![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'maar het is de bedoeling dat het door heel Jong N-VA wordt gedragen, zegt de voorzitter van Jong N-VA, Bas Luyten' Ik neem ook aan dat de voorzitter van Jong-NVA weet wat de bedoeling is van Jong-NVA |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Maar persoonlijk hou ik ook meer van FVH en GA. |
|
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister-President
|
![]() Zonder Dewinter was het vlaam-nationalisme vandaag een zaak van 3.5% ....en horig aanhangsel van de cdenv. Ik vraag me trouwens af wat voor zin zo'n charter heeft als het niet wordt gedragen door de n-va top. maar slechts door ( met alle respect) kleine garnalen). De realiteit is dat de n-va een exclusief kartel vormt met de royalisten van de cdenv en dat ze daar zelfs een zwijgakkoord mee sluiten zodat wisselmeerderheden onmogelijk worden. Dat is Mr Dewever en Bourgois ... akkoorden sluiten zowat het Vb geen wisselmeerderheid kan leveren ... ook al zou die wisselmeerderheid in het belang van vlaanderen zijn. Lijstverbinding met groen , spa en BUB JA ... m met het VB NJET.
kartels met GROEN zijn toegestaan... met het VB niet. Erg vlaams)-nationalistsich moet ik zeggen. OF beter nog bourgois die in De morgen zegt dat B-H-V slechts werd beloofd om de achterban koest te houden( " ze hadden dat nodig"). En dan komt vrije vlaming hier zeggen dat FDW die al 25 jaar een radicale vlùming is géén vlaam-nationalist is. Van het type schiltz, anciaux en bourgois is hij niet NEEN. Z'n droom is niet om met Di rupo te regeren , dat is eerder iets voor dewever. De N_VA zou beter haar energei steken in het uitvoeren van het vlaams regeerakkoord en het vlaamser maken van de vrt etc. het is trouwens zo dat wanneer de morgen eens een anti-vb stuk schrijft dat de dag nadien op de stek van de n-va staat. En bourgois was ook de enige die msibruik maakte van die schietpartij om nogeens uit te halen naar het VB.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ilfalco : 16 september 2005 om 18:26. |
||
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() En bovendien ben ik van oordeel dat het VVB zulk initiatief moet nemen. En zij hebebn achter de schermen al veel moeite gedaan , maar Bourgois weil zelfs niet praten.
|
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zie onder andere het prachtige DNA in Haacht www.dnahaacht.be[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=2][size=1] [/size][/size] Laatst gewijzigd door Flandriar : 16 september 2005 om 18:37. |
|||||||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het IS al afgeschoten. Wie verwachtte soms anders van de partijtop van de N-VA? Niettemin hoop ik dat Robert Tondeleir ermee doorgaat, dat er een hele hoop N-VA-ers het charter tekenen EN dat de N-VA daarna rekening houdt met de wens van de achterban.
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
FDW, GA, FVH staan sinds dag 1 achter programma-punt 1 : Vlaanderen onafhankelijk. Eén enige federale regering waar ze deel van willen uitmaken, is die van de boedelscheiding. Ik ken andere Vlaams-Narionalisten.... En zoals U weet : een partij die consequent haar programma volgt, ziet zijn aanhang gestaag groeien. Daar en nergens anders ligt de verklaring van de groei van het Vlaams Belang. Toch blijf ik hopen op één groot Vlaams front. En eerlijk, het zit er in. De drang naar meer autonomie in Vlaanderen is nog nooit zo groot geweest als heden. En daar heeft het Vlaams Belang een grote verdienste aan. Consequent op diezelfde nagel kloppen, zonder pardon..
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Vanop die site: " In Haacht slaan [size=3]SP.a[/size] en DNA de handen ineen "
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Maar af en toe mag men wel beklemtonen aan de n-va basis dat er zich toch een flinke portie linkies in de niveaanse politieke gelederen bevindt. 't Is hier toch een vrij forum, niet? Maar mss ben ik wel verkeerd en is de n-va een linkse partij tout court?
![]() |
#92 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op economisch vlak centrum/rechts. Linkies/linkiewinkies zijn geuzenamen die met trots gedragen kunnen worden.
![]() |
#93 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
#94 | |||||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 17 september 2005 om 17:39. |
|||||
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor kan samenwerking pas als heel die Welkomgroep in een donker kamertje verdwijnt.
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |