![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rode driehoekjes...de redding in moeilijke tijden.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() !!! Waarschuwing van de moderatie!!! Dit bericht bevat een niet onderbouwde scheldpartij aan het adres van een politicus of politieke groeperingen, of politici worden er met bijnamen bedacht en dit alles zonder dat er een argumentatie aan vasthangt. Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. Zie ook: https://forum.politics.be/showthread.php?t=255476 De moderatie En wat de Blokkers het liefst zouden willen: roze driehoekjes voor de homo's. Laatst gewijzigd door Pontifex : 14 maart 2021 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() En wat de poco's willen: een schietschijf voor de Vlaamsbelangers.
![]() |
#84 |
|
![]() Bron?
![]() |
#85 |
|
![]() Bron ?
![]() |
#86 |
|
![]() Dezelfde als deze:
Trouwens gas was ook goed...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 maart 2021 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() BDW zou zeggen: "zet die ploat af!" en erbij voegen: "want ze blaaft hangen...'
![]()
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg gewoon wat is. Van Grieken wilde volgens zijn eigen tweet di Rupo niet als Eerste Minister. En één van de redenen hiervoor was dat di Rupo 'gay' was. Ik heb dit gepost. Annemans en Bert Laermans vindt homohuwelijk maar niets. Homovriendelijk is dit nu ook niet. Zulk huwelijk moet verboden worden volgens Annemans. Dat heb ik ook gepost. Elbers is toch ook niet zo homovriendelijk. Ook dat heb ik onderbouwd. Chris Janssens zegt van de ene kant dat Elbers homo-onvriendelijke uitspraken deed, maar laat Elbers wel op zijn post zitten. Hij speelt dus dubbelspel en gedraagt zich als een wolf in schapenvacht. Alles is dus onderbouwd. En dan heb ik het niet eens gehad over een Filip Brusselmans van het VB ... En dus , de moderator heeft mijn posten niet gelezen. Of toch niet goed dan. Niet dat me dat nu erg verwondert. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 maart 2021 om 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vinden holibi's het ergste denk je, wat aangebrande praat of in mekaar geslagen worden ????
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister: achter elke gewelddadige jongere zit een gedachte die hij van een ouder iemand heeft opgepikt.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie waarschuwt de forumleden voor uw scheldposts zonder enige argumentatie.
Herpak u, de moderatie gaat u geen kansen blijven geven, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men blijft het punt maar ontwijken:
Is homofoob zijn nu goed of slecht ? Als homofoob zijn slecht is, dan kan men: 1) verwijten maken aan VB-ers die homofoob zijn 2) alle moslims verwijten maken en alle moslimknuffelaars verwijten maken Als homofoob zijn goed is, dan: 1) kan men moslims blijven knuffelen 2) heeft men geen commentaren te geven op VB-ers op dat vlak. Maar men kan niet van twee walletjes eten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de moderatie mijn posten had gelezen dan had hij moeten weten dat mijn posten onderbouwd waren zoals ik hierboven aantoonde. Voor de rest ga ik niet meer in op uw twijfelachtige insinuaties zonder enige grond.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 maart 2021 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men gaat er hier nogal luchtig overheen, maar het zijn wel stuk voor stuk parlementariërs hee. En twee partijvoorzitters (Annemans en het coiffeurke). We spreken hier niet over een ranzig bruin randje aan de onderkant van de partaai, maar over de top van de partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent dus ook voor een verbod op moslims in het land, en zeker als volksvertegenwoordiger ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn mensen hier, vooral omwille van onder principes van humaniteit, opgebouwde sociale zekerheid, kansen en zorg. Voor iedereen die hier legaal verblijft en zelf indien dit niet is, heb je nog rechten waaronder dringende medische zorg en verblijf om humanitaire redenen. Dus mensen die zich hier vestigen, kunnen dit omdat we geen racisten zijn, en open staan voor anderen. Maar dat betekent niet dat we geen verwachtingen en eisen mogen stellen aan wie die keuze maakt. Ook Vlamingen hebben recht op identiteit die niet moet wijken voor wat aanwaait, vol homohaat, religieuze identiteit die geen ruimte maakt voor wat hier als norm geldt, culturele gebruiken die volkomen haaks staan op deze cultuur en het uitbuiten van de sociale zekerheid, omdat het kan. Waar wij nood aan hebben zijn politici die problemen durven benoemen, ook de onvrede van eigen bevolking erkent, en een beleid voert waar " nieuwkomers" geen passieve slachtoffers zijn, maar mensen die de keuze maakte hier te leven en dus verantwoordelijkheid moeten nemen. Zo bereik je diversiteit die voor iedereen leefbaar is, en niet zoals u stelt, slikken en zwijgen. |
|
![]() |
![]() |