![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah maar ik ga niet ontkennen dat er zo geen rondlopen he,
In mijn jeugd kend ik er zo ene persoonlijk. Die was zo zot als een deur, op den duur hebben ze die zelf op den binnendienst gezet want dat was gewoon een risico om die op straat te laten rondlopen. Hij is daar lang mee weggekomen, maar uiteindelijk hebben ze hem toch in de relatief veilige omgeving van den bureau gestoken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zal niet bij dat ene akkefietje blijven he, ... ze doet haar dochter daar geen plezier mee. Als madammeke volgende keer wordt opgepakt, en t zijn de verkeerde flikken, dan laten ze haar wel eens uit de combi vallen of van den trap vallen. Als er geen vriendin staat te filmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ligt er daar toch eentje niet meer te bloeden zeker.... En nu? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de flikken moeten hun werk doen, en kunnen doen. Ik fantaseer: flik: meisje, toont uw paske eens (verzwijgt: er was daar een diefstal in een winkel, en na je paske gaan we je fouilleren). Meiske: ah neen flik: ah ja enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, welke regels zijn door dat kind overtreden? Zeg nu niet dat ze speekte he, want toen lagen de flikken al met z'n tweeën op haar.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie een agent die een stoempke geeft, van het caliber "stop daarmee, stom wicht". Geen vuistslagen. U zou toch beter moeten weten, als een volwassen man een 14 kind een vuistslag in het gezicht geeft, dat er tanden op de grond liggen. Daar horen we dan niets van, terwijl dat net groot en breed in het nieuws zou komen. Neen, we horen nu dat het kind haar verontschuldigingen aanbied....
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger op school van mijn zoon.
Daar was iemand die het drukwerk deed, en enkele keren per week had die ook toezicht. De drukker was amper 25 jaar, en nog maar een maand of drie in dienst. Toch gedroeg iedereen zich netjes als ie toezicht had. De eerste die zich ooit heel agressief opstelde tegen hem, mocht even meegaan naar het fotokopielokaal. Toen die jongen daar uit kwam gedroeg ie zich heel anders, en wonder boven wonder, al de leerlingen op die school gedroegen zich als hij toezicht had. De man in kwestie had alleen maar doorslaggevende argumenten gebruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb dezelfde beelden gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was een tik met de vuist met een heel korte inzwaai, waardoor deze dus ook niet veel impact heeft. Vandaar dat het om een tik gaat.
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moest ik één van die flikken zijn dan had dat mokske die dit filmpje op het net heeft gezet een PV aan haar been.
Zal daarna wel efkes nadenken voor ze nog eens een filmpje op het net gooit. En ik blijf erbij, moest het een politieagente geweest zijn was er niks aan de hand. Goe wete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is precies de strafbare feiten waar je ze wil van beschuldigen in uw PV? Want een filmpje op het net zetten is tot nader order niet verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hoelang nog? Zeker als er flikken op staan die hun boekje te buiten gaan.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog de tanden gaan rapen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 januari 2022 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inbreuk op de privacy. Het originele filmpje is ongecensureerd het net op gegaan.
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje rare gedachtengaan, maar goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, ben benieuwd wanneer het proces van start gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze mag filmen wat op de openbare weg / domein plaast vindt maar ze mag die beelden niet verspreiden. |
|
![]() |
![]() |