Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2019, 00:24   #81
XenApp
Parlementslid

XenApp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik vraag mij af of Panda niet betaald wordt om hier zijn reacties te komen neerpennen...
Als hij al betaald wordt, dan zal het zijn door het blok. Met zijn dagdagelijkse rant over fascisme, mestkevers en rascisme bekeert hij enkel maar mensen naar radicaal rechts. Dat is hetzelfde als jij doet. Jij probeert mensen te bekeren met dezelfde caravan rant om zieltjes te winnen voor Belgische redenen. Des te meer jij zit te fulmineren over 'la Belgique' des te meer forumbezoekers willen distantiëren van dit soort ziekenkas meningen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_psychology
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2019, 14:38   #82
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Als hij al betaald wordt, dan zal het zijn door het blok. Met zijn dagdagelijkse rant over fascisme, mestkevers en rascisme bekeert hij enkel maar mensen naar radicaal rechts. Dat is hetzelfde als jij doet. Jij probeert mensen te bekeren met dezelfde caravan rant om zieltjes te winnen voor Belgische redenen. Des te meer jij zit te fulmineren over 'la Belgique' des te meer forumbezoekers willen distantiëren van dit soort ziekenkas meningen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Reverse_psychology
Volg jij wel de reacties van Marie? Ik geloof het niet, want je classeert haar onder een heel andere categorie. Huiswerk opnieuw maken en dan nog eens reageren.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2019, 22:08   #83
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Volg jij wel de reacties van Marie? Ik geloof het niet, want je classeert haar onder een heel andere categorie. Huiswerk opnieuw maken en dan nog eens reageren.
Het is wel erg hoor Oma. Ene die zelfs het verschil niet kent tussen links of rechts. Die hebben ze zeker bij het leger ooit buiten gesmeten.
Panda is noch links noch rechts. Hij is gewoon een kruiper die denkt dat hij bij een rechtse partij het best aan zijn trekken komt.
En inderdaad; de reacties van Marie leest hij zeker niet.
Maar die van Panda evenmin vermoed ik.
Maar hij is nog een nieuweling op het forum.
Er zijn nog mensen die het verschil niet kennen tussen een muilezel en een paard. Feitelijk moes t hij het wel weten. Tel op wie er op dit forum constant muilen publiceert en je hebt de muilezel.
Binnenkort weet hij het wel. Even geduld nog.
Als hij weet dat hij fout zit is dat besef het begin van weten.
Maar van psychologie weet hij wel iets af.
Hopelijk leest Panda zijn bijlage. Die tracht nog steeds wespen met azijn te vangen. Heeft hij zeker geleerd van onze Jan; de spekpater.

Laatst gewijzigd door werkman : 26 juli 2019 om 22:15.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2019, 07:14   #84
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Wanneer het gaat om confederalisme blijken de PS en de N-VA beste maatjes te worden. Ik kan enkel de titel en de eerste paragraaf lezen, maar in de komende rondetafelgesprekken waar N-VA en PS het hoge woord voeren, komt het confederalisme ‘zeker op tafel’. De tijd van veto’s bij de PS tegen de N-VA is ook alweer voorbij. Het lijkt erop dat telkens wanneer de N-VA onder het anathema van een Franstalige partij komt die partij eindigt met ... te regeren met de N-VA.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/me...-1490515.html#
Qua mandaten opstapelen en postjes pakken komen ze zeker overeen en NVa pas aan de macht kent ook al zijn schandalen.
Om de verloedering van de staatsschuld verder te zetten lijken ze ook bij mekaar te passen en beiden waren bij de loosers deze verkiezingen.
Een perfect duivelsduo?
Oud 27 juli 2019, 21:20   #85
Guinevere
Banneling

Standaard

Zaken doen idd. Dat ze eens aandacht beginnen besteden aan hun core business.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be