte gedag en ze liep helemaal rood aan. Ik dacht dat ze misschien al eens van me gedroomd had ofzo, een oogje op me had. Ik had het kunnen weten natuurlijk, ben geen adonis, nu hoor ik net dat ze er in geslaagd is zich invalide te laten verklaren. Ik vond al dat ze de laatste tijd zo opgewekt, luidruchtig en opvallend goedlachs was. Zelf ben ik op straat opgegroeid en klikken ligt echt niet in mijn aard maar nu gaan ze nog emigreren ook. Het zijn wel goede Vlamingen die tegen de Walen en Marokkanen zijn. Wat een dillema, wat doe ik ?
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.

Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 14 september 2014 om 13:42.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2014, 13:44   #82
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Laatst fietste ik langs een volkstuintje waar een buurvrouw hard in aan het werk was. Ik knikte gedag en ze liep helemaal rood aan. Ik dacht dat ze misschien al eens van me gedroomd had ofzo, een oogje op me had. Ik had het kunnen weten natuurlijk, ben geen adonis, nu hoor ik net dat ze er in geslaagd is zich invalide te laten verklaren. Ik vond al dat ze de laatste tijd zo opgewekt, luidruchtig en opvallend goedlachs was. Zelf ben ik op straat opgegroeid en klikken ligt echt niet in mijn aard maar nu gaan ze nog emigreren ook. Het zijn wel goede Vlamingen die tegen de Walen en Marokkanen zijn. Wat een dillema, wat doe ik ?
Geef de info aan schoofzak, die verklikt ze wel.
Oud 14 september 2014, 13:53   #83
Allesstroomt
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geef de info aan schoofzak, die verklikt ze wel.
Schoofzak u er al bij proberen lappen misschien ?
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.
Oud 14 september 2014, 13:56   #84
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een dillema, wat doe ik ?
Uwe fiets verkopen natuurlijk.
Oud 14 september 2014, 14:00   #85
Allesstroomt
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Uwe fiets verkopen natuurlijk.
Het wordt inderdaad ondraaglijk hier in de geburen. Ik kan maar beter binnen blijven en met niemand communiceren. Ze praten hier wel allemaal rechts maar handelen links. Ik word er ziek van.

Oud 14 september 2014, 14:02   #86
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het wordt inderdaad ondraaglijk hier in de geburen. Ik kan maar beter binnen blijven en met niemand communiceren. Ze praten hier wel allemaal rechts maar handelen links. Ik word er ziek van.
.. Wardje toch ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2014, 14:03   #87
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schoofzak u er al bij proberen lappen misschien ?
Hij post dat regelmatig zelf op het forum, dat hij er niets mee inzit van mensen te verklikken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Net zo min als ik in debat wil gaan met voorstanders om te mogen roken in restaurants, café's, stationshallen .... zo wil in niet in debat gaan met drugsbelievers.

Pertang, ik weet, als niet-arts, niks wetenschappelijks van de gevaren van roken; en mijn mening over zulk rookgedrag wordt beschouwd als het recht hebben op een vrije mening en vrije meningsuiting. Zelfs mijn weigering om daarover in debat te gaan, behoort tot mijn vrijheden. En dat wordt zelfs aanvaard.

Idem dito dus voor mijn visie op drugs: de actuele illegale drugs (net zoals illegaal geneesmiddelengebruik, gokken ...) zijn foei; het wettelijk verbod heeft het voordeel van enorme duidelijkheid; en de gebruikers van die illegale middelen zijn loosers.
Ik ga daarover dus niet in debat;
integendeel: de moment dat ik jou een pad in je drugskorf kan leggen, zal ik het niet laten.
(voorbeeld: zie ik je zo'n drugs gebruiken op vakantie in vb. Turkije: ik zal je verklikken, zelfs al weet ik dat je in die Turkse gevangenis uitgeboord zult worden door medegevangen èn door cipiers ...)

.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 september 2014 om 14:04.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2014, 14:04   #88
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het wordt inderdaad ondraaglijk hier in de geburen.
Sinds wanneer lopen de klachten tegen uw persoon binnen?

Citaat:
Ik kan maar beter binnen blijven en met niemand communiceren.
That's the spirit. Vergeet de router niet uit te trekken.

Citaat:
Ze praten hier wel allemaal rechts maar handelen links. Ik word er ziek van.
Van het praten of het handelen? Verwar je trouwens ziek niet met moe?
Oud 17 september 2014, 20:23   #89
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
De gestapo is nog niet uit de wereld
Tegen 2014 zal er een samengebundelde kliklijn worden geopend waar je sociale fraude en andere kan melden.
OK
Maar het nieuwe hiervan is dat je dan anoniem iemand een loer kan draaien.
Met wat zijn ze nu allemaal bezig ?

Geachte heren,
Met deze wil ik U melden dat de heer Verslijpen,Rode dreef 22 te Burcht 20 kippen in zijn hof heeft.µ
Deze leggen elke dag eieren en hij verkoopt ze aan de buren en waarschijnlijk zonder BTW.
Kan je daar iets aan doen, want mijn vrouw kan niet tegen dat kippengekakel de ganse dag.
Hopende hier een grote fraudeur te hebben doorgegeven, teken ik met de meeste hoogachting.

Een anonieme buur
Met de sossen aan het stuur krijg je uiteraard KGB inspiratie zoveel is duidelijk.
Over het niveau van de beller en wat hij zo allemaal mag krijgen in zijn leven, daar onthoud ik me.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be