![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is één onderwijzer voor 6 scholieren. Daar klopt iets niet. Maar aangezien je geen link geeft, kan ik dat niet checken en ook desgevallend niet kaderen. En dat is wel nodig, gezien jouw gewoonte om plukje hier en plukje daar bij mekaar te smijten om dingen te forceren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zolang ben je nog een door je eigen partij gemaakte nieuwe Belg. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tegen wie zeg je dat. Ga morgen m'n belastingen terug eens betalen ....
|
|
|
#85 |
|
Minister-President
|
Da's waar, maar waar ik het over had is gewoon een gebrek aan kennis, dat slaat wel degelijk ergens op want daar hangt de dagelijkse werking van af.
|
|
|
#86 |
|
Minister-President
|
Kunnen ze moeilijk privatiseren of ondermijnen met ppr's
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je iets te zwaar geluncht deze middag ? |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 maart 2015 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kunt ook nog ernstig praten over politiek. Ik ben bv de eerste om toe te geven dat wat bv Freya VDB in gent had gedaan met "al wie da nie springt..." een debiliteit van formaat was. No problem. Stompzinnigheden gaan over de partijgrenzen. Niemand heeft daar het patent op. (sommigen hebben er wel meer talent voor, noem het een aangeboren beperking ) Maar als iemand die (en daar ga ik van uit) niet strontzat is, niet debiel is, geen geconditioneerde idioot is of dit zegt onder bedreiging van een geladen vuurwapen dan is hij rijp voor collocatie. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Werknemerspensioen: Alleenstaande=60% van het referteloon. Gezinspensioen=75% van het referteloon. Ambtenaar: Alleenstaande = referteloon vermenigvuldigd 45/60= referteloon x3/4 = 75% van het referteloon. Een pak meer? Als ge denkt dat ik verkeerd tel moogt ge mij dat altijd aantonen. Ambtenaren hoeven ze geen gezinspensioen te geven. Die krijgen al een gezinspensioen als alleenstaande. En dan zwijgen we nog over het verschil in berekening van referteloon dat voor ambtenaren op de laatste 5/10 jaar van hun loopbaan berekend wordt. Voor werknemers en zelfstandigen is dat voor hun ganse loopbaan. En dat komt natuurlijk nadeliger uit. Want in de eerste jaren is het loon merkelijk lager dan na tientallen jaren ervaring. En dan zullen we zwijgen over de (voorlopig nog geldende) diplomabonificatie die maakt dat een ambtenaar vroeger aan zijn 45 jarige volledige loopbaan komt. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allez, bij mij toch. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ambtenaren van hun kant, hebben trouw gedaan wat de verkozenen des volks vertelden dat ze moesten doen. En ook: voor kwaliteit moet je betalen. Toch bedankt voor de moeite hoor ! .
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mja... ik ken natuurlijk de details van fox zijn drinkgedrag niet. Misschien was zij zo zat als een aap ? |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U kan natuurlijk daden van deze partijen naar voor brengen waaruit niet blijkt dat ze naar de pijpen van de francofonie dansen. Good luck with that.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn dochter zit nog in haar laatste jaar middelbaar onderwijs. Ze gaat waarschijnlijk volgend jaar rechten beginnen maar dat staat nog niet vast. Trouwens Jack, je zal nog een pak moeten inleveren , tegen dat je op pensioen gaat is je pensioen als ambtenaar niet hoger dan dat van de privé en dat komt niet omdat ze dat laatste zo fel zullen hebben opgetrokken. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb mijn voorzorgen al genomen uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elke vermindering van mijn pensioen zal ik hier trouw en eerlijk meedelen. .
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ok ja, wanneer zal de inflatie zo gestegen zijn, dat die er aan komt. Maar dat is wat anders. .
|
|
|
|