Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2019, 16:16   #81
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ojee nog eentje die zich aan die windowdressing heeft laten vangen, man man het huillie huillie gehalte blijft maar stijgen.
Onbeschrijflijk hee, dat mensen zich zo gemakkelijk bij hun kloten laten pakken door die zever...

Daarstraks hoorde ik De Wever op de radio ook met perfect geacteerde emotie zijn scenario aframmelen dat het 'goed' was want dat ze 'christenen' hebben kunnen gaan redden...

Daar ga je toch van over je nek van ? Zoveel hypocrisie, zelfs de oude CVP durfde dat niet.

Dezelfde Grote Leider zat vroeger te fulmineren dat we niet het OCMW van heel de wereld waar problemen zijn kunnen blijven en nu organiseert zijn staatssecretaris zelf een mensentrafiek. Omdat het christenen zijn...

Wanneer legt Airline Theo of Travel Agency Bart & friends eigenlijk charters in naar Congo, waar ook een paar miljoen christenen op de vlucht zijn voor milities ? En wat met de miljoenen christenen die in Soedan of Liberia op de vlucht zijn voor Al Shahaab en andere moslim milities ? Kunnen we ook nog een boot sturen om de kolonnes vol christenen die zuid amerika ontvluchten naar hier te brengen ?

Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 16:27   #82
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Onbeschrijflijk hee, dat mensen zich zo gemakkelijk bij hun kloten laten pakken door die zever...

Daarstraks hoorde ik De Wever op de radio ook met perfect geacteerde emotie zijn scenario aframmelen dat het 'goed' was want dat ze 'christenen' hebben kunnen gaan redden...

Daar ga je toch van over je nek van ? Zoveel hypocrisie, zelfs de oude CVP durfde dat niet.

Dezelfde Grote Leider zat vroeger te fulmineren dat we niet het OCMW van heel de wereld waar problemen zijn kunnen blijven en nu organiseert zijn staatssecretaris zelf een mensentrafiek. Omdat het christenen zijn...

Wanneer legt Airline Theo of Travel Agency Bart & friends eigenlijk charters in naar Congo, waar ook een paar miljoen christenen op de vlucht zijn voor milities ? En wat met de miljoenen christenen die in Soedan of Liberia op de vlucht zijn voor Al Shahaab en andere moslim milities ? Kunnen we ook nog een boot sturen om de kolonnes vol christenen die zuid amerika ontvluchten naar hier te brengen ?

De Grote Bleiter was weer kostelijk:

'is dat nu zo erg dat een staatssekretaris visa geeft op aanraden van een NVA mensensmokkelaar?'

En: 'het wordt hoog tijd dat de Pers stopt met de berichtgeving over dit onderwerp'.

En er zijn er dan nog die dat allemaal slikken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 16:28   #83
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Briljante zet van De Wever!

Hij heeft eindelijk de "wij hebben christenen gered"-kaart getrokken.

Elk weldenkend mens is onderhand dat islamitisch schuim, dat heelder delen van West-Europa onveilig maakt, zo beu als kouwe pap.

Dit gaat stemmenverlies beperken.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 16:48   #84
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Vooral omdat ze te dom zijn om te kunnen tellen want als er 1500 visa naar christenen gingen dan gingen er 5061 naar andere, voornamelijk moslims.

Je moet echt achterlijker zijn dan het achterste van een koe om daarvoor te applaudiseren.

En gezien de christenen moesten betalen voor die visa en tot nu toe er geen verhalen opduiken dat moslims dat ook moesten doen, dan maakt dat die achterlijkheid nog vele malen groter.

Laatst gewijzigd door dpg : 21 januari 2019 om 16:54.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 16:51   #85
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Briljante zet van De Wever!

Hij heeft eindelijk de "wij hebben christenen gered"-kaart getrokken.

Elk weldenkend mens is onderhand dat islamitisch schuim, dat heelder delen van West-Europa onveilig maakt, zo beu als kouwe pap.

Dit gaat stemmenverlies beperken.
Het is de Vlaams belang propaganda die hier zijn werk doet.
Zij hebben noodzakelijkerwijs ' bruine ' moeten vervangen door 'moslims '
En nu zijn de domste racisten blij dat we 'christenen ' redden.
Aalst en Ninove zitten vol geïmporteerde christenen hoor.
Toch niet goed voor doorwinterde racisten die wél doorhebben dat ze anders gepigmenteerd zijn.
De GroteLeider is het stuur kwijt

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:05   #86
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die snap ik niet.

Dan wordt het hoog tijd dat je het wel snapt.
Mocht je ook onderzoeken wat sommigen hier in het verleden al beweerd hebben dan zou je weten dat mensen met teveel macht beschermd worden; zelfs meestal door politieke tegenstanders.
Maat dit dan onder het motto: "Vandaag mag jij iemand een kloot aftrekken en morgen zal jij wel de ogen sluiten als ik iemand een kloot aftrek."
Als je verdomd nagaat welk het lot kan zijn van sommige klokkenluiders; al of niet terecht of ten onrechte; dan moet je hier niet komen pretenderen dat je het niet snapt. Dat is een evasieve leugen dan.

Want om het gerecht aan het werk te krijgen om eerherstel te krijgen heb je best machtige vrienden nodig. Voor klein grut gebeurt dit eerherstel niet.

Maar om iemand op een smerige manier er uit te werken wordt het gerecht wel gebruikt. Meer nog; soms worden de bevindingen van het gerecht niet eens afgewacht. Politiekers zijn ook mensen. Laat het democratisch beginsel; dat een onderzoek nog waarde heeft; zegevieren. Wacht dus af en steek uw vuil gekwetter ondertussen op een plaats achter uw teelballen.
En zoek vooral ook niet achter de drijfveer van mijn visie en standpunt.
Ik was destijds al geschokt toen jullie vuile spelletjes gebruikt werden toen er een dode in het Albert-kanaal gevonden werd.
Dat vond ik reeds erg voor de achtergebleven familie.
Maar nog levende mensen mogelijk door smerig slijk halen vind ik nog erger.
Zelfs al gaat het dan over politici.
En vooral dat er een onderzoek werd opgestart en publiekelijk werd bekend gemaakt zonder zekerheden te weten vind ik smerig. Zeer smerig zelfs.
Kijk vooral in eigen partij en zorg dat daar alles netjes verloopt alvorens je op zulkdanige manier anderen aanvalt.
En daar verloopt waarschijnlijk ook alles niet netjes.
Om dat te weten is gerechtelijk onderzoek zelfs niet nodig als je het zelf meemaakt. Maar dan gebruiken er hier veel liever oordopjes als uw eigen bevindingen niet stroken met anderen hun drijfveren.
Ik heb niks te maken met Francken noch met de N-VA. Zoek maar verder dus speurneuzen. Maar desondanks zeg ik toch dat er hier op dit forum zowel rechts als links een bende kinderen aan het werk zijn.
Kijk deze avond op Canvas en dan zullen jullie beseffen dat zelfs Facebook veel geld verdient aan het kinderlijk onschuldig plebs. En misschien leer je dan zwijgen en pas iets uitkramen als je zekerheid hebt.
Maar feitelijk is de politiek zelf in fout.
Een paar veroordelingen voor smaad en eerroof mogen er gerust komen.
Want de huidige maatschappij heeft niks meer te maken met hetgeen een democratie zou zijn. Zelfs de top van partijen speelt de smerige spelletjes mee. Voor wanneer zullen zij aan de beurt komen?
En democratie? Wie maakt zich daar echt zorgen over.
De stront aanwijzen van anderen en eigen stront verzwijgen is geen democratie.

Laatst gewijzigd door werkman : 21 januari 2019 om 17:15.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:12   #87
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Dan wordt het hoog tijd dat je het wel snapt.
Mocht je ook onderzoeken wat sommigen hier in het verleden al beweerd hebben dan zou je weten dat mensen met teveel macht beschermd worden; zelfs meestal door politieke tegenstanders.
Maat dit dan onder het motto: "Vandaag mag jij iemand een kloot aftrekken en morgen zal jij wel de ogen sluiten als ik iemand een kloot aftrek."
Als je verdomd nagaat welk het lot kan zijn van sommige klokkenluiders; al of niet terecht of ten onrechte; dan moet je hier niet komen pretenderen dat je het niet snapt. Dat is een evasieve leugen dan.

Want om het gerecht aan het werk te krijgen om eerherstel te krijgen heb je best machtige vrienden nodig. Voor klein grut gebeurt dit eerherstel niet.

