![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu is Brussel niet meer een "gewone" stad, aangezien een expansionistisch Brussel terecht door Vlaanderen kan beschouwd worden als territoriale agressie.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dwaas om toch maar allerlei niet bestaande problemen op te vissen om niet te moeten toegeven dat ge compleet naast de kwestie aan het onderhandelen bent of dat je appelen met citroenen aan het vergelijken bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat een pennetrek noemen is nu juist geen rekening houden met de totale imbeciliteit van de grote francofonie, een imbeciliteit die eens te meer aanduidt dat la Belgique een zuiver onland is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bent u die nog altijd in de grootheid van het koloniale verleden zijt blijven hangen... Ondanks dat er velen en zelfs heel velen daar enorm van afgezien hebben en nog altijd van afzien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geloof mij, u leeft in een waanbeeld als u denkt dat er een fusie zou gebeuren tussen Brussel en Grimbergen. Dat ze eerst van die 19 1 gemeente maken dan.
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien de verdere afkalving van de klassieke partijen en de verdere groei van de Vlaams nationalistisch partijen weet ik wel wie ik wel of wie ik niet moet geloven... Inderdaad ondanks de Belgicistische parlé van ook en van vooral de Vlaamse media... wie gelooft die mensen nog??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 28 maart 2017 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() of Nederland Vlaanderen annexeert dan wel omgekeerd, dat zijn voor mij semantics, pajoske. Maar ik denk dat het voor de hoofdstad der Nederlanden eerder tussen Brussel en Amsterdam zal gaan, dan dat Baarle-Hertog die shortlist haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Het is goed mogelijk dat die taaldiscussie hen niets kan schelen. Maar hier is de taaldiscussie niet van tel. Het gaat over de overdracht van grondgebied van het ene gewest naar een ander gewest, simpelweg omdat er een megalomaan en nutteloos prestigeproject voor een geldverkwistende theatershow gebouwd moet worden.
![]() |
#90 |
|
![]() Draai maar niet rond de pot. Ik ben er zeker van dat ge het begrepen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwerpen is Bruxelles niet... ten andere BDW bewijst dat op alle vlakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij deden dat omwille vd beloftes (de grote veranderingen) nl minder belastingen, meer werkgelegenheid, begrotingsoverschotten, afbouw staatschuld, ... Niet 1 belofte werd geconcretiseerd en nu gaan ze vissen in de vijver van het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die stad ademt de jaren 50 uit. De tijd is blijven stilstaan. Gelukkig wonen daar veel allochtonen anders waande je je daar echt in 1951. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er tot nu toe niet 1 beloften werd geconcretiseerd is alleen maar een overgroot bewijs van hoe krom la Belgique wel is en hoe hoog nodig het voor Vlaanderen is om uit dat verstikkend Belgisch cordon te geraken... Dank je demonen om dat hier zo duidelijk naar voren gebracht te hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe 'Brussels' Grimbergen ook zou worden, de Gewestgrens zal op eenzelfde manier verhinderen dat Grimbergen een deelgemeente van Brussel wordt. En zoals ik in mijn vorige post al zei, het BHG bestaat nog steeds uit 19 gemeenten. Als men binnen het BHG al niet kan fuseren, wat zou men dan in hemelsnaam willen fuseren met gemeenten die buiten het BHG liggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kunt dat niet beseffen maar dit is 1 volk met dezelfde taal, cultuur en gewoontes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waar denk je dat mijn franstalige zoon regelmatig op stap gaat als hij grootste muziekmanifestaties wil bijwonen??? Ik heb hem nog nooit naar Bruxelles of een andere Belgische stad weten te gaan daarvoor hoor... Maar Antwerpen, daar is hij al meerdere tientallen malen geweest... En dat daar veel volk op afkomt is overduidelijk en ik heb hem nog nooit horen klagen van hoe moeilijk het wel is om daar te geraken of om daar weg te geraken... In tegendeel was hij altijd vol van de organisatorische talenten van die evenementen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |