![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat is uw reactie op de N-VA beleidsdaden na één jaar regeren? | |||
Ik blijf N-VA'er ook al naaien ze me op zijn Belgisch in de boskes van Laeken |
![]() ![]() ![]() |
16 | 29,09% |
N-Va kan de pot op, ik laat niet met me solen |
![]() ![]() ![]() |
39 | 70,91% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Charles Michel:
Of de bevolking op dezelfde golflengte zit, betwijfel ik. Een bijkomend probleem is het uiteenvallen van de Volksunie. De VU'ers zitten nu in ongeveer alle partijen. De N-VA heeft op haar eentje meer invloed dan de hele VU vroeger. - Waarom bent u zo fel van leer getrokken tegen de N-VA-actie aan de scheepslift van Strépy-Thieu? Die actie van N-VA-voorzitter Bart De Wever was onaanvaardbaar. Ik vraag me af hoe een respectabele partij als CD&V met zo'n partij onder een dak kan leven. In een democratie kun je van mening verschillen en transfers zijn voor ons geen taboe. Natuurlijk moeten we daarover kunnen debatteren, maar niet op die manier. Zo'n actie is ondemocratisch. Als de N-VA dat soort acties herhaalt, zie ik niet wat het verschil is tussen Vlaams Belang en N-VA.
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die argumentatie: dat de Belangers maar vragen stellen over het domein van Bourgeois, die overigens zich niet in B-H-V nu kan mengen door zijn ministerschap op 5 domeinen. Anders zou men wel eens zeggen dat hij daar niet mee bezig zou zijn, weet u wel? |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neemt Bourgeois zelfs geen deel aan de 'interministeriële conferentie' over BHV?
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
U slaagt er echter niet in één voorbeeld te geven, dus is uw ganse argumentatie dikke lariekoek. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waarom zei u dan in OKTOBER al dat u weg was? Het kartel kwam pas 4 maanden later. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou al erg zijn moest het VB er NIET in geslaagd zijn mensen Vlaams-nationalistisch te maken, vind u ook niet?
|
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Het belang wordt al jaren in dat hoekje geduwt om het Vlaams nationalisme te bekladden. De n-va krijgt zelf ook vaak giftige opmerkingen in die richting.
![]() |
#94 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En kom niet met Turkije als lichtend voorbeeld af hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan Stubaf.
Proficiat. Je bent één van de weinigen die Superstaaf zijn bedoelingen snapt wanneer hij deze thread lanceert. Ik heb er geen moeite mee te erkennen dat Superstaaf een uiterst intelligent forumganger is die er een duivels genoegen in schept de vlaams-nationalisten tegen elkaar op te zetten. Ik wil er mijn vrienden belangers trouwens voor waarschuwen dat de welwillendheid waarmee Superstaaf je op het ogenblik behandelt slechts schijn is. Zijn voorgerecht is de N-VA en zijn hoofdschotel zijn jullie. Ik kan hier alleen een beetje weerwerk bieden door te pleiten voor samenwerking tussen de nationalisten van de verschillende strekkingen. En dat leest Superstaaf niet graag en daarom alleen al is het de moeite waard. Met vlaams-nationale groeten voor alle nationalisten hier aanwezig. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met de gemiddelde N-VA'er zelf is er geen probleem. Alleen is het soms droef om te zien hoe zij zélf weinig of geen kritiek durven uiten op de N-VA. Stel dat het VB aan de macht is en niks verwezenlijkt op vlaams gebied dan zou mijn kritiek even hard zijn... |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan RrOOttt.
Je moet toch begrijpen dat het niet evident is je eigen partij in te peperen, maar in bepaalde gevallen heb ik het al gedaan. Je kan de zaken natuurlijk ook omkeren of ga je beweren dat je partij nu werkelijk nog geen enkel standpunt ingenomen waarmee je het niet voor de volle 100% eens bent? |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laten wij, nationalisten, slim zijn voor ons zelf en tegen de Belze staat (op dit forum vertegenwoordigd door BUB'ers, BPlus'ers, ...). Vlaams-nationalisten van alle strekkingen: verenig u! |
|
![]() |