![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Staat u achter een actie "Stop the boost (-50)"? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 60,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 28,00% |
Enkel mits een andere slogan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat hopen maar zie daar niet veel van. Ik heb de indruk dat de meeste mensen het "gewoon" worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ze hebben gefaald op beide vlakken. Verspreiding/infecties kan men veel beter beperken en voorkomen met bestaande geneesmiddelen en supplementen. En groepsimmuniteit; daarvan zeggen de "vaxperten" nu al dat dit gaat worden bekomen door natuurlijke infecties. Ergo; de vaccins verdienen geenszins nog langer hun status van "Heilige Graal". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De slachtoffers zijn in die landen reeds van iets anders gestorven.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand ontkent dat toch ? België gaat voor een maximale inzet van vaccinatie, en werkt enkel in die richting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat vanderzapig er al op gewezen heeft dat omicron nog rechtstreeks van de wuhan stam komt. Niet via delta dus. (Ik ben wel te lui om dat op te zoeken, zenne). Dit is zodanig eigenaardig , dat er evtl sprake van zou kunnen zijn dat er daar in de ZA labs ook iets loos zou zijn. Maar dat is allemaal boven mijn petje.
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Gewoon allesaltijdaanelkaarschrijven Patrick! Laatst gewijzigd door alpina : 15 december 2021 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet waar dat men ENKEL in die richting werkt. Men werkt ook aan een geinstitutionaliseerd gemaatregel: pandemie wet + barometer = eeuwigdurend gemaatregel. Voeg daaraan een sanitair-farmaceutische politiek die gedoemd is om te falen, en het recept voor een ingebakken totalitair regime is gereed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Ik ben voor het werk deze week in Duitsland maar ik bol het hier onmiddellijk af. Zotte moffen.
Vanaf morgen hier 2G+ maatregelen. + staat voor ook dubbel gevaccineerden moeten nu altijd laten testen voor ze op hotel ofzo gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarnaast kan het nadeel zijn als omicron zelf een beter vaccin is met een even laag risico voor sommigen.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 december 2021 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nee toch?
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het zo dat in het midden van een enorme antilichamen puls, je een effectje ziet van verbetering. Maar dat zegt maar weinig over uw structurele verdediging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag mij dat af, je richt je immuunsysteem toch naar wat je denkt dat gaat komen. Delta zal toch dichter bij omicron zitten dan dat Wuhanvirus waartegen je nu nog boostert?
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Staat los van andere bezwaren natuurlijk)
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zegt dat? Als jij in 2019 een griepvaccin nam en je had de griep in 2020, weet je zeker dat het dan geen nadeel is om in 2021 nog eens te boosteren met het vaccin uit 2019 tegen de griep in 2021?
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Antilichamen die elkaar verdringen of zo?
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Overdreven affinity maturatie en original antigenic sin. Kortom, enkel "oude" geheugencellen activeren die HEEL GOED passen op uw OUD virus, en alle andere afmaken ; die oude geheugencellen nog wat finetunen om nog veel preciezer het oude virus te herkennen. Het totaal verminderen van de breedte van het spectrum om heel heel precies dat oude virus te viseren. https://en.wikipedia.org/wiki/Affinity_maturation Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2021 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben geen immunoloog maar elk vaccin of elke besmetting geeft informatie over wat 'het gevaar' is waartegen je lichaam zich teweerstelt. Zoals de defensie van een stad op basis van de informatie over de belagers. Als je je verkeerd opstelt, kan je wel sterk zijn maar toch verliezen.
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() interessant!