![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van LSD krijg je heldere visies.
Maar na het lezen van die post stop ik er toch maar beter mee denk ik. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de leerlingen in een middelbare school, op die enkele uitzonderingen na die autonoom kunnen leren en eigenlijk hun tijd moeten verdoen met naar de les te gaan, in de meeste gevallen de autonomie niet hebben om "hun cursus te leren". Ze moeten van 's morgens tot 's avonds bedreigd worden, schrik hebben, geambeteerd worden opdat ze toch iets zouden doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn politiekers als beesten. En toch is er soms nog iets rechtvaardig. Als ze sterven als beesten. En vele partijtjes op lager echelon zijn kapot gegaan omdat beginnende diploma's hun persoonlijke aspiraties zo hoog lagen dat het partijbelang voor hen ondergeschikt was aan hun glorie. Ook de VU is daaraan kapot gegaan. Voor mij is het een hele genoegdoening geweest dat ik bewust dit proces heb helpen bespoedigen. En nu liggen die laatste diploma's er ook uit. Plaatselijk natuurlijk. De N-VA had eindelijk door dat er met arrivisten niet samen te werken was. Voor de rest ligt er iets op mijn lever inderdaad. Maar daar heeft dit forum geen zaken mee. Kort? Ik heb iets tegen machtsmisbruik. Tegen mensen die wetten maken om ze nadien zelf niet te volgen. Punt. Wat het forum betreft; nog dit. Incognito zitten er meer leugenaars op dan serieuze mensen. Voor dat volkje is hun verborgen identiteit achter een karnaval-masker voldoende om via grootspraak en leugens toneel te spelen. Dit forum is een beschamende bedoening voor serieuze politiekers. En zeker als ze denken dat het plebs hen serieus advies wil geven. Plebs heeft evenmin advies. De jacht op faveurkes is voor hen de hoogste optie. En politiekers die dat niet beseffen zijn meer dan dom. Maar..... ik denk niet dat er velen zullen zijn. Tenslotte krijgen we allen wat we verdienen. Spijtig wel voor dezen die respect hebben voor anderen. Maar....dat is hun lot. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 september 2019 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou u een serieuze politieker beschrijven?
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet veeleisend. Een serieuze politieker is voor mij iemand die wetten maakt en hij zelf volgt. En zeker niet iemand die zijn parlementaire onschendbaarheid misbruikt om andere diensten opdracht te geven om iemand bewust schade toe te brengen. Iemand die eigen gemaakte wetten behandelt als een vodje WC-papier is geen serieuze politieker. Nooit! Ben ik duidelijk? En partijen die hun ogen dicht knijpen voor zulk onrecht zijn gewoon medeplichtig aan misdadige maffia praktijken. Een voorbeeld? Hanengevechten verbieden is de wet. Ga er dan ook niet naar kijken en richt er zeker zelf geen in. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat je bent overgestapt naar slakken, minder risicovol! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn er hier nog anderen dan leugenaars? Proficiat vent. Je mag mee doen. Het forum wacht op U. Je gaat zeker ook niet opvallen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of was het Jean-Louis met zijn Arion rufus'en die met de winstis gaan lopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel plezier met uw fictieve gelijk.
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Plezant toch als je een bende onnozelaars aan de praat kan houden. Maar ik ga jullie pret niet verder vergallen. Doe verder zonder mij. Zoek verder op het forum. Ze zijn er ongetwijfeld nog die willen lachen. En dat tumult in het hoenderhok veroorzaken was absoluut niet mijn optie. Nog veel plezier. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Didactiek is een nep-wetenschap. Een zoals Feynman beschreef in Cargo Cult Science. https://en.wikipedia.org/wiki/Cargo_cult_science Het had er een kunnen zijn, maar het is er geen. Omdat ze de principes van wetenschappelijk onderzoek niet toepassen, en maar doen alsof. Mijn vrouw was er een doctoraat in begonnen en toen ze dat merkte heeft ze de boel laten vallen. Puur boerenbedrog. |
|
![]() |
![]() |