![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat ik bedoelde met niet nodig om te discuteren is het volgende: CD&V-NVA zijn het mi niet waard om over te discuteren. Als NVA echt voor z'n standpunten en overtuiging wilde gaan, hadden ze dit alleen moeten doen. Niet met een partij die zonodig opeens graag een Vlaams etiketje bij zichzelf wilde opplakken.
Dit maakt het voor jullie wel gemakkelijk om met de vinger naar grote broer te wijzen 'nee, nee, dat is de CD&V'. Jullie verraden het Vlaamse gedachtengoed al voor dat je begonnen bent ook maar IETS te realiseren. Waarvoor dank.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. Laatst gewijzigd door MaaslandLuc : 22 oktober 2004 om 13:13. |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Banneling
|
![]() hoi hoi,
Citaat:
We zijn gestrand door de kiesdrempel, wist je trouwens dat het blok die mee goedkeurde, net om ONS te nekken ? dit is mijn uitgebreidere tekst, ik ging erop in WAAROM met cd&v samen te werken en waarom niet alleen naar de verkiezingen te gaan. Ik denk dat ik daar al uitgebreid genoeg inging op je kritiek, nog VOOR je hem formuleerde. Citaat:
Citaat:
wat heeft het blok al verwezenlijkt ? ni veel denk ik hoelang had het blok ervoor nodig ? 20 jaar HEEEEEL knap gedaan. mvg.melf Laatst gewijzigd door Melf : 22 oktober 2004 om 13:39. |
|||
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() hoi hoi
Citaat:
je kan zeggen op een toch wel uitvoerig beargumenteerde post ? mijn taalgebruik is niet ok ? Wat versta jij trouwens onder wollig ? kan je me ook effe uitleggen waarom dat persé een negatieve eigenschap zou zijn ? of probeer anders eens inhoudelijk te weerleggen ... mvg melf Laatst gewijzigd door Melf : 22 oktober 2004 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
De nva is gewoon een machtspartij geworden zoals de andere en haar doel bereikt nl bourgeois een ministerzetel geven en de rest was een rookgordijn om brave flamingten erin te luizen! |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() hoi hoi,
Citaat:
wat gij dus wilt is een stoere partij die de hele tijd aan de zijlijn "klare taal" brult en ondertussen niks realiseert. Dan kan je ALTIJD zeggen dat je niks verkeerd hebt gedaan. Je hebt dan wel één voordeel : duidelijkheid troef. Wij zijn geen machtspartij geworden zoals de andere, als wij een machtspartij waren gelijk de andere hadden we vorig jaar al een kartel gevormd, één van onze doelen - paars helpen breken - is idd bereikt. Een ministerzetel is overigens voor ons geen doel op zich maar een middel om onze ideeen te bereiken. (zoals de splitsing van BHV die er idd aankomt) Spijtig is wel dat we een ministerzetel hebben, immers dat is ideaal voor onze tegenstanders die ons nu afschilderen als "verraders" maar je hebt die soms wel nodig om iets te bereiken, wat diezelfde critici wel eens durven vergeten. Als we er geen hadden gehad zou je nu criticasters hebben die zeiden dat we ons hadden "laten rollen door de cvp" of iets dergelijks. Verder zijn we haast gedwongen tot dat kartel omdat de media op ons inhakten met o.a. negatieve peilingen EN onze politieke tegenstanders (vld , spa en - jawel hoor - het blok) die een kiesdrempel van 5 % goedkeurden op vlaams niveau. mcg.melf Laatst gewijzigd door Melf : 22 oktober 2004 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
#87 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door N.J.S.V. Antwerpen : 22 oktober 2004 om 16:02. |
||
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() hoi hoi
Citaat:
lees dat ook maar eens. mvg.melf |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na zes maand aan de eerste 'halve kilometer': ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Spirit linkse vlaams-nationalisten?
links-liberale vlaams-regionalisten bedoel je?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
En denk je nu echt dat de triomf van het VB geen druk uitoefent!? Zie recente uitspraken van Mieke Vogels, Stevaert, Dewael, Daneels. Moest het VB nutteloos en onredelijk zijn zouden niet zoveel vooraanstaanden en kiezers van alle partijen ook van CD&V en NVA het VB steunen. Wij kijken intussen toe of een prijs zal betaald worden voor BHV. Het feit dat daarover een dialoog gevoerd wordt vind ik niet hoopgevend. De Standaard spreekt vandaag al van goedkeuring van het minderhedenverdrag!! Laatst gewijzigd door luc broes : 22 oktober 2004 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De mensen die u opsomt hebben de pensioengerechtigde leeftijd al ruim bereikt en solliciteren naar een stekje in de fossielenkast bij het Natuurhistorisch museum. Niet bepaald relevant voor "de CD&V" dus en dat weet u ook wel. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tja, kijk. Zelfs ik ben geen flamingant in jouw ogen. Waarom niet? Omdat ik niet meedoe met de pensée unique van het Vlaams Blok, want dat is jouw criterium voor flamingant te zijn.