![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het geeft échte hoop ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het beademen van een pneumonia patient "medisch zinloos"?
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
De artsen, hoeveel jaar ervaring hebben die met het Wuhan virus?
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() ervaring met COPD, ARDS, pneumonien, of longaandoeningen in het algemeen is voldoende
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() avators zijn niet altijd representatief hé Neeje ik mag in feite niet klagen, in het algemeen Nog vrij fit vergeleken met leeftijdsgenoten en nooit echt stilgezeten...maar echt gezond leven doe ik niet en altijd wat hoog geweest met dien bloeddruk ( snel draaiend moterke zeg maar) Op den lange duur, gecombineerd met de gevolgen van dat zwaar roken gaat dat zijn tol eisen....weet ik zeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat snapt ge ni aan het simpele feit dat als een bepaalde patiënt wegens corona in een situatie komt waar de behandeling te zwaar uitvalt zodat ge het niet overleeft Dat is verdomme een normale procedure. Medisch zinloos = stoppen met behandeling ... rest alleen nog wat pijnbestrijding etc Echt spijkers op laag water zoekt gij om toch maar je complotdenken bevestigd te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel mij oppergoed en sinds mijn kanker nog veel beter... Kan het zijn dat ik meer dan vroeger weet wat leven is en hoe te leven... Ik zie die kanker als een positieve ervaring in mijn leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is perfect mogelijk, en ethisch verantwoord, dat de dnr-code iets dwingender toegepast wordt, zelfs al heb je hem zelf niet ingevuld of ervoor gekozen.
Wellicht gebeurt dat al zo lang we kennis hebben van medisch handelen ... in boutade: zelfs je spoedarts heeft maar twee handen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen idee
Die zijn wel wat geëvolueerd en afgeweken van een JvdB Citaat:
En nu kom je haast te beweren dat ze al enige decennia de orde van artsen hebben geïnfiltreerd en er zelfs in geslaagd zijn het bestuur van bejaardentehuizen over te nemen ? Wat het snuiven aan geitenwollensokken teweeg kan brengen ...beter dan coke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 maart 2020 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen hospitaal voor bevallende moeders in Kroatië . Ze bevallen in ambulances.
Corona Aardbeving Echt winterweer: vorige nacht : vorst. Deze morgen sneeuw. Binnenblijven voor corona Buitenblijven voor naschokken... |
![]() |
![]() |