![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk ontbrak het hem aan échte vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij /zij weet zelfs niet of die depressie kan terugkeren, misschien jaren later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Ik snap dat vensters-droog-houdenverhaal nog niet echt...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2015 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2015 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al uw geblaf valt dus inderdaad te klasseren als dichterlijke vrijheid en symboliek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Daag, AJ. Fijne grommelnamiddag nog, AJ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, drie jaar na de feiten een klacht indienen wegen verkrachting... doet bij menigeen de wenkrbauwen fronsen. Wat natuurlijk niets uitsluit in deze. De waarheid zullen we nooit kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Keizer van Limburg beschuldigen van verkrachting: het vraagt wel wat moed, wetende dat topadvokaten zullen staan dringen om de zaak de "juiste" draai te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien dat net die verzwarende omstandigheid een verklaring kan zijn voor die drie jaar. Ten andere er is een reden waarom ook het misdrijf van verkrachting een verjaringstermijn kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Op gevaar af;alle voorvechters van recht en rede lopen dat gevaar; van hier een gedeelte lijkenpikkers tegen mij in het harnas te jagen heb ik maar een advies en dit is dat die lijkenpikkerij niks te maken heeft met de optie om Vlaanderen rechtvaardiger te maken. Ik distancieer mij dus van dit walgelijk gedoe.
Dat er mogelijk een misbruik is geweest van de macht door de macht is geëindigd op een menselijk drama voor mogelijk alle betrokken partijen. Dat volstaat voor mij als eindconclusie. Gelijk hebben in uw benadering van de zaak of gelijk willen krijgen via zulke discussies is totaal ongewenst. Ik stel mij de vraag en blijf ze stellen of een onafhankelijk Vlaanderen meer rechtvaardigheid zal produceren dan voorheen het geval was. Want het ziet er niet rooskleurig uit. Een bende echte en onechte Vlamingen zijn op het charetteke van Dewever gesprongen. En een deel ervan zijn er reeds afgevallen en nog een groter deel zal er nog moeten afvallen. Wat mij vooral stoort is dat de nieuwe machthebbers zedig wegkijken van een slagveld waar hun volgelingen achtergebleven zijn en bewust genegeerd worden ondanks bewezen feiten die tegen dezen gebruikt werden en die bewijsbaar zijn omdat ze indruisen tegen alle wettelijke verordeningen. Wegkijken is aantonen dat men hetzelfde wil doen. Wie geen onrecht rechtzet; met bestaande wetten als steun; is niet waard om deel te nemen aan de macht. Voor mij hoeven die nieuwe hoera-roepers er niet te zijn; welke ook hun verborgen drogredenen kunnen zijn. Ze zullen het uiteraard niet komen vertellen. Belangrijk is dus niet de vraag of een overleden persoon schuldig was of niet. Belangrijker is wel de vraag of levende personen kunnen leven met onrecht ofwel vinden dat ze het recht hebben om zedig een andere kant op te kijken. In het gekrakeel op dit forum komt dit niet tot uiting. En vooraf stel ik reeds :"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen" Maar.......ik vrees dus voor het toekomstige Vlaanderen. Want er zijn absoluut geen sporen van verbetering tot op heden. Tenzij dat verharding en blijvend onrecht aanvaard wordt als een normaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
hierdoor krijgt het "chantageverhaal" van enkele jaren geleden wel een heel andere draai
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 4 april 2015 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |