![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik buig nederig het hoofd
![]()
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel erbij zetten wat die vaststelling uitlokte. Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 april 2005 om 14:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Flamingantisme is een politieke richting die men kan kiezen. En allemaal pleiten ze voor één en hetzelfde doel: een onafhankelijk Vlaanderen. En bent u dan verwonderd dat ik daar als Belgicist iets op tegen heb?
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets op tegen hebben?
Dat klinkt al heel anders dan: Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Deze topic vind ik echter helemaal niet belachelijk. Ik verwijs graag naar de webpagina: http://belgicist.web-log.nl/
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 april 2005 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant materiaal om even weer onder de aandacht te brengen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
DWANGBUIS GEVRAAGD! ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementslid
|
![]() Zien jullie nu ook zelver hoe dom zulke uitspraken zijn? Zien jullie nu ook wat voor een zever jullie 2 jaar geleverd hebben? En in sommige topics nog altijd doen?
Of is het enkel om ook te zeggen ; 'kijk die belgicistjes zijn ook niet lief?... dus kunnen wij ook Borg spelen? Wat denk je Jong NVA? Zo als nieuwe PC? Laatst gewijzigd door restons courtois : 27 juni 2006 om 01:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een andere topic verklaarde hij ( weeral eens) dat het maar voor het lachen was. En dan verschieten ze ervan dat niemand de bub nog ernstig neemt. ![]() Oorspronkelijk bericht door Patriot! Nee hoor... NIEMAND neemt de BUB serieus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() |