Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2005, 22:49   #81
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hangt er vanaf wat jij 'raak' noemt. Moet je misschien gemolken worden ofzo?
Zie jij maar dat jij eerst eens gestemd raakt.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 22:49   #82
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enfin, ik heb andere katten te geselen, dan hier maar kostbare tijd te verdoen. Ik ben een boeiend artikel aan het schrijven voor op mijn website, dat deze week on line komt. Een echt (en waargebeurd) horrorverhaal voor de verandering. Daarnaast ben ik een spannende thriller aan het lezen: De Zwerm (Der Schwarm) van Frank Schätzing. Een turf van een boek maar reuzespannend. Dat gaat over een Tsunami die West-Europa verwoest. Hopelijk hoort Vlaanderen daar ook bij.

Verdekke, ik ga verder lezen! Salut ende kost.
Jij zit ook geen sikkepit met Vlaanderen in hé... heb je tabula-rasa ideeën?
Hoe meer ik meer ik jouw postings volg, hoe armtieriger ze worden.

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 22:52   #83
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Tot daar de verdraagzaamheid en hartelijkheid van de politiek correcten.

Dank U voor de terug bewezen stelling
Moet ik onverdraagzamen verdragen?

Domme Blokkers met hun schijtethiek.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 22:54   #84
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot daar de verdraagzaamheid en hartelijkheid van de politiek correcten.

Dank U voor de terug bewezen stelling
Jammer dat hier geen vrije meningsuiting is. Mijn vorige post werd ook al weg geknipt en enkele minuten later afgesloten. Dus hou ik mijn gedacht maar voor mezelf. Maar neemhet maar van me aan: ik ben niet verdraagzaam voor hen die van onverdraagzaamheid hun elfde gebod hebben gemaakt.
An eye for an eye.

Sloppel en tot de volgende aflevering, stelletje internetjunkies.
Oud 27 juni 2005, 22:56   #85
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij zit ook geen sikkepit met Vlaanderen in hé... heb je tabula-rasa ideeën?
Hoe meer ik meer ik jouw postings volg, hoe armtieriger ze worden.

Tussen al deze rommel, zet ik alleen maar genoeg rommel bij. Of wat dacht jij, dat ik hier op dat stort een splinternieuwe frigo ga plaatsen? Die vind je alleen op mijn website. Daar komt de vuilkar niet langs. En het beetje vuil dat er wordt binnengekapt kan ik wel met mijn blik en stoffertje bijhouden.
Oud 27 juni 2005, 23:01   #86
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar neemhet maar van me aan: ik ben niet verdraagzaam voor hen die van onverdraagzaamheid hun elfde gebod hebben gemaakt.
An eye for an eye.
Alleen pak je vermeende onverdraagzaamheid op dezelfde manier aan. En dat maakt jou alvast geen haar beter dan zij die jij bestrijdt of meent te moeten bestrijden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 23:22   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik zie niet in waarom iemand zou moeten aannemen dat Jozef Ostyn "iets van geschiedenis kent" en "iets kent van het omgaan met historische bronnen en het beoordelen van werk dat pretendeert geschiedkundig te zijn". Dat zijn bijzonder gratuite beweringen die om het even wie kan maken. Daarmee is geenszins brandhout gemaakt van wat er op de website van thePiano staat... Daarvoor verwacht ik op z'n minst verwijzingen naar specifieke items op die site die dan weerlegd worden door andere geschiedkundige bronnen. Ik zie Jozef Ostyn dat niet doen. Hij probeert het niet eens...

Ik zal al beginnen met te zeggen dat Jozef Ostyn geen VB fan is want anders gaat u hem toch nooit geloven.
Dat hij niets van historische feiten kent valt te betwijfelen voor iemand die geschiedenis heeft gedoceerd aan een universiteit. Ook Piano ontkent zijn kennis niet.
Dat hij niet geprobeert heeft de geschiedkundige feiten van Piano te weerleggen klopt niet, er heeft zich een ellenlange dicussie afgespeelt tussen Jozef Ostyn en Piano.

Maar nog eens, ik ben niet voldoende thuis in die materie om een oordeel te vellen wie gelijk heeft.

Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn
Dat is zijn probleem. Hij mag al van geluk spreken dat hij nooit bij mij cursus heeft moeten volgen. Ik verwachtte meer van mijn studenten

[size=2]Ik ben geen onderwijzer van beroep en ben dit ook nooit geweest. Ik heb wel nog ooit geschiedenis gedoceerd aan een universiteit.

