![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() De vlaamse bevolking, burgers van het koninkrijk België, hebben, buiten de taal ( en nog ), niets te maken met de nederlandse bevolking. Zij verschillen van godsdienst en dit is steeds een grote hiatus geweest maar ook van kultuur. De Nederlanders worden vaak bestempeld, naelijk in Vlaanderen, als "kaaskoppen" of "joden van West-Europa" en dit niet onterecht. Alas u aangetrokken wordt door het hollands regiem, verhuisd dan naar Amsterdam, Rotterdam, enz. Verder, heeft Nederland, in 1839, een deel ontnomen aan België. Venlo, Maastricht, enz. en heeft het koninkrijk Nederland ons het thans genoemde Groot-Hertogdom Luxemburg afgenomen pm de geschillen van de Oranje-Nassau te bedaren.
LEVE BELGIE ! Laatst gewijzigd door carlos : 1 november 2004 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Tussen de Beneluxlanden bestaan echter ook historisch banden die je kan gebruiken om dit droge technische dossier verteerbaarder te maken voor een groter deel van de bevolking. Daarom noem ik dit gegeven relevant. De stelling dat relevante argumenten ook dwingende argumenten zijn, is van jou. Niet van mij. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Neen wel de Joden van West-Europa ! Wat betekent trouwens BENELUX.
BENELUX - 1. de benen voor de Belgen 2 de lux voor de Nederlanders ! En dat is ook zo ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Belachelijk ! U zijt ontmaskerd ! Ik heb niets tegen Joden maar wel tegen de houding van de nederlanders. Die zijn immers ervoor bekend ! Er is hier geen kwestie van antisemitisme mar wel een evaluatie van het doen der Nederlanders ! Het zijn uw vrienden, Hitler, Himmler en zoveel anderen waaronder vlaams nationalisten, die de Juden hebben willen uitroeien. Vergeet dat nooit !
Laatst gewijzigd door carlos : 1 november 2004 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn, dat extreem rechtse uitspraken jou niet vreemd zijn, dat is al eerder gebleken. Verder zou ik de Nederlanders niet de kost willen geven die wél dezelfde, Roomse godsdienst belijden als de Belgische, royale famille en de hoge adel. Als daar een vorm van 'cultuur' uit voortspruit hebben ze alvast die met een heleboel Nederlanders gemeen. Van de belzieke royale famille zou ik dan weer niet durven beweren dat ze hun taal met de Vlamingen gemeen hebben... Wat jij terecht of onterecht vindt is jouw zaak maar daarom hoef je jouw zever nog geen anderen in de schoenen te schuiven. De scheldwoorden, die volgens jou terecht zijn voor de Nederlanders , heb ik namelijk nooit uitgesproken. Jij wel.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() & Dit is nog eens een plezante fadeno - puur onversneden belgisch-nationalisme anno 1921 of was het 22 ? Maasstrichts Limburg en Luxemburg terug aan België !
Maar waarom stoppen ? Het belgische rijk wordt per slot van rekening uitgebreid tot aan de iraanse grens.. Ik heb de uitslag van de presidentials van Oekraïne nog niet gezien... dan kunnen we dadelijk de onderhandelingen beginnen... De EU ... Groot-België zal je bedoelen...
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Belachelijk ? De 25 staatshoofden die een grondwet afkondigen die een europese staat
in wording afkondigt ? Ik, bovendien geen flamingant, geen nationalist lach daar niet mee ! Belgisch nationalisme zoals U dit verkondigt is even belachelijk als Vlaams nationalisme. Verzetstrijders die tegen de Nazi's vochten in alle landen van Europa vochten voor de democratie en niet voor nationalistische staten die van zodra de gelegendheid zich voordoet opnieuw een oorlog tegen elkaar zouden beginnen. Europa kent nu één van de langdurigste periodes van vrede uit haar geschiedenis en dit is te danken aan het enkele feit dat de volkeren van europa genoeg hebben van nationalistisch gezwam zoals U en anderen hier ten beste geven. Beneluxcoöperatie : De Ollanders kweken mosselen en de Belgen eten ze op.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat 25 "staatshoofden" een verdrag hebben ondertekend dat dit kan uitgevoerd worden. Vele landen hebben reeds een referendum daaromtrent aangekondigd en de kans bestaat werkelijk dat vele europeese burgers "NEEN" zullen stemmen, daar die Grondwet tekort schiet zowel op sociaal als op menselijk gebied. Hoe
kunnen mensen die "van een verdeeld België" spreken echte europeanen worden ! Wees niet blind ! Laatst gewijzigd door carlos : 1 november 2004 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[/size] Laatst gewijzigd door Public energy : 1 november 2004 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlos : 1 november 2004 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
PUNT 2. Wanneer je zegt dat Nederlanders de Joden zijn van West-Europa doelt u waarschijnlijk op de geschiedenis van Amsterdan EN Antwerpen als twee grote handelsvestingen met o.a. de Joodse diamanthandel ![]() PUNT 3. Nederland het Groot-Hertogdom Luxemburg aan jullie ontnomen. Hebben jullie dan claimrechten op Luxemburg?!? België heeft in 1830 bijna de helft van Luxemburg geannexeerd en in der loop der geschiedenis verfranst. Nu bestaat er gelukkig nog iets als het Luxemburgs als taal ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet niet precies hoe jij je atlas bijvoorbeeld bekijkt, maar het grootste deel van Nederland is toch echt Katholiek. Natuurlijk komt jou dat niet helemaal goed uit, maar het is een statistisch feit, als je daar een bron over wilt hebben, moet je het maar zeggen.
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is je bericht zo'n grote onzin dat het niet eens loont om op te reageren. Maar als je denkt dat Nederlanders joods zijn, tja, dan verschillen we ongetwijfeld in godsdienst en cultuur. Bovendien heeft Nederland uiteraard delen van België ontnomen, het was natuurlijk niet andersom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Oranje-Nassau zijn protestanten. Een feit nog, Nederland telt meer protestanten dan katholieken. En zonder de gedeeltes afgenomen aan ons land, Limburg en Brabant, zouden er nog veel minder katholieken zijn. Waar zijn uw statistische feiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ja, de ante-semitien waren en zijn nog steeds uw vrienden. Nacht und Nebel. Weet U daar nog iets van ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() U schijnt heel weinig van deze feiten te kennen ! of liever U wilt ze niet kennen. En dan maar ontkennen !
|
![]() |
![]() |