![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar dan? Ik heb alle beelden en foto's die kon vinden gezien, maar een hitlergroet ben ik toch niet tegen gekomen. En ook geen beelden van rouwenden die in elkaar geslagen werden zoals wordt beweerd.
|
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waterkanon wordt pas ingezet als ze al afdruipen (ahum) richting kleine ring. En Lut Havet (verslaggever van VTM) wordt op een gegeven moment ingesloten, microfoon in de hand maar toch laten ze niet horen wat de mannen in kwestie zeggen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 maart 2016 om 21:22. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=TwNSTJDtBI8
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn geen feiten, het zijn verhalen. Ik vind er niks van terug op het internet of sociale media.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Onze politiekers zijn blijkbaar als de dood voor de mening/woede van het "echte" Belgische volk.
Een eerst verontwaardigingsgolf is bij deze op gang gebracht door de meest moedige burgers. Wat later zal dit gevolgd worden door de grote massa woedenden (wait for april)... |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het maakt supporters nerveus... |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() https://www.facebook.com/95722170436...3486900734318/
Waterkanon? CNN? VRT nieuws? ... Waar zitten die nu? Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 27 maart 2016 om 21:32. |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Waar is dat?
|
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Brussel...
Het feit is dat al de politiekers die mensen zoals ik jarenlang hebben vergeleken met nazi's er blijkbaar geen problemen mee hebben dat er joodse vlaggen verbrand worden in Brussel. Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 27 maart 2016 om 21:38. |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() Het feit is dat al de politiekers die mensen zoals ik jarenlang hebben vergeleken met nazi's er blijkbaar geen problemen mee hebben dat er joodse vlaggen verbrand worden in Brussel.
Ik herhaal het even. |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is niet omdat de flaminganten in België extreem rechts zijn dat daarom iedere extreem rechtse een flamingant is. de wereld draait niet rondom jouw ploegje. de NVA en VB steunen deze neo-nazi's duidelijk!! (no surprise actually) ze weigeren om hen te veroordelen. alle andere partijen doen het wel.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 27 maart 2016 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Repressie is van doen, niet enkel op hooligans!
|
![]() |