![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Luxeverzuim : hebben onze politici niks beters te doen ? | |||
1. Luxeverzuim op school moet streng aangepakt worden |
![]() ![]() ![]() |
13 | 59,09% |
2. Luxeverzuim op school moet gewoon gedoogd worden |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die vroeger op vakantie wisten te vertrekken bedacht ik minstens met enkele buizen of schooljaar herdoen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik zou te weten komen dat ik daarvoor een jaar zou moeten over doen, dan trok ik jou met kop en haar voor de rechtbank met een jaarloon als geding. Laatst gewijzigd door giserke : 26 juni 2013 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zodus: als de lessen gedaan zijn, de examens beëindigd, het rapport in ontvangst genomen, dan is er voor dat jaar geen LEERplicht meer.
Trouwens, hoe staat de heer Smet tegen het spijbelen tijdens sommige feesten bij sommige religieuze fanaten? Dan worden er wèl lessen gegeven maar missen die kinderen de les (kan geen kwaad, de witte kindjes zullen de les dan wel twee keer krijgen). Twee dagen voor het einde van het schooljaar vertrekken mag niet. Twee dagen thuisblijven bij het Offerfeest en twee dagen thuisblijven bij het Suikerfeest terwijl er wèl les moet worden gegeven, is verrijkend zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2013 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Van mij mag het gedoogd worden, er is toch geen school dus waarom de ouders pesten?
Of het nu luxe reizen zijn of familie uitstappen naar Turkije, dat blijft hetzelfde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloven we allemaal.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als hij met goedkeuring mag spijbelen de laatste week om financiele redenen, en met als drogreden dat er toch niets meer te leren valt, waarom zou hij dat dan ook ander weken van het schooljaar niet mogen doen, als er volgens hem niets meer te leren valt, en hij misschien hier of daar (illegaal) wat zakgeld zou kunnen rapen? Waarom zou hij later zijn werk ter harte nemen, als hij gewoon is om zelf uit te maken wanneer het hem past of niet past. Gewoon ouwerwets gedoe, dat goede voorbeeld als opvoedkundige waarde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan me best wat "leerstof" voorstellen die daar buiten valt, en die beter aangeleerd wordt via bvb teamactiviteiten, zaols bvb sport, leeruitstap, .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik u met deze danken voor de reacties, een levendig bewijs dat mijn zinnen toch nog een 'beetje' geloofwaardig overkomen.
![]() Eigenlijk ging het mij meer om discipline maar ja dat is in alles ver te zoeken tegenwoordig.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juni 2013 om 17:14. |
![]() |
![]() |