Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 5 april 2005, 08:05   #1
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard wat vindt bub hiervan

wat vindt de bub ervan dat er op de webstek van bruno yammine naar deze weblog wordt gelinkt : http://belgicist.web-log.nl/

het is werkelijk hallucinant wat je daar moet lezen, het gaat van franse clochards om onze zuiderburen te benoemen tot stinkende kaasbollen om onze noorderburen te benoemen. een groot humanist als erasmus wordt er onomwonden afgedaan als een smerige hollander.

vinden jullie het normaal dat op de webstekken van bub ers, nochtans dé partij die de vaandel draagt inzake solidariteit en verdraagzaamheid, naar dergelijk zaken wordt gelinkt? vinden jullie het alsook normaal dat jullie clubgenoten die die webstek frequenteren (kim, bob vangeel) daar nooit een grammetje kritiek lossen op al die vuilspuiterij

de ware aard van de bub is alweer aangetoond, een enge 18e eeuwse staatsnationalistische partij
muys is offline  
Oud 5 april 2005, 08:20   #2
eniotna
Provinciaal Statenlid

Standaard

Was http://bruno.web-log.nl/ niet de weblog van Bruno Yammine?
eniotna is offline  
Oud 5 april 2005, 08:31   #3
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniotna
Was http://bruno.web-log.nl/ niet de weblog van Bruno Yammine?
ik heb toch niet gezegd dat dat op de webstek van yammine staat, ik zeg dat er op de webstek van yammine naar die andere log wordt gelinkt....
muys is offline  
Oud 5 april 2005, 08:33   #4
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
wat vindt de bub ervan dat er op de webstek van bruno yammine naar deze weblog wordt gelinkt : http://belgicist.web-log.nl/
Oud 5 april 2005, 08:38   #5
eniotna
Provinciaal Statenlid

Standaard

Hoe weet je zeker dat het de weblog is van een BUB'er?
Link van de weblog van Yammine is geen bewijs, vind ik.
eniotna is offline  
Oud 5 april 2005, 08:45   #6
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniotna
Hoe weet je zeker dat het de weblog is van een BUB'er?
Link van de weblog van Yammine is geen bewijs, vind ik.
u vindt het dus normaal dat er op de webstek van yammine naar dergelijke dingen wordt gelinkt?

stel dat er morgen op de stek van dewinter naar blood and honour wordt gelinkt, eens zien of u dat zo normaal zou vinden
muys is offline  
Oud 5 april 2005, 10:05   #7
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het is werkelijk hallucinant wat je daar moet lezen, het gaat van franse clochards om onze zuiderburen te benoemen tot stinkende kaasbollen om onze noorderburen te benoemen. een groot humanist als erasmus wordt er onomwonden afgedaan als een smerige hollander.

vinden jullie het normaal dat op de webstekken van bub ers, nochtans dé partij die de vaandel draagt inzake solidariteit en verdraagzaamheid, naar dergelijk zaken wordt gelinkt? vinden jullie het alsook normaal dat jullie clubgenoten die die webstek frequenteren (kim, bob vangeel) daar nooit een grammetje kritiek lossen op al die vuilspuiterij

de ware aard van de bub is alweer aangetoond, een enge 18e eeuwse staatsnationalistische partij
Het is al langer geweten dat bij belgicisten het IQ kleiner is dan de schoenmaat.
Guderian is offline  
Oud 5 april 2005, 11:00   #8
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze is geloof ik van superbelg

Volgens mij is die vent een fils a papa uit het Brusselse die niet kan verdragen dat er in Brussel en Vlaanderen mensen rondlopen die een andere mening dan hij hebben.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline  
Oud 5 april 2005, 14:48   #9
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Het is schandalig dat er nog zulk een websites bestaan. Maar mag ik toch even tegen gebruiker vercetti zeggen dat er in het brusselse nog stevig voor de vlaamse zaak gestreden wordt! Wij zullen blijven werken aan een Vlaamse Rand, vrij van alle francofonie. Trouwens, de vraag wie de grootste Belg is, is volgens mij niet erg moeilijk. De koning is de enige Belg die nog bestaat, hem komt die titel toe.
lomeanor is offline  
Oud 5 april 2005, 16:46   #10
giserke
Banneling

Standaard

zouden we geen gezamenlijke klacht neerleggen leggen tegen onderstaande persoon? Want is werkelijk hallucinant wat die zot zegt. Dit is puur racisme en aanzet tot haat tegen alles wat Vlaams is.:

- Joachim Bourgeois

En de moderator van de webstek, omdat hij racistische haatopwekkende teksten blijft verspreiden.

Laatst gewijzigd door giserke : 5 april 2005 om 16:47.
giserke is offline  
Oud 5 april 2005, 16:52   #11
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
zouden we geen gezamenlijke klacht neerleggen leggen tegen onderstaande persoon? Want is werkelijk hallucinant wat die zot zegt. Dit is puur racisme en aanzet tot haat tegen alles wat Vlaams is.:

- Joachim Bourgeois

En de moderator van de webstek, omdat hij racistische haatopwekkende teksten blijft verspreiden.
Kunnen we hiervoor niet bij het Centrum voor gelijke kansen en racismebetrijding gaan aankloppen?
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline  
Oud 5 april 2005, 16:55   #12
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Kunnen we hiervoor niet bij het Centrum voor gelijke kansen en racismebetrijding gaan aankloppen?
daar denk ik aan.
Maar we zouden moeten een gezamelijke strategie uitwerken, waarbij velen een goede geargumenteerde klacht kan neerleggen.
giserke is offline  
Oud 5 april 2005, 17:03   #13
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Grapjas! Deze is speciaal in het leven geroepen om het VB het leven zuur te maken. Het VB staat voor seperatisme. Dus bijgevolg gaat men geen gevolg geven aan deze eventuele klacht. Ze gaan er hoogstens eens mee lachen als ge het mij vraagt.
Dinooke is offline  
Oud 5 april 2005, 20:25   #14
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Ik heb meerdere malen mijn ongenoegen geuit over de manier van handelen van Joachim Bourgeois, ook op dit forum. Meer kan ik ook niet doen. Ik kan hem geen spreekverbod opleggen.

Ik kan geen lid van onze partij verbieden om naar een of andere weblog te linken. Als deze link op de nationale site van BUB zou staan, zou het een geheel andere zaak zijn.
Kim is offline  
Oud 5 april 2005, 20:48   #15
Seba
Europees Commissaris

Standaard

oei, al die fervente verdedigers van vrije meningsuiting zijn blijkbaar niet consequent. Mag Joachim Bourgeois zijn verwerpelijke mening misschien niet uiten???
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 5 april 2005, 20:56   #16
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Van mij Joachim Bourgeois zeggen wat hij wil, ik heb niets met die kerel te maken. Alleen is het zeer spijtig dat hij op een zeer extreme manier het Belgicisme naar voor brengt.
Kim is offline  
Oud 5 april 2005, 21:00   #17
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Beste,

Mijn naam wordt ook, valselijk, gebruikt op deze site. Laat mij benadrukken dat ik nooit zélf een reactie postte op deze nepsite van één of andere flamingant.
Patriot! is offline  
Oud 5 april 2005, 23:20   #18
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Het is schandalig dat er nog zulk een websites bestaan. Maar mag ik toch even tegen gebruiker vercetti zeggen dat er in het brusselse nog stevig voor de vlaamse zaak gestreden wordt! Wij zullen blijven werken aan een Vlaamse Rand, vrij van alle francofonie. Trouwens, de vraag wie de grootste Belg is, is volgens mij niet erg moeilijk. De koning is de enige Belg die nog bestaat, hem komt die titel toe.
Dan stemt u ook voor Leopold II misschien?
Hans1 is offline  
Oud 5 april 2005, 23:25   #19
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Dit kadert perfect in de vrijheid van meningsuiting.

Op het eerste gezicht zie ik ook geen persoonlijke beledigingen op de website. Beledigingen aan het adres van de flaminganten in het algemeen moeten jullie maar aanvaarden. Wij moeten dat ook doen.

Bovendien kan het soms ook humoristisch bedoeld zijn. Je moet niet alles ernstig opnemen.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 5 april 2005 om 23:28.
Hans1 is offline  
Oud 6 april 2005, 06:52   #20
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

En Bruno zet links naar waar hij wil hé, of mag dat in de Vlaams-extremistische-blokstaat ook al niet meer?

Ik heb toch ook verwijzingen naar NVA en VB etc staan?

Laatst gewijzigd door Nello : 6 april 2005 om 07:06.
Nello is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be