Zeer ontroerend dat u nu plotseling voor vrije meningsuiting pleit. Dat zal ongetwijfeld niet alleen aan mezelf maar ook aan vele anderen op dit forum een glimlach - wat zeg ik - een schaterlach ontlokken. Maar lachen is gezond.

Ik blijf erbij dat uw website verdraaiingen, regelrechte leugens, en halve waarheden bevat en dat uw bronnenmateriaal bedroevend is. Een stuk over Paus Pius XII baseren uitsluitend baseren op één boek van John Cornwell is een beetje als een stuk over Adolf Hitler's rol in WOII uitsluitend baseren op het werk van David Irving.[/size]

[size=2]Oorspronkelijk bericht door thePiano
Wat dat artikel over Pius XII betreft kan ik je al wel verklappen dat ik dit artikel binnenkort helemaal ga herschrijven. Of je het resultaat beter zal vinden? Ik betwijfel het. Het desbetreffende artikel zoals het nu nog online staat, was in feite een oud topic van mij, eentje van 15 oktober 1999 en verschenen op het forum Be.politics, toen ik me daar nog genesteld had. Toen ik aan mijn website begon in augustus 2003 had ik nog maar weinig materiaal om te publiceren bij elkaar geschreven en heb ik deze oude topic van me maar wat aangepast en opgevuld met plaatjes en op 23.08.2003 online gebracht. Ondertussen heb ik nog andere boeken over dit onderwerp gelezen, zoals bijvoorbeeld Daniel Goldhagens "Een morele afrekening -De katholieke kerk en de Holocaust". Dus nog een beetje geduld Jozef, er wordt aan gewerkt.
[/size]

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 28-06-2005 at 00:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik zie niet in waarom iemand zou moeten aannemen dat Jozef Ostyn "iets van geschiedenis kent" en "iets kent van het omgaan met historische bronnen en het beoordelen van werk dat pretendeert geschiedkundig te zijn". Dat zijn bijzonder gratuite beweringen die om het even wie kan maken. Daarmee is geenszins brandhout gemaakt van wat er op de website van thePiano staat... Daarvoor verwacht ik op z'n minst verwijzingen naar specifieke items op die site die dan weerlegd worden door andere geschiedkundige bronnen. Ik zie Jozef Ostyn dat niet doen. Hij probeert het niet eens...

Ik zal al beginnen met te zeggen dat Jozef Ostyn geen VB fan is want anders gaat u hem toch nooit geloven.
Dat hij niets van historische feiten kent valt te betwijfelen voor iemand die geschiedenis heeft gedoceerd aan een universiteit. Ook Piano ontkent zijn kennis niet.
Dat hij niet geprobeert heeft de geschiedkundige feiten van Piano te weerleggen klopt niet, er heeft zich een ellenlange dicussie afgespeelt tussen Jozef Ostyn en Piano.

Maar nog eens, ik ben niet voldoende thuis in die materie om een oordeel te vellen wie gelijk heeft.

Dat is zijn probleem. Hij mag al van geluk spreken dat hij nooit bij mij cursus heeft moeten volgen. Ik verwachtte meer van mijn studenten

[size=2]Ik ben geen onderwijzer van beroep en ben dit ook nooit geweest. Ik heb wel nog ooit geschiedenis gedoceerd aan een universiteit.

Zeer ontroerend dat u nu plotseling voor vrije meningsuiting pleit. Dat zal ongetwijfeld niet alleen aan mezelf maar ook aan vele anderen op dit forum een glimlach - wat zeg ik - een schaterlach ontlokken. Maar lachen is gezond.

Ik blijf erbij dat uw website verdraaiingen, regelrechte leugens, en halve waarheden bevat en dat uw bronnenmateriaal bedroevend is. Een stuk over Paus Pius XII baseren uitsluitend baseren op één boek van John Cornwell is een beetje als een stuk over Adolf Hitler's rol in WOII uitsluitend baseren op het werk van David Irving.[/size]

[size=2]Oorspronkelijk bericht door thePiano
Wat dat artikel over Pius XII betreft kan ik je al wel verklappen dat ik dit artikel binnenkort helemaal ga herschrijven. Of je het resultaat beter zal vinden? Ik betwijfel het. Het desbetreffende artikel zoals het nu nog online staat, was in feite een oud topic van mij, eentje van 15 oktober 1999 en verschenen op het forum Be.politics, toen ik me daar nog genesteld had. Toen ik aan mijn website begon in augustus 2003 had ik nog maar weinig materiaal om te publiceren bij elkaar geschreven en heb ik deze oude topic van me maar wat aangepast en opgevuld met plaatjes en op 23.08.2003 online gebracht. Ondertussen heb ik nog andere boeken over dit onderwerp gelezen, zoals bijvoorbeeld Daniel Goldhagens "Een morele afrekening -De katholieke kerk en de Holocaust". Dus nog een beetje geduld Jozef, er wordt aan gewerkt.
[/size]

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[font=Arial][size=2]Ik ben geen onderwijzer van beroep en ben dit ook nooit geweest. Ik heb wel nog ooit geschiedenis gedoceerd aan een universiteit.

Ik blijf erbij dat uw website verdraaiingen, regelrechte leugens, en halve waarheden bevat en dat uw bronnenmateriaal bedroevend is. Een stuk over Paus Pius XII baseren uitsluitend baseren op één boek van John Cornwell is een beetje als een stuk over Adolf Hitler's rol in WOII uitsluitend baseren op het werk van David Irving.[/size][/font]

[font=Arial][size=2][/size][/font]
[font=Arial][size=2][/size][/font]
[font=Arial][size=2]Oorspronkelijk bericht door thePiano
[/size][/font]

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juni 2005 om 23:23.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 23:36   #88
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Alsof men bij andere partijen geen boter op het hoofd heeft...
aangezien u zo heftig reageert mogen we toch aannemen dat u ook consequent bent en die andere criminele organisaties wil zien opgedoekt worden?

Citaat:
Van zodra de criminele bende van het Vlaams Blok opgedoekt is, kan de kiezer afrekenen met de traditionele partijen.
u bedoelt dat er dan zelfs mathematisch enkel traditionele partijen overschieten om een coalitie te vormen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seba on 28-06-2005 at 00:51
Reason:

Citaat:
aangezien u zo heftig reageert mogen we toch aannemen dat u ook consequent bent en die andere criminele organisaties wil zien opgedoekt worden?

Citaat:
Van zodra de criminele bende van het Vlaams Blok opgedoekt is, kan de kiezer afrekenen met de traditionele partijen.
u bedoelt dat er dan zelfs mathematisch enkel traditionele partijen overschieten om een coalitie te vormen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Citaat:
u bedoelt dat er dan enkel traditionele partijen overschieten om een coalitie te vormen?[/size]
[/edit]
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 27 juni 2005 om 23:51.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 23:41   #89
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ha ja, want iedereen die tegenstander is van die wet zal wel VBer zijn he? Onvoorstelbaar hoe sommige mensen verworden tot datgene wat ze menen te bestrijden...
en dit is daar nogmaals het beste bewijs van:

Citaat:
*KNIP* Geachte, Gelieve geen oproepen tot geweld te posten. Peter Johan
Oud 27 juni 2005, 23:44   #90
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb je stemgedrag op diverse peilingen al lang vastgesteld. Hou jezelf voor de gek maar geen piano.

net zoals ik een VB'er was stemt Instromaniac bij mijn weten ook NVA. Aangezien jij zelfs notoire Belgicisten zoals Superstaaf in de VB-hoek drumde kan zelfs de kleinste kleuter hier zien wie de steeenzel is en wie niet....
Oud 27 juni 2005, 23:50   #91
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jammer dat hier geen vrije meningsuiting is. Mijn vorige post werd ook al weg geknipt en enkele minuten later afgesloten.
u plaatste een rechtstreekse oproep tot geweld. Dat heeft niets met vrije menignsuiting te maken, en ik dacht dat u als censuurvoorstander (naar Hitleriaanse traditie) dat wel zou begrijpen....

Citaat:
Dus hou ik mijn gedacht maar voor mezelf.
u zou dat eens wat meer moeten doen, het forum zou spontaan aangenamer om te vertoeven zijn, al geniet ik nog steeds van uw ongelooflijke sterke
(op je bek gaan/aantal posts)-ratio...

Citaat:
Maar neemhet maar van me aan: ik ben niet verdraagzaam voor hen die van onverdraagzaamheid hun elfde gebod hebben gemaakt.
yep, net zoals u mij, Superstaaf, Instromaniac,etc. gemakkelijkheidshalve maar in het VB-hoekje duwt om dan maar vlug te beweren dat wij dat elfde gebod aanhangen om zo zelf pure onverdraagzaamheid te verspreieden....

Citaat:
An eye for an eye.
u betn inderdaad staatsgevaarlijk als je het mij vraagt
Oud 27 juni 2005, 23:56   #92
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

net zoals ik een VB'er was stemt Instromaniac bij mijn weten ook NVA. Aangezien jij zelfs notoire Belgicisten zoals Superstaaf in de VB-hoek drumde kan zelfs de kleinste kleuter hier zien wie de steeenzel is en wie niet....
Stemde N-VA (en nee, volgende keer geen VB Piano )
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 00:12   #93
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Stemde N-VA
aangezien ThePiano duidelijk veel last heeft met het verspreiden van leugens (zie openingspost), en wetende hoezeer hij het spreekwoord van de splinter en de balk NIET op hem van toepassing is, en wetende hoe vreselijk consequent hij is, kijken we uiteraard met ongenoegen uit naar de klacht die hij gaat neerleggen tegen zichzelf voor het verspreiden deze leugens...
Oud 28 juni 2005, 00:39   #94
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Schandalig dat Willockx de feiten minimaliseert en het maar 'kattekwaad' noemt
Sorry maar vandalisme, een uur lang een bar bezetten, frutselen aan meisjes noem ik geen kattekwaad. De mensen die het zelf meegemaakt hebben zullen daar ook anders over denken.
Het ging ochottekes over een artikel ergens in een hoekje van 20 regels.
Opklopperij ja! Niet toevallig de VRT in casu...
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 01:06   #95
Internaut
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat Grellig bedoelde: waarom laten ze die Bracke nog aan het woord komen en niet enkel en alleen voor de volle 100 pond Frank Van Hecke?
Voor een keer dat er nog eens een Vlaams Belanger in de studio mocht, dat is maanden geleden. Het Vlaams Belang komt zelfs minder dan Groen! aan bod (Geysels kreeg Zaterdagnacht gans de uitzending tijd), nochtans heeft Groen! een pak minder kiezers.
Jij had liever de censuurschaar bovengehaald en enkel mensen die jouw mening delen aan het woord laten. Maar in een democratie is zoiets als vrije meningsuiting en dien je de anderen (in casu het Vlaams Belang) ook aan het woord te laten.
Ter Zake en De Zevende Dag zijn een goed voorbeeld waarin linkse partijen als SP.A en in mindere mate Groen! de bovenhand krijgen wat betreft uitzendtijd.
Oud 28 juni 2005, 01:14   #96
Internaut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Je had liever gehad dat zij enkel vertelde hetgeen jij wou zien en horen ????
Blijkbaar zijn de kijkers nog altijd tevreden, want de kijkcijfers vh Journaal zijn verre van slecht (idem dito voor "Ter Zake").
zelfs een commerciele zender als VTM met véél minder geld doet bijna even zo goed. Het Journaal kwam niet altijd op de eerste plaats, soms was het VTM nieuws voor en ik kijk liever naar het VTM nieuws omwille van de objectiviteit.
Europees gezien is het zeldzaam dat een staatszender het zo slecht doet in vergelijking met andere Europese landen. VTM pakt een grote hap van het marktaandeel af en met digitale televisie zullen er nog minder mensen naar de VRT kijken, dat zei Aimé Van Hecke omdat er meer polarisatie zal zijn.
Lelijke tante's en linkse ideaologie prediken, dat doet de VRT.
1 miljoen mensen die mee belastingen betalen, negeren (buiten de uitzending van vanavond dan).
Daarom roep ik op aan alle Vlaams Belangers de VRT te boycotten en daarmee bedoel ik ook Donna, Radio 1 & 2, studio brussel, één en canvas.
Oud 28 juni 2005, 01:23   #97
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Daarom roep ik op aan alle Vlaams Belangers de VRT te boycotten en daarmee bedoel ik ook Donna, Radio 1 & 2, studio brussel, één en canvas.
Klein kind 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 05:55   #98
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
http://forum.politics.be/showthread.php?t=31430

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2005, 06:54   #99
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar en wanneer werd het VeeBee uitgeschakeld?
Op de Blokwatch-site?

Citaat:
Werd hun overheidsgeld afgepakt?
Ja.
Door hun reclamejongens en drukker.

Citaat:
Zit er al iemand achter de tralies?
Verbeke

Citaat:
Is er iemand die niet meer mag zeggen wat hij/zij wil?
De revisionisten en negationisten.

Citaat:
Heb ik iets gemist?
Mij?
Oud 28 juni 2005, 08:50   #100
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:

Volgens mij rekent de kiezer af met de traditionelen door op het Vlaams Blok te stemmen.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be