![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zelf Di Rupo wil een referendum houden... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang zou in die peiling 2,2 % verliezen en SPa zou er 1,4 % bij winnen ???
![]() ![]() ![]() vlaams belangers die overlopen naar de PS... en wat nog ?????? ![]() VLD status quo ?? dat zal wel... ![]() ![]() Een goei poging tot volksmisleiding ... niet meer niet minder ! ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 26 februari 2005 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
fatima de aguirra, Ziegfreud Bracke, de zeverende journalisten op zondag,
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Peilingen bekijk ik altijd wantrouwend, vooral deze in opdracht van de VRT en De Standaard. Ik ga niet beweren dat de resultaten vervalst zijn, wat me steeds opvalt is het enorme verschil van het Vlaams Belang als je vergelijkt met deze uitgevoerd door "Le Soir". Liefst meer dan 4%. Welke criteria worden hier gehanteerd, ik weet het niet. Wat me wel enorm stoort is de commentaar van De Standaard van vandaag "Wind uit zeilen Belang". De Standaard neemt voor de zoveelste keer zijn wensen voor werkelijkheid, ik heb de indruk dat er tussen de VRT en D.S. een wedstrijd aan de gang is "links, linkser, linkst". Het is niet mijn bedoeling hier de standpunten van het V.B. te verdedigen, ik behoor trouwens tot een ander kamp, maar ik kan niet ontkennen dat het Belang, wat betreft hun republikeins parcours, op mijn volledige instemming kan rekenen. De waarheid heeft inderdaad haar rechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Allez, het Vlaams Belang stevent af op een grote verkiezingsnederlaag !!
Knap werk van onze linkse medemensen ! Jullie zijn goed bezig, doe zo voort !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bob : 26 februari 2005 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Het is door de standaard dat ik nog enig wat geloof hecht aan de peiling, ook al is dat geloof heel laag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mensen voor wie peilingen niks uitmaken, is er deze vijf pagina's toch ongelooflijk veel geluld over 'misleiding' en 'rode VRT'.
Mensen, het is een peiling, het is niet omdat het VB het niet zo goed doet dat er mee gesjoemeld is. Bende kinderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() en de bub komt weer niet voor in de pijling ,hoe komt dat tog
![]() in plaats van één zou ze beter FR genoemd zijn (flamingantische racisten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Op zich moeten die andere kleine, nobele onbekenden ook voorkomen in de peiling. Maar BUB fan, wees gerust, dat bespaart u de zoveelste afgang op blubberse wijze.
|
![]() |
![]() |