Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2005, 10:46   #81
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
dus feitelijk kan je enkel humanitair zijn door IEDEREEN binnen te laten?
is het dat wat je wil ofzo?
Iedereen zit al binnen...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 11:00   #82
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
psst; ik hoop dat je buist ...
Even lekker off-topic: ik ben er door met een mooi A-attest. Ik zit volgend jaar in het 6de. Heb ik je dag nu verpest? De mijne is alvast geslaagd, ik ga er ene op drinken, tot de volgende.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 11:25   #83
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Even lekker off-topic: ik ben er door met een mooi A-attest. Ik zit volgend jaar in het 6de. Heb ik je dag nu verpest? De mijne is alvast geslaagd, ik ga er ene op drinken, tot de volgende.
Wie heb je daar niet voor moeten afzuigen ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Oud 27 juni 2005, 16:32   #84
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Wie heb je daar niet voor moeten afzuigen ...
Gewoon wat studeren hoor. Misschien dat het in jouw land van herkomst er anders aan toegaat, maar bij ons moet je studeren. Hoe zit het trouwens met jou? Hier school gelopen? Niet gestudeerd, het krapuul uitgehangen en nu klagen dat je geen werk hebt, of?
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 16:36   #85
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Iedereen zit al binnen...
maw: ik wil hier per sé iets op antwoorden maar ik kan niks zinnig bedenken..
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 17:12   #86
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Gewoon wat studeren hoor. Misschien dat het in jouw land van herkomst er anders aan toegaat, maar bij ons moet je studeren. Hoe zit het trouwens met jou? Hier school gelopen? Niet gestudeerd, het krapuul uitgehangen en nu klagen dat je geen werk hebt, of?
Studeren ? Jij ? Je bent op de schoot van een ouwe viezerik gaan zitten en toch niet door gelaten. Falikant op je gezicht gevallen.

Sneu voor die natte broek.
Oud 27 juni 2005, 17:13   #87
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
maw: ik wil hier per sé iets op antwoorden maar ik kan niks zinnig bedenken..
Het is miauw voor jou ...
Zinnigheid heb jij in pacht, hoe zou ik daar dan nog iets van kunnen hebben.
Oud 27 juni 2005, 18:23   #88
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Een terugkeerbeleid kan best humaan zijn.

Bvb door behoud van de werkloosheidsuitkeringen (gedurende een zekere tijd) in het thuisland.

Als tussenoplossing voel ik veel voor het volgende:

Mensen die stemmen op in de eerste plaats groen! en sp-a worden vanaf nu samen met de niet europese allochtonen gehuisvest.

Volgens hen liggen de problemen toch volledig aan de 'racistische' vlamingen, dus zou er tussen hen en de allochtonen geen problemen mogen zijn.Bovendien zijn die arme allochtonen dan veilig voor al die racistische andere vlamingen.

Dan kunnen ze (de multi-kullers) ons met een lichtend voorbeeld tonen hoe gelukkig ze wel samenleven allemaal...
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 12:12   #89
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Een terugkeerbeleid kan best humaan zijn.

Bvb door behoud van de werkloosheidsuitkeringen (gedurende een zekere tijd) in het thuisland.

Als tussenoplossing voel ik veel voor het volgende:

Mensen die stemmen op in de eerste plaats groen! en sp-a worden vanaf nu samen met de niet europese allochtonen gehuisvest.

Volgens hen liggen de problemen toch volledig aan de 'racistische' vlamingen, dus zou er tussen hen en de allochtonen geen problemen mogen zijn.Bovendien zijn die arme allochtonen dan veilig voor al die racistische andere vlamingen.

Dan kunnen ze (de multi-kullers) ons met een lichtend voorbeeld tonen hoe gelukkig ze wel samenleven allemaal...
Wat raar dat je dit landje op eist voor jezelf. Is dat van u misschien ?
Vertrek toch gewoon naar je toekomstland samen met alle monokulties en überalbinos die dezelfde segegratie gedachte genegen zijn.

Wil je de vertrektijden hebben ? Geef me een seintje, i will get them for you.
Oud 28 juni 2005, 18:21   #90
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vertrek toch gewoon naar je toekomstland samen met alle monokulties en überalbinos die dezelfde segegratie gedachte genegen zijn.

Excuseer? Ik verplicht niemand tot iets anders dan consequent gedrag. De aanhangers van de multicul mogen in een multiculturele samenleving wonen, degenen die dat niet willen niet.Iedereen tevreden toch?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Rr00ttt on 28-06-2005 at 19:22
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Excuseer? Ik verplicht niemand tot iets anders dan consequent gedrag. De aanhangers van de multicul mogen in een multiculturele samenleving wonen, degenen die dat niet willen niet.Iedereen tevreden toch?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Iedereen tevreden toch?Excuseer? Ik verplicht niemand tot iets anders dan consequent gedrag. De aanhangers van de multicul mogen in een multiculturele samenleving wonen, degenen die dat niet willen niet.Iedereen tevreden toch?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 28 juni 2005 om 18:22.
Oud 29 juni 2005, 22:45   #91
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

@Cynicus :

Citaat:
Toch heb ik nooit begrepen wat er nu eigenlijk toch verkeerd zou zijn aan een humanitair terugkeerbeleid.
2 mogelijke zaken :

- ofwel de onberispelijke kwaliteit van de "terugvliegende" vliegtuigen;

- ofwel de onberispelijke kwaliteit van de "terugvarende" vaartuigen.

Beste Groeten !

Naschrift.

Cynicus, de enige hoop is deze bange tijden is : de niet onberispelijke kwaliteit van de terugkerende "arabische" autobus !
Oud 1 juli 2005, 14:03   #92
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Excuseer? Ik verplicht niemand tot iets anders dan consequent gedrag. De aanhangers van de multicul mogen in een multiculturele samenleving wonen, degenen die dat niet willen niet.Iedereen tevreden toch?
Vertrek dan.
Oud 1 juli 2005, 14:06   #93
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator

2 mogelijke zaken :

- ofwel de onberispelijke kwaliteit van de "terugvliegende" vliegtuigen;

- ofwel de onberispelijke kwaliteit van de "terugvarende" vaartuigen.

Beste Groeten !

Naschrift.

Cynicus, de enige hoop is deze bange tijden is : de niet onberispelijke kwaliteit van de terugkerende "arabische" autobus !
Spijtig voor les Flamands wanneer ze gebruik moeten maken van diezelfde bussen om hun broedgebied op te zoeken. Als moerasduitsers, überalbino's kunnen ze zich slechts theus voelen tussen het ruizende riet en wat door moet gaan voor de purpere heide.
Oud 1 juli 2005, 17:20   #94
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens verberg ik mijn identiteit helemaal niet. Ik ben een non-moslim allochtoon. Ik besef nu wel dat ik buiten het plaatje val dat de media en ander onkruid ophangen over "de stand der dingen" , maar dat is dan jou probleem wanneer je daar in gelooft.
En wat mogen we daar dan onder verstaan?

Ben je een Hollander? Denk het niet. Europeaan? Denk het niet. Zuid-Amerikaan? Denk het niet. Een Aziaat? Denk ik ook niet. Blijft eigenlijk niet veel over.

Wacht, jij bent de broer van Abou Jahjah!
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2005, 00:57   #95
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vertrek dan.
Na een democratisch referendum onder de vlamingen over diezelfde vraag zal ik dat ook doen als het in 'mijn nadeel' uit zou vallen.

Het probleem is echter dat de multiculaanhangers een dergerlijke beslissing onder geen beding aan het 'plebs' wil overlaten. Ze weten immers het antwoord al. Dus worden alle middelen ingezet om elk debat over de multicultuur te verbieden.
Oud 4 juli 2005, 15:27   #96
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
En wat mogen we daar dan onder verstaan?

Ben je een Hollander? Denk het niet. Europeaan? Denk het niet. Zuid-Amerikaan? Denk het niet. Een Aziaat? Denk ik ook niet. Blijft eigenlijk niet veel over.

Wacht, jij bent de broer van Abou Jahjah!
Ik een libanees ?

Nog ergens anders geweest met de duivenbond ... ?
Oud 4 juli 2005, 15:29   #97
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Na een democratisch referendum onder de vlamingen over diezelfde vraag zal ik dat ook doen als het in 'mijn nadeel' uit zou vallen.

Het probleem is echter dat de multiculaanhangers een dergerlijke beslissing onder geen beding aan het 'plebs' wil overlaten. Ze weten immers het antwoord al. Dus worden alle middelen ingezet om elk debat over de multicultuur te verbieden.
De plebs hebben nooit iets te zeggen gehad, waarom zou het plotseling anders moeten zijn.

Vraag eens aan de plebs of ze belastingen willen betalen...
Oud 6 juli 2005, 12:44   #98
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Daar ben ik het volledig mee eens, en een dergelijk beleid komt neer op een
win-winsituatie. Wie kan daar nu tegen zijn ?

Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden (Di Rupo, Scifo, Baseggio, Olivieri, ...) en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qua gevoel ook. Waarom zou dat ook hier niet kunnen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Slasty on 06-07-2005 at 13:46
Reason:

Citaat:

Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden (Di Rupo, Scifo, Baseggio, Olivieri, ...) en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qua gevoel ook. Waarom zou dat ook hier niet kunnen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qu[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Slasty : 6 juli 2005 om 12:46.
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2005, 13:05   #99
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty
Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden (Di Rupo, Scifo, Baseggio, Olivieri, ...) en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qua gevoel ook. Waarom zou dat ook hier niet kunnen?
Dan moeten ze eerst nog WILLEN integreren. Met elke generatie opnieuw vers-geïmporteerde huwelijkspartners uit het Riff binnen te halen denk ik niet dat de integratie ooit zal lukken. Wie integreert er bovendien ondertussen? Toch wel de autochtonen zeker? "De multiculturele maatschappij is een feit! get used to it." Wie behoudt er hier in feite zijn 'eigen cultuur'? De autochtonen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2005, 14:53   #100
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty
Zulke 'aanmoedigingspremies' bestaan al en zijn een maat voor niks gebleken. Trouwens, volgens prof. de Brabander (UFSIA) zou het sowieso al een economische ramp zijn om de vreemdelingen terug te sturen, en jij wilt er dan nog eens geld bijgeven? Neen, dank u. Laat ze hier, en laat ze zich integreren, in Wallonië spreekt er nu ook niemand meer over de Italianen, ze zijn Belg geworden (Di Rupo, Scifo, Baseggio, Olivieri, ...) en toch blijven ze Italiaans in hart en nieren en qua gevoel ook. Waarom zou dat ook hier niet kunnen?
Omdat les Flamands racisten zijn in hart en nieren. Ze zijn vriendjes totdat je ze overtroeft dan ben je terug een bruine ...8)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be