![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel waren er duidelijke problemen in het unitaire België, iets wat u ontkent en daarmee aantoont de geschiedenis na 1830 niet te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat dus niet om een weigering tot benoeming "omwille van zijn taal". Dat is zelfs een groteske leugen. Het gaat erover dat iemand de wetten van dit land aan zijn laars lapt. Wat een burgemeester vervolgens thuis spreekt, met vrienden, in de kroeg, op de markt... maakt niets uit. Zolang hij zich maar schikt naar de in voege zijnde wetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nu echt wel heel benieuwd. Sommigen zullen wel weten waarom ik dit vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot uw goedkope bewering sluit dit niet uit dat de afzonderlijke gemeenschappen of personen afstand moeten doen van hun eigen, afwijkende taal. Al heel lang wonen er in ons land Grieken en Armeniërs. Deze mensen zijn perfect geïntegreerd. Er stellen zich geen taalproblemen, alhoewel deze gemeenschappen intern aan hun voorouderlijke talen belang blijven hechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() qed
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt, ik blijf in afwachting van het bewijs.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beweer juist niets. Ik geef gewoon het feit weer dat er geen bewijs is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 september 2014 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een groteske leugen? Laat je hoogdravende, lachwekkende toon vallen, man. Heeft de RvS Bourgeois terechtgewezen of niet door zijn niet-benoeming van Caprasse te vernietigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je onderschat hier natuurlijk de zachte dwangmiddelen die een gemeente kan inzetten om recalcitranten onder druk te zetten. Subsidiëring van lokale initiatieven, bestellen van benodigdheden bij lokale zelfstandigen, catering, enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |