![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t is mijn definitie van monddood. Maar voor de rest, zijt ge mij maar wat aan het plagen. Ik was duidelijk genoeg over het recht om te betogen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Best een brilletje kopen denk ik.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kon onmogelijk weten dat jij een kankerpatiënt bedoelt in je posts !? Wil jij d�*t verstaan ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() NVA'ers verstaan alleen NVA
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open getrokken naar de 'daders': deze keer taxi-chauffeurs, dan weer eens boerentraktoren, dan luchtverkeersleiders, dan camionchauffeurs, dan kermisexploitanten, dan de nmbs of de Lijn ... Open getrokken naar 'slachtoffers': in die files zitten alle soorten mensen, zoals patiënten op weg naar een operatie of behandeling, werknemers die vrezen ontslagen te worden wegens te laat te komen , zelfstandige vertegenwoordigers of truckers op het randje van faillissement, studenten op weg naar een examen, toeristen al dan niet met kindjes die voor den donkeren willen aankomen, mensen op weg naar een begrafenis ... Het is aan de overheid om een beetje orde op zaken te stellen. Om scheidsrechter te spelen, om te trancheren tussen enerzijds de vrijheid van meningsuiting en de gevolgen er van, en anderzijds de vrijheid van de anderen, om gerust gelaten te worden bij hun werk/gezondheid/recreatie/.... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
That's the struggle for life... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...betoging.dhtml
De regering is blijkbaar met de verkeerden aan het sollen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het marktmechanisme van risico's die alleen bestaan voor de landbouw en niet voor de voedsel verwerkende sector zorgt dat boeren hun werk onder de kostprijs moeten verkopen en de proces industrie fantastische winst kunnen maken...
De vraag komt dan naar boven als 5% van de productie aan een open marktprijs wordt verhandeld, waarom dan alles moet verhandeld worden aan die marginale marktprijs
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 september 2015 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze mochten (nog altijd terecht dus volgens mij) geen verkeer hinderen.
Als deze beperking hier kan, dan kan het elders ook. Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt Trollevikus.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het zo verder gaat als nu houdt dat supermarktje over 14 dagen nog 5% van z'n Belgische klanten over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klagen de asielzoekers niet dat een vrouw achter de kassa zit zoals in Nederland gebeurd is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |