Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2021, 14:22   #81
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Fout: slechts 58% van de bevolking is volledig gevaccineerd. Ze waren goed begonnen maar nu zijn ze bij de ‘slechteren’.

https://www.npr.org/sections/goatsan...=1630929956577
Omdat ze dubbele geprikten terug ongevaccineerden maken.
Enkel triple prikken tellen nu.

Ach het loopt slecht af.
Oud 6 september 2021, 19:46   #82
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wij praten daar niet meer over. Ik heb deze politici vergeleken met nazi collaborateurs van weleeer en niemand heeft dat kunnen tegenargumenteren.
Sure, het verhaal wijzigde zich wat, maar het doel is nog steeds een übermensch waarvoor deze politiek reeds onschuldig bloed gedood geheeft.
Strip de ideologie en zie hoe nazi en democraten de vrucht van hun politiek beleven, welke middelen ze toepassen om de meerderheid van hun gelijk te overtuigen en wat ze doen eigen fouten te maskeren.
Geen corrupter beleid doorheen de hele geschiedenis dan deze globalisten/nwo’ers/derde rijkers.
Irl ga ik ook nooit in discussie met anti-vaxxers en spreek hen nooit tegen, het forum is wat anders maar in feite toch ook nutteloos, een nutteloze discussie. In feite ken ik er maar één maar ze laat zich wel vaccineren omdat ze een hooggeplaatste internationale job heeft.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2021, 20:15   #83
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Irl ga ik ook nooit in discussie met anti-vaxxers en spreek hen nooit tegen, het forum is wat anders maar in feite toch ook nutteloos, een nutteloze discussie. In feite ken ik er maar één maar ze laat zich wel vaccineren omdat ze een hooggeplaatste internationale job heeft.
Ik ben nog geen 1 keer een "vaxxer" of "antivaxxer" tegengekomen.
Vaccinatie nooit ter sprake gekomen, in real life, totnogtoe. Niet op werk, niet in supermarkt, niet in de tweedehandswinkels die ik dagelijks afloop en veel mensen heb leren kennen die hetzelfde doen.
Enkel hier op dit forum, zie ik die tweespalt.
En het zijn de collaborateurs die daarmee begonnen.
Ik doe niet mee aan hun splijtzwammen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 10:33   #84
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

Ach het loopt slecht af.
Dat denk ik ook, en de veroorzakers van de ellende weten het veelal allang, of zullen er vroeg of laat achter komen.

Degenen die het allang weten, zullen proberen ons veel ongefundeerde kritiek op de vaccins wijs te maken, om ons belachelijk te kunnen maken als we in de val trappen en deze kritiek overnemen.

Oppassen geblazen!

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 7 september 2021 om 10:34.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 10:43   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Degenen die het allang weten, zullen proberen ons veel ongefundeerde kritiek op de vaccins wijs te maken, om ons belachelijk te kunnen maken als we in de val trappen en deze kritiek overnemen.
Dit.

Het "mambo" verschijnsel. Om de totaal belachelijke en schandalige handelingen van de overheid "rationeel" doen over te komen, moet men nog veel idiotere "tegengestelde" onnozelheden verkondigen, zodat in vergelijking hiermee, de absurditeiten van vorig jaar (en van nu ook) "rationeel" beginnen te lijken.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2021 om 10:44.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 10:54   #86
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dit.

Het "mambo" verschijnsel. Om de totaal belachelijke en schandalige handelingen van de overheid "rationeel" doen over te komen, moet men nog veel idiotere "tegengestelde" onnozelheden verkondigen, zodat in vergelijking hiermee, de absurditeiten van vorig jaar (en van nu ook) "rationeel" beginnen te lijken.
Dat klopt. De Mambo's van deze wereld zijn een zegen voor onze "experten". Dat is altijd al zo geweest hé. Zoek iemand die nog grotere zever verkoopt dan dat je zelf doet en je creeert je eigen legitimiteit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 11:00   #87
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Is dit geen biased vraagstelling? "Hoe ga je om met bewust gevaccineerden?" is een vraag die vanuit filosofisch standpunt ook relevant is.
Het zou kunnen dat de bewust gevaccineerden in de meerderheid zijn.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 11:03   #88
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat klopt. De Mambo's van deze wereld zijn een zegen voor onze "experten". Dat is altijd al zo geweest hé. Zoek iemand die nog grotere zever verkoopt dan dat je zelf doet en je creeert je eigen legitimiteit.
De argumentatie is wel gebaseerd op fake news.
Experten hebben daar niets aan.
Ik ook niet.
Oud 7 september 2021, 11:15   #89
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Experten kunnen geen grotere zegens behalen dan idioten die hun achterna wauwelen.

Maar doe gerust verder.

Intussen vullen de klinieken zich met victorie kraaiers.

Voorbeelden genoeg in de wereld.

Laatst gewijzigd door Mambo : 7 september 2021 om 11:18.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 11:27   #90
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit.
Om de totaal belachelijke en schandalige handelingen van de overheid "rationeel" doen over te komen, moet men nog veel idiotere "tegengestelde" onnozelheden verkondigen, zodat in vergelijking hiermee, de absurditeiten van vorig jaar (en van nu ook) "rationeel" beginnen te lijken.
Iedereen die er geen grondige studie van kan maken, loopt gevaar iets te veel of te weinig te geloven.

