![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() tja boduo
ze blijft al zeker to 1 oktober
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 10 september 2020 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het overigens dan met de motie van Wantrouwen van Pas. Komt die er automatisch?
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...udt~a58a8ad39/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus met voorbedachte rade de mensen die leven op Vlaamse bodem >>>discrimineren om hen via repressie van uit Franstalig lands deel financieel leeg te zuigen! word schoon met Vivaldi
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 september 2020 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verkiezingen verdorie... zodat de burger op democratische wijze kan duidelijk maken wat hij/zij er van denkt! Ze durven extreemlinks niet in het cordon te steken wegens gevaar dat ze Vlaanderen in de fik zouden steken, ze >>> de anarchisten, de huizen krakers, de drugs gebruikers enz. enz. die niets hebben of te verliezen hebben....dus VB moet dan ook maar van het on-democratische cordon verlost worden!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 september 2020 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'liberalen' moesten al lang in een cordonne sanitair zitten. Schandalig is het. Dit is met de toekomst van de democratie spelen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Hebben de vivaldi partijen wettelijk gezien de macht om dit te. doen? Moet dit niet aan het parlement voorgelegd worden?
Lijkthoe langer hoe meer op een staatsgreep. Laatst gewijzigd door omaplop : 11 september 2020 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo iets kan alleen in België. Het circus-kabinet Vivaldi gaat nog heel wat rare sprongen maken. Laatst gewijzigd door cato : 11 september 2020 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopelijk duiken er straks geen pikante beelden van politici op. ![]() Alles is immers goed om de regeringsvorming uit te stellen. Maar ja. ons land had een jaar geleden al dringend een nieuwe regering nodig. 'dringend' dat woord heeft in politieke termen dan ook geen enkele waarde meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |