Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2005, 10:47   #1
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard Wat is er eigenlijk verkeerd aan een humanitair terugkeerbeleid ?

De multiculturele maatschappij is een gevaarlijke utopie, vergelijkbaar met de utopie die het communisme ooit was. Het was indertijd een zware historische vergissing om hier niet-Westerse vreemdelingen binnen te halen toen het op het economische vlak tijdelijk eens wat beter ging. Heden zitten we hier met een zodanig gigantisch vreemdelingenprobleem opgescheept dat onze Westerse maatschappij compleet ondermijnd dreigt te worden. Jammer genoeg is er nooit een rationeel debat gevoerd over de wenselijkheid van een humanitair terugkeerbeleid voor legale vreemdelingen die niet bereid zijn zich volledig aan te passen (illegalen dienen sowieso te worden teruggestuurd). Constructieve voorstellen inzake een humanitair terugkeerbeleid van legale vreemdelingen, stuitten bij de 'weldenkende' politiekers en bij mensenrechtenorganisaties steeds op irrationele, hysterische reacties. De laatste jaren wordt er zelfs niet meer gesproken over een terugkeerbeleid. Toch heb ik nooit begrepen wat er nu eigenlijk toch verkeerd zou zijn aan een humanitair terugkeerbeleid.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Cynicus on 12-06-2005 at 12:03
Reason:
--------------------------------

De multiculturele maatschappij is een gevaarlijke utopie, vergelijkbaar met de utopie die het communisme ooit was. Het was indertijd een zware historische vergissing om hier niet-Westerse vreemdelingen binnen te halen toen het op het economische vlak tijdelijk eens wat beter ging. Heden zitten we hier met een zodanig gigantisch vreemdelingenprobleem opgescheept dat onze Westerse maatschappij compleet ondermijnd dreigt te worden. Jammer genoeg is er nooit een rationeel debat gevoerd over de wenselijkheid van een humanitair terugkeerbeleid voor legale vreemdelingen die niet bereid zijn zich volledig aan te passen (illegalen dienen sowieso te worden teruggestuurd). Constructieve voorstellen inzake een humanitair terugkeerbeleid van legale vreemdelingen, stuitten bij de 'weldenkende' politiekers en bij mensenrechtenorganisaties steeds op irrationele, hysterische reacties. De laatste jaren wordt er zelfs niet meer gesproken over een terugkeerbeleid. Toch heb ik nooit begrepen wat er nu eigenlijk toch verkeerd zou zijn aan een humanitair terugkeerbeleid.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

De multiculturele maatschappij is een gevaarlijke utopie, vergelijkbaar met de utopie die het communisme ooit was. Het was indertijd een zware historische vergissing om hier niet-Westerse vreemdelingen binnen te halen toen het op het economische vlak tijdelijk eens wat beter ging. Heden zitten we hier met een zodanig gigantisch vreemdelingenprobleem opgescheept dat onze Westerse maatschappij compleet ondermijnd dreigt te worden. Jammer genoeg is er nooit een rationeel debat gevoerd over de wenselijkheid van een humanitair terugkeerbeleid voor legale vreemdelingen die niet bereid zijn zich volledig aan te passen (illegalen dienen sowieso te worden teruggestuurd). Constructieve voorstellen inzake een humanitair terugkeerbeleid van legale vreemdelingen, stuitten bij de 'weldenkende' politiekers en bij mensenrechtenorganisaties steeds op irrationele, histerische reacties. De laatste jaren wordt er zelfs niet meer gesproken over een terugkeerbeleid. Toch heb ik nooit begrepen wat er nu eigenlijk toch verkeerd zou zijn aan een humanitair terugkeerbeleid.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Cynicus : 12 juni 2005 om 11:03.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 10:50   #2
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Dat het onuitvoerbaar, onmenselijk en onnodig is.

Voor de rest niks.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 10:55   #3
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Ik zal eens proberen niet hysterisch te reageren.

Leg eens de volgende cruciale passages uit uw post uit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
...Het was indertijd een zware historische vergissing om hier niet-Westerse vreemdelingen binnen te halen toen het op het economische vlak tijdelijk eens wat beter ging.
...
Jammer genoeg is er nooit een rationeel debat gevoerd over de wenselijkheid van een humanitair terugkeerbeleid voor legale vreemdelingen die niet bereid zijn zich volledig aan te passen....
Wat bedoelt u met "volledig aan te passen"?
Waarom is een "humanitair terugkeerbeleid" wenselijk?
Wie zijn de "legale vreemdelingen" die weer weg moeten volgens u? (Maw, hoe definieert u "niet-westerse vreemdelingen"?
Hoe wordt een "humanitair terugkeerbeleid" concreet uitgevoerd?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 11:01   #4
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dat het onuitvoerbaar, onmenselijk en onnodig is.

Voor de rest niks.
Wat is daar onuitvoerbaar aan ?????????? Het is gewoon een kwestie van politieke wil, waarvoor we gewoon moedige politici nodig hebben.

Wat is er onmenselijk aan humanitair ?????????

Onnodig ???????? Vlaanderen is reeds overbevolkt. Alleen al daarom is een waterdichte immigratiestop, een zeer streng asielbeleid (met gesloten opvangcentra), aangevuld met een humanitair terugkeerbeleid een pure noodzaak. Laat ons toch eens nuchter blijven !!!!
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 11:14   #5
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Het is onmenselijk, omdat je mensen die ergens een bestaan hebben opgebouwd en/of hier zijn geboren dwingt naar een ander land te gaan, waar ze waarschijnlijk niet eens geaccepteerd zullen worden en een zwerversbestaan zullen hebben.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 11:15   #6
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Onnodig ???????? Vlaanderen is reeds overbevolkt. Alleen al daarom is een waterdichte immigratiestop, een zeer streng asielbeleid (met gesloten opvangcentra), aangevuld met een humanitair terugkeerbeleid een pure noodzaak. Laat ons toch eens nuchter blijven !!!!
Doe er dan wat aan zou ik zeggen. Ga zelf weg. [size=-1]Een beter Vlaanderen begint namelijk bij jezelf.[/size]
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 11:54   #7
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Doe er dan wat aan zou ik zeggen. Ga zelf weg. [size=-1]Een beter Vlaanderen begint namelijk bij jezelf.[/size]
Ik moet het niet met Cynicus eens te zijn om deze opmerking enorm schandalig te vinden. Dit zij Abou Jah Jah praatjes die we kunnen missen als de pest. Als het jullie (autochtonen) niet aanstaat, trap het dan af. Dit gaat er echt wel over. Jullie moeten jullie aanpassen aan ons, punt andere lijn. Eventueel meer, niet minder.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 12:16   #8
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Laten we er een referendum over organiseren
We zijn toch allemaal democraten, nietwaar?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 12:17   #9
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris
 
Vlaams-nationalist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Berichten: 2.951
Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Laten we er een referendum over organiseren
We zijn toch allemaal democraten, nietwaar?
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 12:23   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Doe er dan wat aan zou ik zeggen. Ga zelf weg. [size=-1]Een beter Vlaanderen begint namelijk bij jezelf.[/size]
Zeer juist! Opgeruimd staat netjes, nietwaar!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 12:23   #11
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dat het onuitvoerbaar, onmenselijk en onnodig is.

Voor de rest niks.
Dat klopt als een Blokker.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 12:49   #12
Slasty
Burgemeester
 
Slasty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2005
Berichten: 584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
De multiculturele maatschappij is een gevaarlijke utopie, vergelijkbaar met de utopie die het communisme ooit was. Het was indertijd een zware historische vergissing om hier niet-Westerse vreemdelingen binnen te halen toen het op het economische vlak tijdelijk eens wat beter ging. Heden zitten we hier met een zodanig gigantisch vreemdelingenprobleem opgescheept dat onze Westerse maatschappij compleet ondermijnd dreigt te worden. Jammer genoeg is er nooit een rationeel debat gevoerd over de wenselijkheid van een humanitair terugkeerbeleid voor legale vreemdelingen die niet bereid zijn zich volledig aan te passen (illegalen dienen sowieso te worden teruggestuurd). Constructieve voorstellen inzake een humanitair terugkeerbeleid van legale vreemdelingen, stuitten bij de 'weldenkende' politiekers en bij mensenrechtenorganisaties steeds op irrationele, hysterische reacties. De laatste jaren wordt er zelfs niet meer gesproken over een terugkeerbeleid. Toch heb ik nooit begrepen wat er nu eigenlijk toch verkeerd zou zijn aan een humanitair terugkeerbeleid.
1. De multiculturele maatschappij is een feit, geen utopie. Doe anders maar afstand van 90% van je dagelijkse voedingswaren, van aardappelen en tomaten bvb (Zuid-Amerika) tot rijst (Azië) en zelfs brood! (Noord-Afrika)
2. Historische vergissing? Tot hoeveer wil je teruggaan, de Arabische invasie in Spanje van in de vroege middeleeuwen misschien, of de Turkse invasie van OOst-Europa? Of de oorspronkelijke Europeanen, naar alle waarschijnlikheid Afrikaanse migranten. Of ben je d'r weer zo eentje die straks gaat beginnen over de weldaden van het klassieke Griekenland, waarvan het culturele zwaartepunt in Turkije lag? Sukkelaar. Je hebt geen enkel besef van historische realiteit.
__________________
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool)
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 12:50   #13
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Overlast en zo,niet willen dit of dat....makkie om dat te verkrijgen...

Misdadiger in de familie?Alle familieleden terug naar de zandbak,al hun goederen verbeurd verklaren om de slachtoffers te vergoeden,het vliegtuig op en nooit meer terugkomen.


Na een stuk of 10 voorbeelden zullen ze zich wel heel snel aanpassen
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 13:34   #14
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty
Of ben je d'r weer zo eentje die straks gaat beginnen over de weldaden van het klassieke Griekenland, waarvan het culturele zwaartepunt in Turkije lag? Sukkelaar. Je hebt geen enkel besef van historische realiteit.
Mss weet je het niet, maar de Turken zijn eerst maar na het jaar 1000 in het huidige Turkije gearriveerd.
Of mss denk je dat Turken een soort Grieken zijn?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 13:36   #15
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Mss weet je het niet, maar de Turken zijn eerst maar na het jaar 1000 in het huidige Turkije gearriveerd.
Of mss denk je dat Turken een soort Grieken zijn?
Waar heeft hij het over Turken, mijn beste?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 13:44   #16
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Waar heeft hij het over Turken, mijn beste?
Mag ik dat dan niet afleiden uit "Of ben je d'r weer zo eentje die straks gaat beginnen over de weldaden van het klassieke Griekenland, waarvan het culturele zwaartepunt in Turkije lag"
Zoniet, mag ie zelf 'ns uitleggen wat hij dan wel bedoelde.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 13:46   #17
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Voor een humaan terugkeerbeleid lijkt het me veel te laat.

Wat wel dringend noodzakelijk is, is een immigratieSTOP. Voorstellen zoals nu in Frankrijk geuit duiden hopelijk in die richting.
Ook moet er werk gemaakt worden van beperkingen van immigratiehuwelijken, zoals ondertussen in Nederland en Denemarken al volop worden doorgevoerd. En dit zijn nu eens maatregelen die men op Europees niveau moet nemen. Het heeft totaal geen zin dat enkele landen met verstrengde maatregelen werken, terwijl andere Europese landen de deur wagewijd open laten staan.

De standaard hetze tegen het Vlaams Belang in dit land begint me zwaar de keel uit te hangen. Elk normaal voorstel gelijkaardig aan Frankrijk, Nederland en Denemarken wordt hier netjes onder de VB mat geveegd, waarna men lekker voortdoet alsof zijn neus bloedt. En dan maar telkens "verschieten" bij de zoveelste zwarte zondag, en universitaire studies bestellen waarom het VB toch steeds maar meer stemmen wint.

De "multiculturele maatschappij" is inderdaad een feit. Echter de "verrijkende multiculturele maatschappij" is fictie. Het "ieder met behoud van eigen cultuur" naast elkaar leven is een ramp. Men kan nu eenmaal niet zowel de oorzaken van een falende cultuur blijven behouden én tegelijkertijd de positieve waarden van een andere cultuur opsouperen.
Er best�*�*t geen sociale zekerheid zonder constante bijdragen van harde werkers. Er bestaan geen succesvolle ondernemingen zonder personeel met een goede werkmentaliteit.

De enige mogelijke oplossing zal erin bestaan de banden met de ooit-moederlanden te verbreken en zich volop storten op de mentaliteit en cultuur van het land waarin men zich uit VRIJE WIL is komen vestigen.

Door het blijvend importeren van hele of halve dorpen uit het Turkse of Marokkaanse gebergte verrijkt men niks: men brengt gewoon de miserie en verkeerde mentaliteit mee tot op het punt dat het hier net zo dramatisch zal worden als de situatie die men wou ontvluchten.
Toch zijn er weldegelijk immigranten die deze maatschappij prefereren boven degene die ze ontvlucht zijn, mensen die zich weldegelijk wensen aan te passen en hier een nieuwe start nemen.

Dat de anderen - degenen die hun 'eigen cultuur' wensen te behouden dan gewoon uit eigen vrije wil terug emigreren naar landen waar hun 'eigen cultuur' hoogtij viert. En ginder gaan genieten van de voordelen van die 'eigen cultuur'.

En dat de weinige autochtonen die o zo dol zijn op die "vreemde culturen" dan misschien ineens meegaan.

En zo is iedereen content.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 13:55   #18
Slasty
Burgemeester
 
Slasty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2005
Berichten: 584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Mag ik dat dan niet afleiden uit "Of ben je d'r weer zo eentje die straks gaat beginnen over de weldaden van het klassieke Griekenland, waarvan het culturele zwaartepunt in Turkije lag"
Zoniet, mag ie zelf 'ns uitleggen wat hij dan wel bedoelde.
Met alle plezier, ik zeg alleen dat dit zwaartepunt in het geografische Turkije lag, en dat het klassieke Hellas dus in feite een Euraziatische beschaving was, en geen zuiver Europese zoals jullie meestal willen doen geloven. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik probeer gewoon ook aan te tonen dat migratie zo oud is als de mensheid zelf, en als je zelf een beetje historisch besef hebt zul je dat moeten toegeven.

By the way er is in België al een migratiestop sinds 1973! Zoals zovelen misbruik jij ook het verschil tussen economische en politieke vluchtelingen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Slasty on 12-06-2005 at 14:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Mag ik dat dan niet afleiden uit "Of ben je d'r weer zo eentje die straks gaat beginnen over de weldaden van het klassieke Griekenland, waarvan het culturele zwaartepunt in Turkije lag"
Zoniet, mag ie zelf 'ns uitleggen wat hij dan wel bedoelde.
Met alle plezier, ik zeg alleen dat dit zwaartepunt in het geografische Turkije lag, en dat het klassieke Hellas dus in feite een Euraziatische beschaving was, en geen zuiver Europese zoals jullie meestal willen doen geloven. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik probeer gewoon ook aan te tonen dat migratie zo oud is als de mensheid zelf, en als je zelf een beetje historisch besef hebt zul je dat moeten toegeven.

By the way er is in België al een migratiestop sinds 1973! Zoals zovelen misbruik jij ook het verschil tussen economische en politieke vluchtelingen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Mag ik dat dan niet afleiden uit "Of ben je d'r weer zo eentje die straks gaat beginnen over de weldaden van het klassieke Griekenland, waarvan het culturele zwaartepunt in Turkije lag"
Zoniet, mag ie zelf 'ns uitleggen wat hij dan wel bedoelde.
Met alle plezier, ik zeg alleen dat dit zwaartepunt in het geografische Turkije lag, en dat het klassieke Hellas dus in feite een Euraziatische beschaving was, en geen zuiver Europese zoals jullie meestal willen doen geloven. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik probeer gewoon ook aan te tonen dat migratie zo oud is als de mensheid zelf, en als je zelf een beetje historisch besef hebt zul je dat moeten toegeven.[/size]
[/edit]
__________________
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool)

Laatst gewijzigd door Slasty : 12 juni 2005 om 13:57.
Slasty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 14:01   #19
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Humanitair terugkeerbeleid is een contradictie in de termen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by StevenNr1 on 12-06-2005 at 15:06
Reason:
--------------------------------

Humanitair terugkeerbeleid is een contradictie in de termen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Humanitair terugkeerbeleid is een contradictie in de termen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 12 juni 2005 om 14:06.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2005, 14:07   #20
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slasty
Met alle plezier, ik zeg alleen dat dit zwaartepunt in het geografische Turkije lag, en dat het klassieke Hellas dus in feite een Euraziatische beschaving was, en geen zuiver Europese zoals jullie meestal willen doen geloven. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik probeer gewoon ook aan te tonen dat migratie zo oud is als de mensheid zelf, en als je zelf een beetje historisch besef hebt zul je dat moeten toegeven.
Turkije bestond toen nog niet beste. Het heeft geen zin om dan te spreken van het 'geografische' Turkije.
Tot ongeveer het jaar duizend, was het geografische Turkije Grieks, Helleens, Byzantijns.
Ik heb geen weet van enige noemenswaardige bijdrage van de Turken aan de Helleense beschaving.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be