De schuldigen zijn niet degenen die te ver gaan in hun wantrouwen, maar degenen die wantrouwen nodig maken, zoals de overheid en haar "experts". Dat geldt natuurlijk ook voor degenen die niet wantrouwig genoeg zijn, maar te wantrouwig zijn, lijkt me rationeler dan niet wantrouwig genoeg. Als ik op de autosnelweg meer afstand houd van een voorligger dan nodig, loop ik minder gevaar dan als ik er te weing houd.
Oud 7 september 2021, 11:28   #91
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik heb het er niet moeilijk mee aangezien ik zelf gevaccineerd ben.
Laat elk in zijn of haar eigenwaarde. Ik heb er geen last van. Elk z'n keus.
Zo zie ik het ook.
Oud 7 september 2021, 11:31   #92
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Experten kunnen geen grotere zegens behalen dan idioten die hun achterna wauwelen.

Maar doe gerust verder.

Intussen vullen de klinieken zich met victorie kraaiers.

Voorbeelden genoeg in de wereld.
Als we de "oplossingen" die de overheid aanbiedt afwijzen, mogen we natuurlijk niet vergeten ons op een alternatieve manier te beschermen; anders kunnen we ook nog in een kliniek terechtkomen.

Al zou de heer K. Kodo er feestelijk voor bedanken.

Dus zorg ervoor dat je een puffer met zuurstofwater, zink, vitamine B3, C en D3, quercetine (appels, krieken, braambessen) en desnoods ivermectine of hydroxychloroquine in huis hebt. Anders dreig je de overheid gelijk te geven, tijdelijk toch.
Oud 7 september 2021, 11:57   #93
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit.

Dat heet polariseren.
Iemand met wat gezond verstand weet wel hoe de vork aan de steel zit, en wat het beste is, ondertussen.
Vorig jaar waren er nog geen vaccins, dus ook geen vaxxers en antivaxxers. Enkel gemaatregel.
Het heeft geen zin om te blijven kankeren op het gemaatregel van vorig jaar.
Ik ben eens benieuwd hoeveel er nog over zal geschreven worden.
Oud 7 september 2021, 12:24   #94
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben eens benieuwd wanneer de "rationelen" en overheden en fabrikanten eindelijk eens hun aansprakelijkheid zullen opnemen.

Maar ze durven niet eh?

Zo is het gemakkelijk van alles te zeggen en doen.
Oud 7 september 2021, 13:06   #95
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het heeft geen zin om te blijven kankeren op het gemaatregel van vorig jaar.
Ik ben eens benieuwd hoeveel er nog over zal geschreven worden.
Dat is dan een beetje zoals "het heeft geen zin om te blijven kankeren over die vergaste joden vorig jaar".

Toch wel, want er is daar iets heel ergs gebeurd, de schuldigen moeten opgehangen worden, en we moeten systemen bedenken om die wandaden in de toekomst te vermijden he (het ophangen van de verantwoordelijken helpt al misschien).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2021, 15:04   #96
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dan een beetje zoals "het heeft geen zin om te blijven kankeren over die vergaste joden vorig jaar".

Toch wel, want er is daar iets heel ergs gebeurd, de schuldigen moeten opgehangen worden, en we moeten systemen bedenken om die wandaden in de toekomst te vermijden he (het ophangen van de verantwoordelijken helpt al misschien).
De maatregelen vergelijken met het vergassen van joden is nogal kort door de bocht.
Het verschil is dat de maatregelen iedereen troffen (treffen).
Oud 7 september 2021, 15:05   #97
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben eens benieuwd wanneer de "rationelen" en overheden en fabrikanten eindelijk eens hun aansprakelijkheid zullen opnemen.

Maar ze durven niet eh?

Zo is het gemakkelijk van alles te zeggen en doen.
Het is geen kwestie van durven. Ze zullen het gewoonweg niet doen omdat er ook geen reden toe is.
Oud 7 september 2021, 15:07   #98
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zo zie ik het ook.
En je bent niet alleen.
De meerderheid is er nogal gerust in.
Niemand die nog vraagt of je gevaccineerd bent of niet.
Oud 7 september 2021, 15:47   #99
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Laat elk in zijn of haar eigenwaarde. Ik heb er geen last van. Elk z'n keus.
Juist, en ook elk z'n aparte ziekteverzekering.
Oud 7 september 2021, 15:55   #100
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De maatregelen vergelijken met het vergassen van joden is nogal kort door de bocht.
Het verschil is dat de maatregelen iedereen troffen (treffen).
Het discrimineren en uitsluiten van ongevaccineerden door de coronapas lijkt toch verdacht veel op de Jodenster indertijd.
Enkel een blinde kan dat niet zien.

En de rest van de onwettige pestregels met schending van onze burgerrechten zijn perfect vergelijkbaar met nazi praktijken.
Het begint al met overtreden van de grondwet door de politiek want ze zijn niet bevoegd om zich te bemoeien met welke medische handelingen wij zouden moeten ondergaan, dat is ons zelfbeschikkingsrecht, zij zijn enkel bevoegd en verplicht om medische verzorging beschikbaar te maken met gemeenschapsgeld dat ze krijgen van de belastingbetalers, daar worden ze voor betaald en dan stopt het.
Politici staan ten ONZE dienste en moeten dus doen wat WIJ willen, niet hun eigen goesting.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be