![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al lang o.m. op dit forum de heimelijke hoop weergegeven dat een oude machtspartij (tsjeven of blauwsels) bedoel ik, zou in twee stukken scheuren.
Ik blijf die hoop koesteren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft in ieder geval een feit dat Lachaert eergisteren op het spreekgestoelte van de Kamer zijn mening formuleerde op een wijze die geen twijfels overliet. Binnen de OBLD broedt er wat. En het is duidelijk dat de oude machtskrokodillen Verhofstadt, De Gucht, De Wael aan het manoeuvreren zijn om te beletten dat ze hun greep op de partei verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit past volledig in het plaatje dat ik van uw partij heb. Een haat-partij zonder positief verhaal. Egoïstisch en asociaal. Tja, Voor elk soort mensen moeten er gepaste partijen zijn. Wie een positief verhaal van samenwerking wil brengen heeft bij u en uw partij niks te zoeken. PS brengt dat veel op, hier komen haat zaaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het Kostbare Weefsel", was dat geen positief verhaal? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez zeg, een gezond, mooi, groen, welvarend en democratisch Vlaanderen, in goed nabuurschap met een Walenland dat de Walen volledig naar eigen goesting kunnen inrichten ... als dat geen positief verhaal is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me toe daaraan te twijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat niet meestal het punt van een politiek debat?
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Verlicht ons eens Rikkie. We weten intussen hoe een droom-Wallonie er voor d emeeste Walen uit ziet. Hoe ziet droom-Vlaanderen voor de Vlamingen er dan uit? Volgens u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al uw twijfels maken hier - in Vlaanderen, niets uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Walen, die wachten nog steeds en doen vooral niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wachten ook al op 1/2 plus één stem ...
![]() |
![]() |