![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen dat dit scenario geen werkelijkheid wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die sukkels zijn quantité négligée (leuk hé, maar ik bedoel het wel ernstig: négligable dus); Afijn, ik zie het liever niet dat er godsdienstige kul in het openbaar maatschappelijk leven opduikt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuhal heeft het mooi maar nogal plastisch uitgedrukt waarvoor de hoofddoek staat.
Op haar twitter account. Ik zal het nog eens moeten opzoeken. Zo ongeveer: het is een teken dat de maatschappij de draagster culpabiliseert omdat ze aantrekkelijk is, en de man die haar ziet zonder hoofddoek zomaar vrij gepleit wordt van seksuele vrijpostigheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuhal Demir: Tijd is rijp dat mannen stoppen om vrouwen verantwoordelijk te stellen voor hun lusten. Laat meisjes op school proeven van een leven zonder hoofddoek in plaats van ze van piepjong verantwoordelijk te stellen voor andermans gedrag.
El Hammouchi Othman: Levensstijl van mensen is noch Uw zaak, noch die van de staat. Zuhal Demir: Gelijke rechten echter wel. Stel u even voor: je bloedt tussen je beentjes, je lijfje ontluikt, onzekere tijden. En dan beslissen anderen dat hoofd en lijf bedekt moeten worden om mannen niet op te winden. Hoe gelijk voelt dat? En scholen moeten daarbij helpen? Ik dacht het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan het mij schelen dat Moslimse vrouwen een hoofddoek dragen of niet : dat is hun leven en helemaal niet mijn zaak. Laatst gewijzigd door Everytime : 20 mei 2018 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om van de houding van islamieten tov vrouwen in het algemeen nog te zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs waar het verboden is willen ze hem niet afzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een groot deel van onze wetten zijn gebasseerd op godsdienstkul. Zelfs onze sociale zekerheid is opgebouwd op godsdienstige regels. Zelfs een deel van ons belastingsgeld gaat naar godsdiensten. Men spreek over gelijkheid tussen mannen en vrouwen, maar zolang er ook maar 1 moderne godsdienstovertuiging in het spel blijft, is die gelijkheid onbestaande. Langst de andere kant, willen de meeste vrouwen die gelijkheid niet. Gisteren nog ondervonden, toen we aan de deur van een winkel stonden. Zij vonden dat een jonge gast wel de deur had mogen openhouden voor zijn vriendin, in plaats van zijn vriendin voor hem. Dat die jonge gast met een kunstbeen en krukken liep maakte voor hen duidelijk geen verschil. Vraag eens aan vrouwen hoe vaak zij eens een bloemtje kopen voor hun vriend of echtgenoot? Vraag eens aan vrouwen hoe vaak zij hun man verrassen op een etentje? Vraag eens aan vrouwen hoe vaak zij zware winkelwaar van hun man overnemen? Vraag eens aan vrouwen hoe vaak zij hun vriend of echtgenoot ergens heen willen rijden? Vraag eens aan vrouwen hoe vaak zij opstaan voor een man als er geen zitplaatsen zijn op het openbaar vervoer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenaardig genoeg geen moslima's, maar Christenen. Laatst was er zelfs een vriendin die daar een opmerking over maakte. Want terwijl zij als moslima geen hoofddeksel aan had tijdens het winklelen, droeg mijn Christelijk nichtje er wel 1. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent geen lid van een gemeenschapspartij.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen daar allemaal opgesomd werd, heeft niets met ongelijkheid te maken.
Maar wel met het spel van verleiden en verleid worden. Seks dus.
![]() |
![]() |