![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Waarna de ontgoocheling over de ramp die zich voorgedaan heeft en waarbij de regering herhaaldelijk zwaar in de fout is gegaan naar boven komt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de gelijkenissen dan zo treffend zijn, waarom zien we dan de aanhangers van die beide partijen ons parlement niet bestormen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de meeste Belgen nuchtere, niet nationaalgekke mensen zijn en zich niet laten verleiden door alt-right figuren zoals Trump.
![]() |
#85 |
|
![]() Hij stipt in dat artikel toch ook de minpunten ("minpuntjes") aan. Ik denk dat hij ook tegengewicht wil bieden aan de eenzijdige veroordeling van Trump in de Vlaamse pers en dan kom je sowieso in de verleiding om zelf wat te eenzijdig de positieve aspecten te benadrukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Nee, omdat de bubbelvorming hier in België nog niet zo ver is doorgeschoten als in de VS. Wij hebben hier nog geen FOX of Newsmax.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder denk ik dat de demografie in België toch wel anders is. Die extreme loonkloof van de US hebben we hier niet. Edit: loonkloof gekoppeld aan sociale zekerheid.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 8 januari 2021 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump is een zot ja,... maar hij was tenminste een verkozen zot. Hier zitten we met een opgezadeld die zelfs niet eens heeft deelgenomen aan de verkiezingen. En dan zitten ze hier te lullen over een staatsgreep in Amerika!!!!!!!!!!!!!!!? Kennen ze hier dan dat gezegde niet van, "als iedereen voor zijn eigen deur vaagt is de straat proper." Wel, hier in dat België is ze alles behalve proper. De reglementeringen die hier in dit apenland dikwijls gehanteerd worden kunnen ook maar alleen door een stel eerste klas gekken bedacht zijn. Ik denk dat zelfs een gekke Trump daar mee zou staan lachen. Ik heb juist een caravan van Nederland hier in gevoerd via een validatiekeuring. Het heeft, zonder de corona vertragingen mee gerekend, een dikke drie maand geduurd om hem ingeschreven te krijgen en een kostenplaatje aan keuring van zo een aardige dikke driehonderd euro, nummerplaat en administratieve keuring niet mee gerekend. Validatie keuring, een goede 250 euro. Helemaal gekeurd en gemeten EN, gewogen en Okay bevonden. Eens eindelijk de papieren zijn afgeleverd, opnieuw naar de keuring, je zou denken voor controle van de papieren die van de dienst mobiliteit werden afgeleverd, maar nee hoor, terug opnieuw een volledige keuring met wegen inbegrepen. Hij zou zo maar eens moeten in tussentijd gegroeid zijn. Ditmaal een dikke 50 euro. In Nederland de caravan uit geschreven, onaangekondigd, ...5 minuten (30 euro). In België inschrijven, 3 maanden. En dat is slechts ÉÉN van de ontelbare idiote regeltjes hier. Ongetwijfeld verzonnen door een bende gekken. Hier als sportschutter een vergunning bekomen voor een wapen klasse A, Als je het binnen het jaar in handen hebt mag je lachen. Nu zul denken, " maar goed ook dat ze de tijd nemen om alles goed uit te kiemen aan wie ze zo een vergunning uitreiken, daar ben ik mee akkoord, maar toch niet aan een schutter met een licentie voor een wapen klasse A en klasse B en die al jaren lang in het bezit is van vergund wapen klasse D en B. Hier wel, 't zou niet België heten moesten er normale regels rond bestaan. Maar het kan nog gekker hoor. Voor het Wapen klasse D heb ik een vergunning zonder munitie en voor A en B met munitie. Toevallig van het zelfde kaliber als het wapen klasse D. Ik heb dat 'NOG MAAR' 5 jaar en nu, met de 5 jaarlijkse controle, zijn ze daar over gestruikeld. Ik gebruik het wapen D nooit, ik heb het als aandenken aan mijn vader. ik weet zelfs niet eens of het nog wel kan vuren, maar,... aangezien ik ook beschik over munitie van het zelfde type zou ik moeten mijn licentie doen aanpassen naar A, B en D, terwijl ik 'NOOIT' schiet met een wapen klasse D omdat het mijn ding niet is. Begrijpen wie begrijpen kan. Enige verklaring voor dergelijke idiote toestand,"" BELGIÊ""!!!! Laatst gewijzigd door Garry : 8 januari 2021 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Over wie heb je het nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Maar die parade van Belangers onlangs op de heizel...dat was pure Trump rally. Dezelfde degenerates.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Decroo doet het goed. Die zal zijn kanseliersbonus wel krijgen. De groenen..tja...denk dat ze het slachtoffer worden en dat men het volgende keer wel zonder hun gaat doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |