Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 10 april 2005, 16:52   #81
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Ik bedoelde dat je jezelf in twee opeenvolgende berichten zo flagrant tegensprak...
dan moet je me dat eens uitleggen

in het eerste zeg ik dat een "discussie" tussen gelijkgezinden een conversatie is, in het andere zeg ik dat ik op dit forum amper interessante mensen zie om mee te discuteren, behalve de BUBers en enkele uitzonderingen...
Oud 10 april 2005, 18:38   #82
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Voor ernstige discussie zoek ik ernstige mensen op, en buiten diegenen met het BUBsignatuur en enkele uitzonderingen vind je dat hier niet echt
Citaat:
Absoluut niet, ik weet enkel dat hier amper mensen zijn waarmee ik wil discuteren. Ik discuteer nooit met gelijkgestemden, want er is dan geen discussie: dat noemt men converseren. Ik ga wel dikwijls in discussie met andersgestemden, zelfs separatisten etc, waarvan enkele goede vrienden zijn van mij.
Citaat:
in het eerste zeg ik dat een "discussie" tussen gelijkgezinden een conversatie is, in het andere zeg ik dat ik op dit forum amper interessante mensen zie om mee te discuteren, behalve de BUBers en enkele uitzonderingen...
Wel, kijk zelf eens wat een bokkesprongen je maakt...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.

Laatst gewijzigd door ossaert : 10 april 2005 om 18:39.
ossaert is offline  
Oud 10 april 2005, 18:53   #83
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

ik zie echt ni waar je op doelt:

Citaat:
Voor ernstige discussie zoek ik ernstige mensen op, en buiten diegenen met het BUBsignatuur en enkele uitzonderingen vind je dat hier niet echt
--> dus: hier zijn niet veel ernstige mensen

Citaat:
ik weet enkel dat hier amper mensen zijn waarmee ik wil discuteren.
--> ik herhaal dat hier amper mensen zijn waarmee ik wil discuteren.
Citaat:
Ik discuteer nooit met gelijkgestemden, want er is dan geen discussie: dat noemt men converseren.
--> hier nuanceer ik hier het begrip "discussie"

Citaat:
Ik ga wel dikwijls in discussie met andersgestemden, zelfs separatisten etc, waarvan enkele goede vrienden zijn van mij.
--> dit spreekt voor zich, maar die andersgestemden moeten uiteraard wel ernstig zijn, en dat is, zoals in de eerste quote vermeld, op dit forum zelden het geval (op een paar uitzonderingen na)

waar zitten nu die bokkenspronen?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be