![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel triple prikken tellen nu. Ach het loopt slecht af.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinatie nooit ter sprake gekomen, in real life, totnogtoe. Niet op werk, niet in supermarkt, niet in de tweedehandswinkels die ik dagelijks afloop en veel mensen heb leren kennen die hetzelfde doen. Enkel hier op dit forum, zie ik die tweespalt. En het zijn de collaborateurs die daarmee begonnen. Ik doe niet mee aan hun splijtzwammen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat denk ik ook, en de veroorzakers van de ellende weten het veelal allang, of zullen er vroeg of laat achter komen.
Degenen die het allang weten, zullen proberen ons veel ongefundeerde kritiek op de vaccins wijs te maken, om ons belachelijk te kunnen maken als we in de val trappen en deze kritiek overnemen. Oppassen geblazen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 7 september 2021 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "mambo" verschijnsel. Om de totaal belachelijke en schandalige handelingen van de overheid "rationeel" doen over te komen, moet men nog veel idiotere "tegengestelde" onnozelheden verkondigen, zodat in vergelijking hiermee, de absurditeiten van vorig jaar (en van nu ook) "rationeel" beginnen te lijken. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2021 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Experten hebben daar niets aan. Ik ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar doe gerust verder. Intussen vullen de klinieken zich met victorie kraaiers. Voorbeelden genoeg in de wereld.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 september 2021 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De schuldigen zijn niet degenen die te ver gaan in hun wantrouwen, maar degenen die wantrouwen nodig maken, zoals de overheid en haar "experts". Dat geldt natuurlijk ook voor degenen die niet wantrouwig genoeg zijn, maar te wantrouwig zijn, lijkt me rationeler dan niet wantrouwig genoeg. Als ik op de autosnelweg meer afstand houd van een voorligger dan nodig, loop ik minder gevaar dan als ik er te weing houd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al zou de heer K. Kodo er feestelijk voor bedanken. Dus zorg ervoor dat je een puffer met zuurstofwater, zink, vitamine B3, C en D3, quercetine (appels, krieken, braambessen) en desnoods ivermectine of hydroxychloroquine in huis hebt. Anders dreig je de overheid gelijk te geven, tijdelijk toch.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met wat gezond verstand weet wel hoe de vork aan de steel zit, en wat het beste is, ondertussen. Vorig jaar waren er nog geen vaccins, dus ook geen vaxxers en antivaxxers. Enkel gemaatregel. Het heeft geen zin om te blijven kankeren op het gemaatregel van vorig jaar. Ik ben eens benieuwd hoeveel er nog over zal geschreven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eens benieuwd wanneer de "rationelen" en overheden en fabrikanten eindelijk eens hun aansprakelijkheid zullen opnemen.
Maar ze durven niet eh? Zo is het gemakkelijk van alles te zeggen en doen.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel, want er is daar iets heel ergs gebeurd, de schuldigen moeten opgehangen worden, en we moeten systemen bedenken om die wandaden in de toekomst te vermijden he (het ophangen van de verantwoordelijken helpt al misschien). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat de maatregelen iedereen troffen (treffen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen kwestie van durven. Ze zullen het gewoonweg niet doen omdat er ook geen reden toe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist, en ook elk z'n aparte ziekteverzekering.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel een blinde kan dat niet zien. ![]() En de rest van de onwettige pestregels met schending van onze burgerrechten zijn perfect vergelijkbaar met nazi praktijken. Het begint al met overtreden van de grondwet door de politiek want ze zijn niet bevoegd om zich te bemoeien met welke medische handelingen wij zouden moeten ondergaan, dat is ons zelfbeschikkingsrecht, zij zijn enkel bevoegd en verplicht om medische verzorging beschikbaar te maken met gemeenschapsgeld dat ze krijgen van de belastingbetalers, daar worden ze voor betaald en dan stopt het. Politici staan ten ONZE dienste en moeten dus doen wat WIJ willen, niet hun eigen goesting.
![]() |