Maar om iemand op een smerige manier er uit te werken wordt het gerecht wel gebruikt. Meer nog; soms worden de bevindingen van het gerecht niet eens afgewacht. Politiekers zijn ook mensen. Laat het democratisch beginsel; dat een onderzoek nog waarde heeft; zegevieren. Wacht dus af en steek uw vuil gekwetter ondertussen op een plaats achter uw teelballen.
En zoek vooral ook niet achter de drijfveer van mijn visie en standpunt.
Ik was destijds al geschokt toen jullie vuile spelletjes gebruikt werden toen er een dode in het Albert-kanaal gevonden werd.
Dat vond ik reeds erg voor de achtergebleven familie.
Maar nog levende mensen mogelijk door smerig slijk halen vind ik nog erger.
Zelfs al gaat het dan over politici.
En vooral dat er een onderzoek werd opgestart en publiekelijk werd bekend gemaakt zonder zekerheden te weten vind ik smerig. Zeer smerig zelfs.
Kijk vooral in eigen partij en zorg dat daar alles netjes verloopt alvorens je op zulkdanige manier anderen aanvalt.
En daar verloopt waarschijnlijk ook alles niet netjes.
Om dat te weten is gerechtelijk onderzoek zelfs niet nodig als je het zelf meemaakt. Maar dan gebruiken er hier veel liever oordopjes als uw eigen bevindingen niet stroken met anderen hun drijfveren.
Ik heb niks te maken met Francken noch met de N-VA. Zoek maar verder dus speurneuzen. Maar desondanks zeg ik toch dat er hier op dit forum zowel rechts als links een bende kinderen aan het werk zijn.
Kijk deze avond op Canvas en dan zullen jullie beseffen dat zelfs Facebook veel geld verdient aan het kinderlijk onschuldig plebs. En misschien leer je dan zwijgen en pas iets uitkramen als je zekerheid hebt.
Maar feitelijk is de politiek zelf in fout.
Een paar veroordelingen voor smaad en eerroof mogen er gerust komen.
Want de huidige maatschappij heeft niks meer te maken met hetgeen een democratie zou zijn. Zelfs de top van partijen speelt de smerige spelletjes mee. Voor wanneer zullen zij aan de beurt komen?
kan je het niet even samenvatten in een zin of twee?

Het is maar voor mijn ADD, het is moeilijk om geconcentreerd te blijven.
Oud 21 januari 2019, 17:15   #88
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

En Maggie, hoeveel mensen heb jij al gered van de dood door onthoofding?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:16   #89
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En dat ging nog maar over een privé zaak. Beetje potelen in het donker.
Dat is een beetje raar, tenslotte vond het Openbaar Ministerie dat het iets erger was, verkrachting meer bepaald, en wel in die mate dat men hem in beschuldiging stelde wegens verkrachting. Die visie werd gevolgd door de raadkamer die hem doorverwees naar de rechtbank.

Uw "beetje potelen in het donker" betrof dus verkrachting en is eigenlijk een beetje ranzig Fred.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 januari 2019 om 17:17.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:17   #90
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Noem dat een verfijnen van het geneesmiddel.

Citaat:
Toch niet goed voor doorwinterde racisten die wél doorhebben dat ze anders gepigmenteerd zijn.
Uw logica heeft een probleem. Het is niet omdat men eerst flou zag dat een bende makakken voor ambras zorgen, en dachten dat dat door hun "pigment" kwam en daar een afkeer van kreeg ("racisten"), en nadien, bij nader toeschouwen, een scherper zicht op de affaire kreeg, en zag dat het niet het pigment aan de buitenkant, maar de zottigheid aan den binnenkant was, die voor ambras zorgde dat het nu plots een probleem is als men gepigmenteerden zonder de gevaarlijke zottigheid aan den binnenkant (zelfs met een soort van anti-gen daartegen zodat we weten dat ze geen komedie spelen) binnenlaat, nee ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 januari 2019 om 17:19.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:19   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat ge binnenkort scenarioschrijver voor het VB kunt worden
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:19   #92
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
kan je het niet even samenvatten in een zin of twee?

Het is maar voor mijn ADD, het is moeilijk om geconcentreerd te blijven.

Je snapt dus weer niet wat er geschreven staat?
Oke dan. Maar ik schrijf pas iets voor mensen die wel hersenen hebben.
Spijtig voor U dan. Ga verder en zie niet om. De zon schijnt buiten en het is dus het ogenblik om een mooie wandeling te maken.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:21   #93
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Je snapt dus weer niet wat er geschreven staat?
Oke dan. Maar ik schrijf pas iets voor mensen die wel hersenen hebben.
Spijtig voor U dan. Ga verder en zie niet om. De zon schijnt buiten en het is dus het ogenblik om een mooie wandeling te maken.
Heb dat wel meer bij uw posts, na een a twee zinnen geef ik het op en scroll ik verder.

Hey, even goei vrienden hoor.
Oud 21 januari 2019, 17:28   #94
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Draai of keer 't hoe je wil.
Operatie beschadiging gaat minder vlot af nu De Wever z'n troefkaart gebruikt.
Onderdrukte christenen redden klinkt nog steeds beter in de oren vd meesten, zelfs al is er totaal geen affiniteit (meer) met 't christendom, dan wederom 'n troep islamieten loslaten op onschuldige vrouwen & kinderen.

't Zal zich natuurlijk moeten vertalen naar stemmen in mei.
Ik ben er redelijk gerust in.

Met de racisme-kaart smijten is natuurlijk ook 'n oplossing, maar dat begrip is zo uitgehold, dat 't gewoon z'n eigenlijke betekenis al lang verloren heeft.
Ketst gewoon af. Straks bombardeer je 't nog tot geuzennaam.
Islam is immers geen ras, en jij bent degene die 't steeds over kleur heeft.
Oud 21 januari 2019, 17:31   #95
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben in het groot moeten inkopen (6561)om ook aan 1500 christenen te kunnen komen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:33   #96
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Draai of keer 't hoe je wil.
Operatie beschadiging gaat minder vlot af nu De Wever z'n troefkaart gebruikt.
Onderdrukte christenen redden klinkt nog steeds beter in de oren vd meesten, zelfs al is er totaal geen affiniteit (meer) met 't christendom, dan wederom 'n troep islamieten loslaten op onschuldige vrouwen & kinderen.

't Zal zich natuurlijk moeten vertalen naar stemmen in mei.
Ik ben er redelijk gerust in.

Met de racisme-kaart smijten is natuurlijk ook 'n oplossing, maar dat begrip is zo uitgehold, dat 't gewoon z'n eigenlijke betekenis al lang verloren heeft.
Ketst gewoon af. Straks bombardeer je 't nog tot geuzennaam.
Islam is immers geen ras, en jij bent degene die 't steeds over kleur heeft.
Theo de Vrome, het schijnheilig paterken van Lubbeek.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2019, 17:33   #97
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En Maggie, hoeveel mensen heb jij al gered van de dood door onthoofding?
Zeker niet Theo

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 21 januari 2019, 17:35   #98
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Noem dat een verfijnen van het geneesmiddel.

Uw logica heeft een probleem. Het is niet omdat men eerst flou zag dat een bende makakken voor ambras zorgen, en dachten dat dat door hun "pigment" kwam en daar een afkeer van kreeg ("racisten"), en nadien, bij nader toeschouwen, een scherper zicht op de affaire kreeg, en zag dat het niet het pigment aan de buitenkant, maar de zottigheid aan den binnenkant was, die voor ambras zorgde dat het nu plots een probleem is als men gepigmenteerden zonder de gevaarlijke zottigheid aan den binnenkant (zelfs met een soort van anti-gen daartegen zodat we weten dat ze geen komedie spelen) binnenlaat, nee ?
Ben j?*j al eens in Aalst, Ninove of bij uitbreiding de denderstreek geweest?

Oud 21 januari 2019, 17:39   #99
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Theo de Vrome, het schijnheilig paterken van Lubbeek.
Ah, daar hebben we de linkse deugneus die oorlogsvluchtelingen "rotzooi" noemt.
Zonder onderscheid mag ik aannemen, wellicht de christenen ietske meer rotzooi dan islamieten, of vice versa?
Oud 21 januari 2019, 17:42   #100
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben j?*j al eens in Aalst, Ninove of bij uitbreiding de denderstreek geweest?
Je begrijpt niet eens wat hij schrijft èh?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be