Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2015, 10:59   #81
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Dit is een bedreiging.

Ik hoop dat je het verschil ziet:

Mening:
"Goed dat die aanslagen gebeurd zijn, Inch'Allah"

Oproep tot geweld:
"Laat ons nog meer aanslagen plegen, Allahu Arakbar"

Bedreiging:
"Als je dat gazetje verkoopt, pleeg ik een aanslag op je zaak"

De laatste twee zijn niet onschuldig en terecht strafbaar. Als jij je aan het eerste stoort, ben je niet beter dan die moslimextremisten die zich storen aan die Mohammed cartoons.

Extremisten, of dat nu rechts-extremisten, links-extremisten of moslimextremisten zijn, zijn één pot nat: ze zijn een bedreiging voor onze vrijheid. Maar als jullie met elkaar in de clinch gaan en besluiten elkaar uit te moorden, zonder dat je raakt aan de vrijheden van gewone mensen zoals ik, ben ik al erg tevreden.
Mis poes. Personen die denken zoals jij zijn mede een bedreiging voor onze vrijheid. Die maar laten begaan en geen kant durven kiezen. De vrijheid die jij hebt is er niet vanzelf gekomen. Daar hebben andere mensen voor moeten vechten. Diegenen dus die een kamp kozen. Diegenen die die aanslagen goedkeuren kiezen kamp en staan dus in het verkeerde kamp. Zijn tegen onze vrijheid. Ook tegen die van u. Niks doen is uw vrijheid kwijtspelen.

Laatst gewijzigd door smiley : 15 januari 2015 om 11:05.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2015, 11:01   #82
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) geen rechtstreeks citaat, dus een persoonlijke interpretatie van de procureur.
2) juni, dus van voor de feiten waarvoor hij gearresteerd werd.

En nu graag het citaat of uw stilzwijgen (en dan weten we het ook wel).
Als je zo antwoord dan is er met jou geen discussie mogelijk. Hij is voor de video in kwestie veroordeeld wegens het oproepen tot haat en geweld, de rechter is de procureur gevolgd. Daarom moest de video worden verwijderd. Vanaf nu zal hier bovendien nog harder tegen worden opgetreden, en terecht! Want we hebben gezien tot wat dat allemaal leidt.

Nu ga ik verder stilzwijgen -- alleen wat betreft jouw reacties, want met jou weet ik het inderdaad wel.
Oud 15 januari 2015, 11:02   #83
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals je al zelf zegt: precies niet.
Een dissident in China steunt een groep die opkomt voor méér vrije meningsuiting en mensenrechten.
Een verheerlijker van de aanslagen steunt een groep die net minder vrije meningsuiting en minder mensenrechten (invoering sharia) zou willen.

Vraag een keer aan de Chinese dissident of hij door jou op één lijn wil geplaatst worden.
Oud 15 januari 2015, 11:03   #84
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Mis poes. Personen die denken zoals jij zijn mede een bedreiging voor onze vrijheid. Die maar laten begaan en geen kant durven kiezen. De vrijheid die jij hebt is er niet vanzelf gekomen. Daar hebben andere mensen voor moeten vechten. Diegenen dus die een kamp kozen.
En de rechtsextremisten gaan voor mijn vrijheid gaan vechten tegen andere extremisten zeker? Jij en de jouwen zijn een bedreiging voor mijn vrijheid.
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2015, 11:04   #85
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mis poes. Personen die denken zoals jij zijn mede een bedreiging voor onze vrijheid. Die maar laten begaan en geen kant durven kiezen. De vrijheid die jij hebt is er niet vanzelf gekomen. Daar hebben andere mensen voor moeten vechten. Diegenen dus die een kamp kozen.
Personen die denken zoals plǝɹǝʍ ǝp zijn doorgaans moslim of extreem-linkse moslimknuffelaars. Het is belangrijk om vandaag een kat een kat te noemen, het politiek correct gedoe heeft lang genoeg geduurd.
Oud 15 januari 2015, 11:06   #86
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En de rechtsextremisten gaan voor mijn vrijheid gaan vechten tegen andere extremisten zeker? Jij en de jouwen zijn een bedreiging voor mijn vrijheid.
Nope. Alles wat niet links is. Daar zit nog veel meer tussen dan alleen maar rechtsextremisten, hoor. De extremisten bevinden zich bij de moslimfanaten en hun linkse vrienden. In jouw groep.

