![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() [quote=Pandareus;7092669]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dat de PS eigenlijk een regionalistische Waalse partij is die enkel Belgicist denkt wanneer het goed is voor haar electoraat, zal ik zeker niet ontkennen, wel integendeel. De hele geschiedenis van de PS sinds midden jaren vijftig (dus reeds voor de splitsing van de BSP/PSB) toont aan dat die partij puur opportunistisch is in haar "Belgisch gedoe". Hier kan ik Vuye wél bijtreden is zijn redenering. Wat zeg ik, ik geef hem 99%gelijk." http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=51 Je kan mij misschien uitleggen waarom ik de discussie wens te laten ontsporen en wat ik verborgen wens te houden?
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Spijtig genoeg zijn in la Belgique die legitieme instantie en die Nigeriaan stilaan dezelfde qua geloofwaardigheid. Dat en niets anders is spijtig genoeg het punt waarop de believers absoluut niet willen, niet kunnen, niet durven ingaan.
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() [quote=Supe®Staaf;7092716]
idem Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 april 2014 om 17:19. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn hele P.be carrière maar twee keer op het rode knopje gedrukt, en dat was voor spam. Voor niks anders. Ik ga vandaag dan ook niet beginnen. Boze Attila.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik wist niet dat er zoveel Nigerianen bij N-VA aangesloten waren. O ja, ik krijg elk jaar een "verzoek tot betaling" van N-VA, de vernieuwing van mijn lidmaatschap zie je. Ik ga toch eens moeten informeren of het soms niet in de zakken van Nigerianen is terechtgekomen. Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn nietwaar... ?
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet snappen Hollande, Echte Waal, ViveLaBelgique, Henri1, System en Het Oosten,enz... het dan ook. Hou er wel rekening mee dat die niet allemaal zo "nieuw" zijn als het lijkt.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een opiniestuk in de krant wordt verdronken want Knuppel een lesje geven is veel belangrijker. Wie geloof zulke onbenullen nog? Ik wacht nog altijd op het eerste bewijs van u dat dat opiniestuk zwak, suggestief en tendentieus is; want over de inhoud heeft u nog altijd niets gezegd dan uw persoonlijke interpretaties die inderdaad zwak, pretentieus en tendentieus waren. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vandaag blijkt het moeilijk te zijn om inhoudelijk met jou te discussiëren... |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=34 Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 april 2014 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bron was op zéér korte tijd achterhaald. En als dat niet het geval was geweest had ik ze wel zélf gegeven. Geef echter toe dat er meer op de man gespeeld is dan op de bal. En dat zou precies hetzelfde geweest zijn als ik er de link meteen had bij gezet. Je hebt gelijk dat dit deel van Vuye's opiniestuk even verwarrend kon overkomen. Buiten hetgeen uit zijn eigen mond kwam, en dat ik in schuine druk zette, lijkt het mij nochtans duidelijk dat er geen Belgisch-nationalisme achter zat. Mijn database is rijk aan artikels van de hand van Hendrik Vuye. Iedereen kan ze via het internet opzoeken en vaststellen dat die man het niet nodig had om door de N-VA gebrainwashed te worden. Desalniettemin had ik niet verwacht dat hij zijn job op het spel zou zetten door actief te worden in de N-VA. Het artikel in de Knack is al een paar dagen oud, maar het is niet het eerste van Hendrik Vuye in dat blad. Het verwonderde mij dat er nog niemand iets op het forum over had gepost. De standpunten van Vuye die dicht bij de mijne aansluiten heb ik in drie afzonderlijke items gesplitst, en hier gepost. Een deel gaat over de uitspraken van Magnette. Een ander deel over de manier waarop de N-VA werd "vermeden", en nog een ander deel over de federale kieskring die de "liberalen" in gedachten hebben. Over het confederalisme heb ik niet gepiept. Het heeft geen zin om daarover te discussiëren vermits er op dit ogenblik (nog) niemand iets over wil horen. Het zou nochtans wel eens de enige redding van België kunnen betekenen. De voorwaarde om daarmee in te stemmen zal voor de Franstaligen echter het behoud van de transfers zijn. Wat Magnette drijft om de splitsing van België te voorkomen weten we allemaal. Daar moeten we niet flauw over doen. Dat ZIJN de transfers. Als er ooit confederalisme komt zal dat een confederalisme zijn op zijn Belgisch. Een nep-confederalisme zoals het federalisme ook nep is. Wat de VLD hoopt te bereiken met haar federale kieskring en samenvallende verkiezingen weten we ook. Zelfs nu de verkiezingen samenvallen zal ze haar doel echter NIET bereiken. Met een federale kieskring zal dat evenmin het geval zijn. Een federale kieskring met behoud van de bestaande grendels en andere beschermingsmechanismen voor de francofonie maakt alles trouwens nog ondemocratischer dan het al is. Bovendien zitten daar zoveel haken en ogen aan dat het wel eens juist datgene zou kunnen veroorzaken dat de blauwen ermee hopen te voorkomen. Vuye zegt dat goed. Nu zijn er tenminste nog de deelregeringen die de boel draaiende houden als de federale regering, om welke reden dan ook, verstek laat gaan. Dat de N-VA "vermeden werd, en er openlijk opgeroepen werd om dat opnieuw te doen, houdt in dat het NIET de N-VA is die ervan kan beticht worden dat België het record regeringsvorming op zijn naam heeft staan. Je kan de N-VA er hoogstens van beschuldigen dat ze te lang het been heeft stijf gehouden. Maar dat deden de Franstaligen OOK, en die worden daarvoor door niemand van de belgicisten verweten.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben jij beter af met mij dan ik met jou.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of van Ilsa de wolvin?