![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw reactie is even eerlijk als stellen dat het VB de vrouw terug aan de haard wil wanneer het pleit voor een inkomen voor thuisblijvende ouders daar die anders financieel bestraft worden voor het hebben van kinderen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl mentale gedrochten van schijnredeneringen gecreëerd worden om zich toch maar exclusief bezorgd te kunnen tonen over de genitale verminking bij vrouwen, houden kinderrechten niet op halverwege de geslachten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 april 2014 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder gaat u blijkbaar stilletjes voorbij aan de opmerking uw voorstel om gezins- en familieleden die geen hulp boden en/of de feiten niet aan het licht brachten te bestraffen, niet te beperken tot religieus geweld, maar tot alle geweld binnen gezinnen. De islamitische fixatie van uw voorstel illustreert alweer dat het VB niet geïnteresseerd is in agressie tegen vrouwen, maar alleen in moslim-gerelateerde agressie. Bovendien vaak gebaseerd op prietpraat: Circe weet, zoals altijd niet gehinderd door enige kennis ter zake en zonder bronvermelding (ik citeer): Citaat:
Echte cijfers tonen aan dat partnergeweld in Europa vooral een niet islamitische, blanke hobby is: uit een grootschalig onderzoek van het Europees Bureau voor de grondrechten bij 42.000 vrouwen afkomstig uit alle lidstaten, blijkt dat een derde van de vrouwen in Europa ooit slachtoffer was van al dan niet seksueel geweld (link). In de ondervraagde lidstaten is ongeveer 5% moslim. zelfs als we uitgaan van de natte Vlaams Bange droom dat alle moslima's door hun echtgenoten mishandeld worden, betekent dit dat 97,5% van de slachtoffers niet islamitisch is. Verder ben ik er zeker van dat mocht daar in België ooit onderzoek naar gedaan worden, mannen met sympathie voor het VB hun vrouwen vaker mishandelen dan procentueel aangenomen zou mogen worden. Want dat die rakkertjes vinden dat vrouwen aan de haard horen (ze willen zelfs uitkeringen om dat te stimuleren) en vaak over losse handjes beschikken, wordt zelfs door de gemiddelde VB-er niet ontkend. Tot slot: Natuurlijk heeft Johan Bollen gelijk als hij zegt (ik citeer): "dat het VB in alle talen zwijgt over de genitale verminking van jongens". En daar is zelfs een reden voor: Flup gaat -overigens tot grote ergernis van de vele partijleden en sympathisanten die op 20 april nog altijd een minuutje stilte houden voor de verjaardag van de bloksnor- al jaren plat op de buik voor de (Antwerpse) joden. En dan ligt besnijdenis bij jongetjes uiteraard wat gevoelig. Vandaar dat het VB dit onderwerp angstvallig vermijdt. Ik sluit me daarom volkomen aan bij zijn uitspraak: Terwijl mentale gedrochten van schijnredeneringen gecreëerd worden om zich toch maar exclusief bezorgd te kunnen tonen over de genitale verminking bij vrouwen, houden kinderrechten niet op halverwege de geslachten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat anno 2014 op basis van religieuze grondslag de ene burger nog steeds over meer rechten beschikt dan en ander, is een verantwoordelijkheid van alle partijen. Blijkbaar is dat een debat dat men niet in alle openheid durft te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ruik hier precies de aanwezigheid van
![]() De persoonlijke aversie tegenover mijn persoon ligt er vingerdik bovenop en net zoals bovenstaande groente heeft "benny" hier ook totaal niet begrepen waarover het gaat en moet en zal het onderwerp "Vlaams Belang" worden. Geregistreerd sinds 22/3/2014 vind ik dat "mijnheer" hier zeer familiair omgaat met sommige medeposters. Dubbelnick dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2014 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me met plezier verontschuldigen indien het waar is wat u zegt. Waar maakt het VB dit standpunt expliciet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar maken CDV, VLD, SP.a, PVDA, NVA dit standpunt expliciet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zogezegd mensenrechten elders gaan verdedigen en thuis de genitale verminking van mannelijke kinderen zelfs onbesproken laten, toont de diepe kloof tussen pretentie en praktijk in de westerse samenleving. Het is altijd gemakkelijk de zonde van de andere te zien, maar de balk in eigen oog? