![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zelfoverschatting zit in je verwaandheid dat je jezelf zoveel meerwaardiger voorstelt dan wat je zo scatalogisch 'bedelaars bij de staat' noemt. Noch de mensenrechten, noch de wet, noch het humanitaire liberalisme maken daar enig onderscheid tussen. En Hein al het allerminst. Moet dit forum dienen als etalage om je als King Kong voortdurend op borst te kloppen, daarbij de economisch zwakkeren onder de harige voeten te verpletteren? Laat je megalomanie eens nakijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn eerste antwoord werd gecensureerd, geloof ik. Ik krijg nachtmerries van King-Kongs die zich luidruchtig op de borst kloppen en tegelijk economisch zwakken onder hun harige dialectiek verpletteren, zodat ik momenteel zwaar onder de themesta zit en een afspraak genomen heb bij een psychiater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat geld komt van belastingen, belastingen op, onder andere, arbeid. Als iemand veel werkt, betaalt die veel belastingen waarmee hogere uitkeringen uitbetaald kunnen worden. Ze stimuleren met andere woorden de economie. Wat kan je daar op tegen hebben? Aan de gepensioneerde: Geniet van je pensioen, je hebt er al genoeg voor gewerkt! Aan de werkloze: Veel succes met het zoeken naar een baan en ook bij het volgen van je bijscholing. Oh ja, de Kolruit zoekt nog steeds mensen voor bijna al hun winkels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Doet mij eerder aan jou denken! ![]() [font=Times New Roman][size=3]Communisme en jij gaan goed samen. ![]() |
|
![]() |
![]() |