Laatst gewijzigd door Antoon : 15 januari 2015 om 11:06.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2015, 11:07   #87
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Als je zo antwoord dan is er met jou geen discussie mogelijk. Hij is voor de video in kwestie veroordeeld wegens het oproepen tot haat en geweld, de rechter is de procureur gevolgd.
Prima, dan is dat zo maar. Sinds wanneer kan je voor dezelfde feiten (die in juni zich afspeelden, dus voor de aanslagen en zijn huidige arrestatie) tweemaal veroordeeld worden?

Citaat:
Nu ga ik verder stilzwijgen -- alleen wat betreft jouw reacties, want met jou weet ik het inderdaad wel.
Met andere woorden: "shit, hij heeft inderdaad niet opgeroepen tot geweld en moord, hij heeft enkel sympathie met de daders getoond, hoe ga ik me hieruit lullen?".
Oud 15 januari 2015, 11:08   #88
smiley

Standaard

Citaat:
Rechtsextremisten ???? Mensen die achter onze westerse waarden staan en die wensen te behouden. Niks doen is geen optie. Ik wens jou oprecht een islamitisch paradijs toe aangezien jij dit dubbel en dik verdient. Ik daarentegen wens mij niet te onderwerpen.
Oud 15 januari 2015, 11:13   #89
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nope. Alles wat niet links is. Daar zit nog veel meer tussen dan alleen maar rechtsextremisten, hoor. De extremisten bevinden zich bij de moslimfanaten en hun linkse vrienden. In jouw groep.
Kijk eens aan, ik ben een moslimfanaat en een linkse vriend. Ik leer elke dag weer wat bij over mezelf.

Ik dacht dat je ging stilzwijgen op mijn reacties? Je heb het exact 5 minuten uitgehouden. Bravo hoor. Daarmee was het nog eens extra duidelijk dat je gewoon niet je eigen woorden kan staven met een onnozel citaatje. Ik zou je op basis daarvan zelfs een leugenaar kunnen noemen. Dat ben je al trouwens door mij een moslimfanaat en een linkse te noemen (ik ben libertariër trouwens, maar maak je maar gerust verder belachelijk, dat is het makkelijkste gezien de wet van de inertie).
Oud 15 januari 2015, 11:15   #90
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je zo antwoord dan is er met jou geen discussie mogelijk. Hij is voor de video in kwestie veroordeeld wegens het oproepen tot haat en geweld, de rechter is de procureur gevolgd. Daarom moest de video worden verwijderd. Vanaf nu zal hier bovendien nog harder tegen worden opgetreden, en terecht! Want we hebben gezien tot wat dat allemaal leidt.

Respect voor leven is één zaak, respect voor alle leven is een utopie want dan gaat men paradoxaal gewoon dood.
Net zomin kan vrije meningsuiting absoluut zijn want dan keert het vroeg of laat tegen zichzelf.

Niemand heeft Dieudonné verboden zijn gedacht te zeggen over Fransen, Jezus, Maria of wat dan ook. Dat is van een heel andere orde dan de daders van een aanslag te verheerlijken.
Oud 15 januari 2015, 11:16   #91
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een bedreiging.

Ik hoop dat je het verschil ziet:

Mening:
"Goed dat die aanslagen gebeurd zijn, Inch'Allah"

Oproep tot geweld:
"Laat ons nog meer aanslagen plegen, Allahu Arakbar"

Bedreiging:
"Als je dat gazetje verkoopt, pleeg ik een aanslag op je zaak"

De laatste twee zijn niet onschuldig en terecht strafbaar. Als jij je aan het eerste stoort, ben je niet beter dan die moslimextremisten die zich storen aan die Mohammed cartoons.

