![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat ontken ik niet dat dat kan gebeuren, de meeste redeneren, het kan mij niet overkomen dat zoiets gebeurd, totdat het gebeurd, de beste maatregel hiertegen is waakzaam te zijn op alles wat voorkomt uit je eigen gedachten, het spel van aantrekken en afstoten is ook gebaseerd op je gedachten of je eigen balans ten overstaan van je eigen wil...als je te hard vasthoud aan de ontkenning van dat dit niet kan gebeuren trek je exact de situatie aan waarvan je dacht dat het je niet zou overkomen...conclusie...zoek en onderzoek het eens zelf, het klopt wel degelijk hoe de menselijke maat in gedachten slordig omgaat met aandacht en waakzaamheid !
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 december 2015 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Ik wil graag dat mijn leven om mij draait.' 'nuff said; verwende peuters nemen inderdaad beter geen kinderen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe Dokter Lecompte is geboren ![]() Die ging door al die rare hersenkronkels ook makkelijk de 100 halen....het is heel wat minder geworden ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 december 2015 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mja, dat is aan hem gelegen he, niet aan mij dat hij dat niet gehaald heeft...een te grote belasting en vooral het nadeel was dacht ik toch dat zijn lichaamsbouw niet al te best was, de redenatie van zwaarlijvigheid is voor mij alleen al dat die iemand zich te veel vasthoud aan balast dat niet nodig is, hieronder versta ik de geestelijke flexibiliteit met een lichaam in verhouding die weinig balast meedraagt...dat laat ik liever los en haal dat maar pas aan wanneer het nodig is daar aan te werken !
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 december 2015 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geen zorg, verwarring is niet nodig, misschien omdat je stukken ouder bent dan mij maar daar draait het niet om, wil je graag langer leven dan de huidige gemiddelde sterfleeftijd dat gemiddeld ligt tussen 80 a 100 jaar, dan is het zaak je geest hiervoor niet te veel te belasten op onnodige excessen, kinderlijke nieuwsgierigheid als oudere werkt voordeliger dan op een onbewuste manier met je geest bezig te zijn, dat deel is le compte ten deel gevallen, denk ik...maar de gezondheid zelf van uzelf daar draag je zelf zorg voor je bent er zelf verantwoordelijk voor niemand anders heeft daar bemoeienis mee en dat is de huidige wetenschap of beter artsenij wel goed in, om die verantwoordelijkheid voor zich op te nemen...anders gezegd een arts heeft die toestemming niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van gedacht veranderd.
En ga enkel nog op zoek naar een modern bejaardenhuis. Voor binnen een jaar of tien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de natuur geeft medio 30 als eindgrens voor, misschien niet onverstandig om je daar aan te houden. daarvoor gaat het makkelijker (zwanger geraken, minder nachtrust, je hebt meer energie,...) daarna minder energie, vaak proefbuizen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 december 2015 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Nu is alles op dat gebied beter geworden en kunnen jonge mensen zelf kiezen wat ze willen van hun eigen leven maken .... daar hebben ze recht op feitelijk . Ne mens moet hem zelf in harmonie voelen met zijn eigen keuze des levens. punt uit.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 december 2015 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu is er dan weeral de druk om te voldoen aan het ideaalbeeld....Persoonlijk vond ik dat je destijds veel meer jezelf mocht zijn.....je werd aanvaard zoals je was en je persoonlijkheid was je troef (iedereen had dan ook een bijnaam die deze persoonlijkheid wat typeerde......Een dikke was gewoon den dikke....een grote was gewoon de lange.....en een luiwammes was gewoon de luierik..een roodharige gewoon de rosse ..een slimme de professor en een schele was ook gewoon de schele......Nu moet iedereen het druk hebben en tof mooi gezellig en goedgezind zijn ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over trouwen en kinderen krijgen was er destijds wel wat meer maatschappelijke druk......wie op zijn 25 nog vrijgezel was daar scheelde wel iets mee.....maar zowat de meeste andere aspecten des levens was er toch meer vrijheid naar mijn mening ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2015 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |