![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen Russische-gas-penurie zou geweest zijn, zouden diezelfde Groenen voluit voortgedaan hebben met de kernuitstap he. Het is enkel omdat de maskers nu afgevallen zijn dat ze niet anders kunnen. Het is trouwens absoluut nodig dat het de Groenen zelf zijn die dat doen, want mocht iemand anders de hete kastanjes uit het vuur hebben genomen ervoor, dan zouden ze NOG ALTIJD beweren dat ze met hun "hernieuwbaar" er waren gekomen, maar dat ze weer tegengewerkt waren door domme conservatieven. Nee, het is heel heel goed dat ze zelf met de consequenties van hun idiote handelen geconfronteerd worden, en zelf moeten de stap achteruit zetten. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 september 2022 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen moesten hun spruiten opeten...uiteindelijk was hun bord leeg. De rest interesseerde mij niet. (ook al weet ik dat onze hond spruiten heeft leren eten) Na 20 jaar totaal instemmen met de kernuitstap, ook de N-VA regering Michel, heeft het een regering met de groenen gevraagd om de kernuitstap terug te draaien. De rest is bla bla voor het decorum.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 september 2022 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan toch onmogelijk de problemen die een bende zotten veroorzaakt heeft, achter hun rug gaan oplossen, zodat zij nog kunnen blijven beweren dat ze niet zot waren he. De zotten moeten eerst bekennen dat ze zot en schadelijk waren, alvorens het denkbaar is om aan een oplossing te gaan werken. Gedurende 20 jaar ergens NIET instemmen met de kernuitstap zou er de waanzin nooit van zichtbaar gemaakt hebben he, en dat is het belangrijkste toch ? Laatst gewijzigd door patrickve : 3 september 2022 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Niet de nu hard brullende rechtse rakkertjes die ten tijde van Michel I hun postjes belangrijker vonden dan het terugdraaien van de kernuitstap. Die rechtse idioten denken dat een kerncentrale als een TV is, die men kan aan of af zetten al naargelang men oppositie voert of niet. En terugkomen op een stommiteit...Wie zijn mening nooit verandert is gegarandeert ooit mis.
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is toch veel en veel belangrijker dat de Groenen op hun bakkes gaan, en dat moeten toegeven, eerder dan dat de problemen opgelost worden door anderen he. Hoe zouden de mensen nu kunnen beseffen hebben wat voor een ramp Groen niet geweest is, als men de problemen die ze veroorzaakt hebben zou oplossen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 3 september 2022 om 15:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik het met U eens dat mochten de groenen vanuit de oppositie destijds de regering Michel openbaar gesmeekt hebben om hun stommiteit ongedaan te maken, dan ware dat ook goed geweest en DAN had de regering Michel dat eventueel kunnen overwegen. Maar niet zonder dat he. Anders zouden de mensen nooit in hun vel ondervinden wat een idioten die Groenen zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 september 2022 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch maar kortzichtig he, want ge laat U daar 1 keer aan vangen, en dan doet ge die EV van de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of wordt alles weer op ene hoop gegooid? ![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kernuitstap was nooit echt definitief maar een scenario om de financiering van alternatieven te bewerkstelligen.
Zo bekom je miljarden door noodzaak te creëren. De kerncentrales zullen nooit weggaan. Hoogstens oude vervangen door nieuwe. T'is commerce.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 september 2022 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles samen multimiljarden. Zet een datum op kernuitstap en je moet extensief investeren in alternatieve energie en alle lichten staan op groen. En tegen dat het naderbjj komt schuift men op. Dat had nu toch iedereen moeten weten eh?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 september 2022 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan langs mijn dagelijkse veloroute enkele permanente van die snelheidsmetingen die een groen gezicht dank u tonen eronder en een flashende negatieve rode smiley erboven.
Gevoed door een zonnepaneelke gemonteerd op een paal ernaast. Elk jaar rond dezelfde tijd hetzelfde fenomeen: ze stoppen met werken, omdat de zon zodanig laag is geraakt dat hun pillen niet meer opladen. In het Nieuwe Normaal van de Nazi's is dat ook met de verlichting zo. En den otto. En en en.... Zelf verklaren ze zich van algemeen belang natuurlijk, verzekerd van elektriek, de ongemakken voor de algemenen die van geen belang zijn. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Of denkt u dat camionettes niet als thuisbatterij zullen kunnen gebruikt worden binnen enkele jaren ?
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is / was dat niet iets waarmee m'n zich kan verplaatsen samen met een wat gereedschap om hier en daar wart klussen uit te voeren? Of ben ik mis? Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 september 2022 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
U hebt gelijk. Maar Oma Marie gooide de knuppel of ik alles op een hoopje gooide. En ja dat doe ik. Niet alleen salariswagens zullen als thuisbatterij kunnen gebruikt worden, ik verwacht dat ook van camionettes en stationwagens in de nabije toekomst. Dus los van de functie, zullen bedrijven voor een groot deel de alternatieve thuisbatterij op wielen financieren.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een zaak en doe klussen aan huis. In totaal leg ik zo'n 300 km / dag af. Als ik thuiskom met een lege batterij, dan wil ik die opladen. Of moet ik bij iedereen, waar ik een klus ga klaren, vragen of ik even aan de stekker mag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over een deel. Dus uw klusmobielvoorbeeld valt daar niet onder. Laatst gewijzigd door Micele : 4 september 2022 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus alle types bedrijfswagens rijden pakweg 5 uur per dag?
droom verder. Rode Willem schreef: Niet alleen salariswagens zullen als thuisbatterij kunnen gebruikt worden, ik verwacht dat ook van camionettes en stationwagens in de nabije toekomst. Dus los van de functie, zullen bedrijven voor een groot deel de alternatieve thuisbatterij op wielen financieren. Laatst gewijzigd door Micele : 4 september 2022 om 08:59. |
![]() |
![]() |