![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Alé, lees alles nog eens over van in den beginne en weet me dan te zeggen waar ik het verbied. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En 'k zit hier vlakbij de grens, dus kan rap gaan lopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik ben er niet 100%tegen, maar zeker geen voorstander, noem het neutraal. Zolang ze een jointje willen paffen en er niemand last mee berokkenen kan het mij gestolen worden. Ik erger mij wel aan het feit dat de keuze van de meerderheid (van de "bevolking" of "De mensen" zo SS het graag zegt) niet gehoord wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je wat zo erg is? De meeste politici -zelfs Van Hecke van het VB - zijn het erover eens dat cannabisgebruik in de privesfeer niet bestraft zou moeten worden. Probleem is dat geen enkele partij, uit vrees voor stemmenverlies, de moed heeft hier voor uit te komen. Want vergis u niet, ook de blowers vonden de wet van paars absolute onzin. En wat nòg erger is; in de meeste Europese landen wordt cannabis gedoogd, maar ze zijn toch oh zo bang van onze Amerkaanse vrienden en hun War on Drugs. Ik wacht nog steeds op de eerste politicus( Fortuyn is er helaas niet meer) die het lef heeft de kwestie cannabis op de Europes agenda te plaatsen en met een ernstig en duidelijk wetsvoorstel naar buiten komt. 't Is niet plezant als een crimineel te worden bestempeld, als je enige "misdaad" af en toe een jointje roken is.
![]() |
![]() |
#93 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je ook maar één greintje bewijs daarvan? Dan zou het interessant zijn, ons dit voor te leggen. Anders moeten we aannemen dat je teveel geblowd hebt... De enige politicus die tot nu duidelijk drughandelaar was, was een blokmandataris... Zou die het zijn, die de drugswetgeving bepaalde, vanuit de oppositie? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'k Zie 't al -'k zal me mogen uitputten om een en ander in te scannen? Sommige krantenkoppen waren gister anders duidelijk genoeg? Nu, ik post nog wel een postingetje na, daarover Ik misbruik de gelegenheid om als groene te verklaren dat ik van het decriminaliseren van drugs geen wiet gerookt heb en en dat de houding van groen! hierin me paars laat aanlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toch blijf ik het jammer vinden dat onwetendheid en emoties in een dergelijk debat het (weeral) winnen van gezond verstand en politieke besluitvaardigheid. Ben er redelijk zeker van dat ne jonge gast na z'n eerste paar jointjes plots begint te twijfelen aan al de gruwelverhalen die school, ouders en media hem inzake verboden middelen op de mouw spelden. 'n Lijntje coke zal dan ook wel geen kwaad kunnen etc etc. Even voor alle duidelijkheid: ik geloof niet dat cannabis de maatschappij iets meer te bieden heeft dan een relatief goedkoop en veilig roesmiddel. Helaas is het eigen aan de mens dat een gedeelte van ons gaat overdrijven en de realiteit constant zal ontvluchten middels een zakske wiet ipv zelf stappen te ondernemen om die realititeit te veranderen. De redding van de mensheid of de sleutel tot het heelal is niet te vinden in kristallekes die via uw longen in uw bloedbaan komen, anders is ineens bewezen dat God maar ne amateur was... Eerder zware hallucinogene middelen kunnen een manier zijn om anders minder-belichte delen van uw bewustzijn te verkennen, maar dat effect kunt ge ook bereiken met uzelf uithongeren of zeer zware en lange fysieke inspanning. Een tripke kopen is oh zoveel makkelijker ![]() Citaat:
![]() Onbekend maakt onbemind, als gebruik toeneemt onder jongeren zal het debat misschien iets meer met argumenten gevoerd worden. Maar in de tussentijd, smoke 'em if you got 'em ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() I got' em.
*deugnietterij alom* |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.pubmedcentral.nih.gov/art...i?artid=135490 http://www.google.fr/search?q=cache:...hort+bmj&hl=fr er zijn er andere... in een eenvoudigere taal: http://www.doctissimo.fr/html/psycho...s_troubles.htm maar de conclusie zijn steeds weer dezelfde: cannabis is gevaarlijk Laatst gewijzigd door filosoof : 22 oktober 2004 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Gevaarlijk voor de huidige structuur van de maatschappij ja. Meer niet, in india en nepal smoren de mensen ook, en daar is dat onderdeel van de cultuur. Alleen spijtig dat door de War On drugs de boel even om zeep dreigde te gaan, maar het is nu terug onder bepaalde vormen verkrijgbaar.
En ik zeg het nog eens: het aantal wietrokers kan niet vermindert worden met een beleid dat door onwetende burgertrutten gesteund worden. Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 oktober 2004 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |