![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo’n vijftien jaar geleden koste dat 18 fr/liter meen ik mij te herinneren. (Afschrijving, spoelen, vervangen membramen enz..) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en dan gaat het zelfs nog niet eens over politici maar om 'gewone' mensen ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
- In Spanje de grootste droogte sinds 60 jaar. - In Portugal 80% minder regenval als normaal - Ook Frankrijk kent een abnormaal lage neerslag met droogte als gevolg - Evenals Groot - Brittannië (dat nochtans midden in de de zee ligt, zelfs dat lijkt tegenwoordig geen garantie ...) En door het afnemen van de golfstroom dacht ik dat er vrij grote zekerheid was over eerst een opwarming en een daling van de neerslag en 'n verhuizing van dieren en plantensoorten (zoals die nu bezig is) op korte en middellange termijn en op lange termijn: Siberische temperaturen door het wegvallen van de golfstroom. Met name alles boven de evenaar wordt koelt af, alles eronder warmt op ...
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Water is trouwens ook iets dat internationaal moet worden aangepakt. Een rivier enzovoort stoppen niet bij de grenzen van een land ... dat voorbeeld zouden wij ook beter volgen met onze visie.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Amai, nu ben ik weer gerustgesteld! ![]() (I'm afraid I am not...)
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
En dat gaat er niet op beteren als we zo verder gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
En voor iedere 'grote of kleine boodschap' 7 liter water door het toilet doorspoelen. En niet te vergeten de liters water voor het wasmachine, het wassen van de auto en onze huizen ... en dat door zo'n 10 miljoen mensen (alleen nog maar in België)
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik was mij graag alle dagen, wil dit dan zeggen dat ik daarom 5 keer het dubbele moet betalen?
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 22 juni 2005 om 20:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is perfect te bereken hoeveel een gezin normaal dagelijks nodig heeft. Voor mijn part zelfs aan drie baden per dag per gezinslid en gerekend met een chronische diaree. Wie echter een fontein wilt zetten en zijn zwembad vullen met drinkwater kan daar voor mijn part extra voor betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is trouwens inderdaad een opwarming. Dat is niet bijzonder gezien onze enorme verstedelijking.
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
En n�*emand weet de uitkomst van de wolken-effect. Men moet daar prioriteit van maken, want de inkomende zonnestralen zijn het EERSTE wat men moet onderzoeken ivm opwarming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||
|
![]() Citaat:
Water is vele malen belangrijker dan de industriele grondstoffen. (en bovendien: water wordt óok gebruikt als industriele grondstof. Grondverzakkingen, delta's die aan't wegspoelen zijn, heelder miljoenen steden die de komende 100 jaar zullen verzakken... allemaal toch wel belangrijke zaken, niet?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 22 juni 2005 om 22:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Best wel sadistisch hé. Over het feit dat de industriële grondstoffen slinken wordt brand en moord geschreeuwd, alsof we daar niet zonder kunnen leven ... En naar het feit dat de zoetwatervoorraden, de meest elementaire voorwaarde voor het leven op aarde (en wrs ook omstreken), zienderogen dalen wordt niet gekeken ... Terwijl we daar ècht niet zonder kunnen leven!!
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Verder beaam ik u stelling zeer zeker. Maar ik vind het wel bijzonder dat er met deze informatie zo laks wordt omgegaan. Net alsof er geen vuiltje aan de lucht is. ![]() En dat terwijl we waarschijnlijk ons niet eens kunnen indenken wat de gevolgen kunnen zijn ... Onwetendheid blijkt tegenwoordig een goede reden te zijn om het risico te negeren. Een ontwikkeling die ik niet begrijp, noch appreciëer...
![]() |
![]() |