![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Mee eens, maar ik vraag me wel af waarom hij dan nét de OVLD zou willen beschadigen. Zou CD&V of SPa geen logischer doelwit zijn?
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gezien het neo-liberale karakter van zijn partij, vist hij in hun vijver (en in die vh VB uiteraard)
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
btw kun je de term sociale IQ eens verklaren want daar heb ik nog nooit van gehoord? |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ammas/terzake#
In Ter Zake van 22.05.2014 bevestigt Gwendolyn Rutten dat ze Bart De Wever op de man heeft aangesproken in de coulissen van de TV-studios en deze laatste zijn excuses heeft aangeboden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met sociaal IQ verwijs ik naar mensenkennis en sociale feeling. Vrouwen zijn bijvoorbeeld enorm receptief voor het lezen van lichaamstaal. Vertelt jouw gelaatsuitdrukking wel het zelfde als de woorden die uit je mond komen? Kleine dingen waar veel mannen niet het minste besef van hebben. Ik frons bijvoorbeeld de wenkbrauwen als ik Wouter Beke zie speechen omdat zijn gelaatsuitdrukking en intonatie iets heel anders vertellen dan wat hij met gebalde vuisten probeert te laten uitschijnen. Misschien ben je het niet eens met BDW, maar ik heb hem nooit op een leugen betrapt. Ik merk ook heel duidelijk aan zijn gelaatsuitdrukking wanneer hij oprecht teleurgesteld is, wanneer hij blij is, en dat hij meent wat hij zegt. Voor mij is BDW een man met een duidelijke visie vanuit morele principes, en niet iemand die daar alleen maar zit om de grootste de worden en omdat hij een dikke bankrekening wilt. Noem het gerust onzin, maar er zijn veel mensen in de maatschappij die daar feeling voor hebben. En jij weet net zo goed als ik hoe veel (andere) politici in elkaar zitten |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zijn het niet alleen vrouwen die goed zijn in het lezen van lichaamstaal. Er bestaan ook mannen die daar in bedreven zijn. Niemand kan op dat vlak echter tegen honden op. Dat zijn absolute meesters in het herkennen van lichaamstaal. Wat liegen betreft ben ik het eens met Dr. House. "Everybody lies". En zeker politici. Ook De Wever dus, alhoewel het bij hem eerder iets in de aard van "van gedachten veranderen" is dan welbewust liegen. De Wever is ook geen politicus om de centen maar om iets voor "zijn volk" te kunnen betekenen. Op dat vlak verschilt hij weinig van Franstalige politici maar zéér veel van de "Vlaamse". Als het om de lieve centen was geweest had hij maar door het francofone slijk hoeven door te kruipen, zoals we dat gewend zijn van de traditionele partijen.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je zeker dat er bij jou niet ergens een pijl ontbreekt?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meest belgicistische partij die er bestaat die de gewilligste partner van de Vlaams-nationalisten zou zijn? ![]()
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Liberalen met neo-liberalen lijkt me sowieso een logische verbintenis 2. BDW wil alleszins op federaal vlak graag een coalitie met MR en CDH. En Reynders wil ook wel met de NVA praten. 3. Met OVLD zal Bart weinig "last" hebben omdat die minder hoog van de toren zullen blazen en minder eisen zullen stellen dan CD&V. De prijs die de CD&V zal vragen voor een coalitie NVA-CD&V-OVLD op Vlaams niveau, zal minstens het MP-schap voor Peeters zijn. OVLD, die uit de oppositie komen, zullen veel minder noten op hun zang hebben. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat staan dat ik iets weet over die sms. Maar ik kan me niet voorstellen dat BDW geen interesse heeft voor de score van zijn eigen partij. Wat ik me wel perfect kan voorstellen, is dat hij uit morele overwegingen blij is met het verlies van een racistische partij zoals die van Filip De Winter. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat echter in de eerste plaats om Belgisch-nationalisten en Vlaams-nationalisten. De "liberalen", zowel aan "Vlaamse" als Franstalige kant, hebben allebei publieklijk hun afkeer voor de Vlaams-nationalisten kenbaar gemaakt. Verhofstadt, De Gucht en Dewaal zelfs in niet mis te verstane bewoordingen. De onderste steen moet op één of andere manier, en tegen alle verwachtingen in, naar boven komen vooraleer water en vuur met elkaar verzoend worden. Je kan trouwens moeilijk ontkennen dat de VLD een verbintenis met de PS "logischer" vindt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 mei 2014 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand zoals Karel de Gucht of Yves Leterme zal nooit die overgave nooit faken, maar altijd rustig argumenteren omdat het hen persoonlijk niet boeit. Ondertussen hebben beiden gekozen voor de dikke bankrekening die voor hen veel interessanter is dan de toekomst van België Voor mij gaat het heel bewust over de intentie die achter een leugen zit. Ik krijg echt chronische diarree van politici die een anti N-VA campagne voeren door doelgerichte leugens te verspreiden, BDW met Adolf Hitler te vergelijken, door te zeggen dat de arbeiders in de maatschappij "keihard gepakt" gaan worden, door te zeggen dat BDW een racist is.. Terwijl ze verdomd goed weten dat het niet zo is. Paul Magnette roept en tiert wel en beschuldigd BDW van de laagste dingen die je je maar kunt voorstellen. Maar als men kritisch vraagt of de PS van plan is om werklozen te stimuleren om werk te vinden, dan wordt het bijster stil en kruipt hij met de staart tussen de benen terug het hondenhok in. Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 mei 2014 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de aflevering van Jamber politiek herbekijken: http://nieuws.vtm.be/binnenland/9293...k-aflevering-2 Het is puur toneel dat hier wordt gespeeld. Bart De Wever krijgt het valse berichtje binnen over de resultaat van een interen Open VLD peiling. Hij leest het luidop voor. Ze zijn enkel geïnteresseerd in de zetelberekening van Antwerpen van Open VLD. Hoeveel zetels dat zij zelf in Antwerpen zouden halen als Open VLD slechts 6% zou halen interesseert hen blijkbaar niet.
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pleit voor de afschaffing van de kiesplicht ter zelfbescherming voor burgers zoals jij Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 22 mei 2014 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |