![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik 70 ben, ga ik mijn grote liefde van 36 vinden, liefst zelfs jonger, want 36 is al redelijk oud vind ik! 😋😍😋
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ho maar, daar ben ik nog niet zo zeker van. Afrikanen die afkomstig zijn uit Congo of uit vroegere Franse of Portugese kolonies zijn dikwijls katholiek. Maar wanneer de herkomst is uit ex-Britse kolonies, daar zijn de protestanten flink vertegenwoordigd. Overigens, inzake "missioneringswerk" hebben de protestantse kerken zowat overal de katholieke ruim voorbijgestoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2016 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schuif racisme zeker niet in de schoenen van de modale Vlaming. Het zijn nog altijd uitzonderingen die zo boers zijn. En de draad gaat ook helemaal niet over de eisen die vroeger amper gesteld werden aan immigranten, en waar nu flink verandering in aan het komen is. Waarom je Afrika en Azië erbij sleurt, begrijp ik niet goed. Maar je mag wel weten dat ik in een aantal landen in die twee continenten geweest ben, en niet alleen in toeristische oorden. Voor mijn werk dus, voor alle duidelijkheid. En net zoals ik in Vlaanderen mijn ogen en oren wijd open houd, deed ik dat ook elders ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je uit het vonnis halen welke voor hen de belangrijkste redenen/argumenten waren om je gelijk te geven ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belangrijkste vaststellingen van het openbaar ministerie zijn dat we sinds 2013 samenwonen, samen boodschappen doen en ons gedragen als een koppel. Alle argumenten van de ambtenaar van de burgerlijke stand, die op de zitting een zeer slechte beurt meemaakt, worden weggevaagd. Het openbaar ministerie adviseert positief mbt de registratie van de wettelijke samenwoning. "Ze leven als een koppel en delen huis en maaltijden" Het leeftijdsverschil van 34 jaar is op zich niet doorslaggevend. De rechtbank veroordeelt de ambtenaar van de Burgerlijke Stand voor de kosten van het geding en verklaart het vonnis voor de inschrijving in het gemeenteregister onmiddellijk uitvoerbaar zonder enig verhaal. Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 mei 2016 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er racisten in Vlaanderen. Die zijn er overal. Maar ga eens naar Japan. Dan zul je merken wat racisme betekent. Ik vind Vlaanderen net heel tolerant. Afrika is ook heel racistisch. En Arabieren spannen de kroon. Ik sleur andere landen erbij om aan te tonen dat Vlaanderen al bij al heel erg tolerant is. Als er al aversie is tegen mensen van een ander ras is dat dikwijls door hun grote kweekdrift en onwil/onkunde om Nederlands te leren; en door veelal overlast. Maar ik ken niemand persoonlijk die iets heeft tegen goed geïntegreerde mensen van vreemde origine. Lees goed: goed geïntegreerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Integreren ..... ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2016 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mogelijks zeer veeleisend tegenover mijn landgenoten; ik verdraag de beledigingen en de grove gedragingen tegenover individuelen absoluut niet. Wie veeleisend is tegenover zijn eigen landgenoten, mag veeleisend zijn tegenover de immigranten. En de Jappen kunnen voor de rest mijn kloten kussen. Toch in deze. (niet zozeer in hun houding tegenover religies die niet tot hun cultuur behoren ... bla bla ...) .
|
![]() |
![]() |