Extremisten, of dat nu rechts-extremisten, links-extremisten of moslimextremisten zijn, zijn één pot nat: ze zijn een bedreiging voor onze vrijheid. Maar als jullie met elkaar in de clinch gaan en besluiten elkaar uit te moorden, zonder dat je raakt aan de vrijheden van gewone mensen zoals ik, ben ik al erg tevreden.
Mwau, was het maar daadwerkelijk zo duidelijk wat haat zaaien en bedreiging is.

Als burger zou je dat eerste gewoon kunnen zeggen, maar als politicus moet je toch oppassen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2015, 11:17   #92
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mis poes. Personen die denken zoals jij zijn mede een bedreiging voor onze vrijheid. Die maar laten begaan en geen kant durven kiezen. De vrijheid die jij hebt is er niet vanzelf gekomen. Daar hebben andere mensen voor moeten vechten. Diegenen dus die een kamp kozen. Diegenen die die aanslagen goedkeuren kiezen kamp en staan dus in het verkeerde kamp. Zijn tegen onze vrijheid. Ook tegen die van u. Niks doen is uw vrijheid kwijtspelen.

Zie hier: de rechtse knight van politics.be.
Oud 15 januari 2015, 11:18   #93
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Personen die denken zoals plǝɹǝʍ ǝp zijn doorgaans moslim of extreem-linkse moslimknuffelaars. Het is belangrijk om vandaag een kat een kat te noemen, het politiek correct gedoe heeft lang genoeg geduurd.
Godverdomme ja ! zeg het ze Antoon !
Oud 15 januari 2015, 11:18   #94
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Rechtsextremisten ???? Mensen die achter onze westerse waarden staan en die wensen te behouden. Niks doen is geen optie. Ik wens jou oprecht een islamitisch paradijs toe aangezien jij dit dubbel en dik verdient. Ik daarentegen wens mij niet te onderwerpen.
Anders Behring Breivik, ben jij dat? Of ben je de ghostwriter van zijn manifest?
Oud 15 januari 2015, 11:21   #95
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Zie hier: de rechtse knight van politics.be.
Hoezo rechts ? Zou links zich niet verzetten ?
Oud 15 januari 2015, 11:22   #96
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo rechts ? Zou links zich niet verzetten ?
Jij bent een grap man, serieus. Met je wannabee helden gedrag, ga knikkeren.
Oud 15 januari 2015, 11:22   #97
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Respect voor leven is één zaak, respect voor alle leven is een utopie want dan gaat men paradoxaal gewoon dood.
Net zomin kan vrije meningsuiting absoluut zijn want dan keert het vroeg of laat tegen zichzelf.

Niemand heeft Dieudonné verboden zijn gedacht te zeggen over Fransen, Jezus, Maria of wat dan ook. Dat is van een heel andere orde dan de daders van een aanslag te verheerlijken.
Dit zegt het alles: dit is helemaal niet te doen om vrije meningsuiting, dit gaat enkel over de vrije uiting van zijn eigen mening, niet die van een ander.

Denk jij dat de moslims (die al een traditie hebben dat je er niet teveel je bek mag roeren) de Mohammedcartoons ook niet van een heel andere orde vinden? Fuck them! Fuck you! Jullie zijn één pot nat.
Oud 15 januari 2015, 11:22   #98
smiley

Standaard

Citaat:
Anders Behring Breivik, ben jij dat? Of ben je de ghostwriter van zijn manifest?
Wat heeft een gek als Breivik hiermee te maken ? Wie ben jij trouwens ? Iemand die plat op de buik gaat liggen en hopen dat hij daarna nog vrijheid heeft.
Oud 15 januari 2015, 11:23   #99
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat heeft een gek als Breivik hiermee te maken ? Wie ben jij trouwens ? Iemand die plat op de buik gaat liggen en hopen dat hij daarna nog vrijheid heeft.
Ik lig meestal op mijn rug.
Oud 15 januari 2015, 11:25   #100
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij bent een grap man, serieus. Met je wannabee helden gedrag, ga knikkeren.
Verklaar. Zou links zich niet verzetten indien zij werkelijk wisten waar dat de islam voor staat ?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be