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 april 2014 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik nog meer (of zeker even erg) vind, is dat - zoals hier duidelijk blijkt uit de commentaren van sommigen in dit draadje, dat FGM blijkbaar wèl gedoogd wordt of verzwegen, of alvast niet aangepakt als men er de invloed van islam bij vernoemt. Dit is een zuivere politieke correcte insteek, die ook zo door de VN wordt gepropageerd. (VN die trouwens gedomineerd worden door islamitische infiltratie). Dat in Indonese en Azië miljoenen vrouwen worden besneden, ENKEL EN ALLEEN als gevolg van de islamitische invloed is zelfs volledig uit het beeld gehouden. Liefst wil men die FGM enkel toeschrijven aan wat animistische poespas in Zwart Afrika. Daarmee dus ook dat partij "A" die er - o hoe scandaleus - islam bij vernoemt, veroordeeld wordt wegens racisme om zo'n opmerking te maken, terwijl er pas tien jaar later effectief actie tegen worden ondernomen! Blijkbaar is dus de "goede naam" van islam BELANGRIJKER voor deze politiek correcte misbaksels dan het feit dat er minder of géén meisjes werden verhaspeld voor de rest van hun leven in die tienjarige periode tussen het moment dat het VB dit publiceerde en de wet "die aanzetten tot" strafbaar maakt! Wat zeggen ze nu? Wir haben es nicht gewusst? Jawel! Wij hebben die informatie wèl gewusst en de boodschappers zelfs veroordeeld wegens racisme! Wat nu als het VB er de "animistische Afrikanen" van had gemaakt? Dan was het géén racisme geweest? En in Egypte doen enkel de Kopten het natuurlijk. ELKE besnijdenis van ELKE meisje of vrouw die in Belgie werd uitgevoerd, of wiens ouders de mogelijkheid hebben gekregen om hun dochter in het land van herkomst te laten mutileren, is de verantwoordelijkheid van de POLITIEK CORRECTE Partijen! Stuk voor stuk! Ze wisten het en ze lieten betijen, want owee owee het woord "moslim" was gebruikt! Om van te kotsen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2014 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds vind ik jongensbesnijdenis natuurlijk een pak minder drastisch dan vrouwenbesnijdenis - en ik ben me bewust van de vele nadelen die aan een besneden piemel verbonden zijn (vooral op oudere leeftijd, "als het al wat langer duurt mèt velletje" weetjewel, dan vraag ik me toch wel af hoelang er geboord wordt zonder velletje!) . Het trauma dat ELK kind (m/v) kan oplopen door de ontzettende pijn die het ondergaat is dan weer een reden om zo snel mogelijk een stop op deze pre-historische kindermishandeling te zetten. Ik zat ooit per toeval in Sint Vincentius in Antwerpen toen er een reeks joodse babytjes werd besneden. Leuk is toch iets anders. Zo'n babytje dat zijn ouders onbevangen en vol vertrouwen aankijkt, waarna het door diezelfde ouders naar de slachtbank wordt gevoerd "uit liefde voor Allah/jahweh/ Quetzalquepopl of weetikveel".... ik voelde me helemaal niet lekker (en ik had niks, ik kwam op bezoek.)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2014 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De WHO (=VN) zegt expliciet: Citaat:
De VN blijft een nogal westers gedomineerde mentaliteit tonen. Te weinig universeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hun cijfers, op hun kaarten,..... AFRIKA. Dat er meer en meer Indonesische vrouwen, Aziatische vrouwen, zelfs ondertussen terug in Saudi Arabia worden besneden, wordt halstarrig verzwegen om "islam niet in een slecht daglicht te stellen". Het IS een pre-islamitisch gebruik, daar zijn we het ondertussen al lang over eens en ik heb ook nooit iets anders beweerd, MAAR het wordt nog steeds gepropageerd via de ahadith en islamitische gebruiken, en d�*t wordt angstvallig verzwegen. Door het feit dat men dit verzwijgt en onder de mat stopt zijn er ondertussen weeral honderdduizenden Indonesische vrouwen besneden.... Het is als beweren dat het in huis halen van een groene spar niks maar dan ook niks met kerstmis te maken heeft, vermits het een pre-christelijk gebruik is. Wat voor nut heeft het om daarop anno 2014 te blijven hameren, als ondertussen vooral christenen die kerstboom zetten, met af en toe nog een verdwaalde Keltische druide die ook zijn groene krans aan het plafond hangt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2014 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 april 2014 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het afkappen van een vingerkootje van je pink is ook minder erg dan het afkappen van de volledige pink.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u over de VN zegt is in ieder geval geen officieel standpunt. Ik schat eerder een houding van enkele leden. Dit is een belangrijk recent VN rapport over FGM. http://www.unicef.org/media/files/FGCM_Lo_res.pdf Het is normaal dat de VN de praktijk poogt aan te pakken, zonder te pogen een specifieke religie of cultuur te viseren. Dat zou een averrechts effect kunnen hebben indien men de praktijk wil uitroeien. Unicef zegt het zo: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 april 2014 om 14:33. |
|||
![]() |
![]() |