Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2005, 15:38   #81
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Niets van aantrekken, van ons sofietje...
Volgens mij is ze reeds door vier verschillende psychiaters behandeld en uiteindelijk ongeneeslijk verklaard.
linkse taktiek,, wat abnormaal is wordt normaal en wat normaal is wordt abnormaal... vandaar dat ze allemaal
aan de drugs, Derby Pils, de dop zitten en dat gaat hier de wetten maken ?
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 15:46   #82
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
linkse taktiek,, wat abnormaal is wordt normaal en wat normaal is wordt abnormaal... vandaar dat ze allemaal
Joepie! Ik neem geen drugs, drink geen Derby pils en zit niet aan den dop!

ps: Derby pils???????
Oud 6 oktober 2005, 15:57   #83
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is het toppunt van simplisme?.... Lees bovenstaande quote.

Citaat:
* Ik ben nog links nog rechts.
* Ik gebruik geen drugs.
* Ik drink geen Derby pils (kan misschien best wel lekker zijn).
* Dop ken ik niet, mijn schaapjes liggen inmiddels al enkele jaren op het droge.
* Op dit ogenblik ben ik nog geen Minister dus ik maak geen wetten, daar zou misschien wel eens verandering in kunnen komen.
Oud 6 oktober 2005, 16:33   #84
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nog een paar van die quotes en we hebben er genoeg om een scheurkalender mee te vullen...

Go Sofieke!

PS
-ik gebruik geen drugs
-ik drink af en toe ne Jupiler of een whiskey'tje of een wijntje, maar geen Derby
-ik heb een wreed goei job
-ik ben rechts noch links
-en ik maak helaas (of gelukkig voor jou) de wetten niet[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Djiezes on 06-10-2005 at 17:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Nog een paar van die quotes en we hebben er genoeg om een scheurkalender mee te vullen...

Go Sofieke!

PS
-ik gebruik geen drugs
-ik drink af en toe ne Jupiler of een whiskey'tje of een wijntje, maar geen Derby
-ik ben rechts noch links
-en ik maak helaas (of gelukkig voor jou) de wetten niet[/size]

[size=1]After edit by Djiezes on 06-10-2005 at 17:36
Reason:

Citaat:

Go Sofieke!

PS
-ik gebruik geen drugs
-en ik ben rechts noch links[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Go Sofieke![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Djiezes : 6 oktober 2005 om 16:37.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 16:51   #85
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Ik vind het gewoon schandalig...
Als je een echte kinderwens hebt ben je geen homo, dan zou je je aangetrokken voelen tot het andere geslacht.
Tja. Als je echt een sociaalvoelend mens bent, en geen dikke egotrippende bierzuipende vetpens, dan stem je ook nooit op Vlaams Belang. Is het niet?
Oud 6 oktober 2005, 16:55   #86
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
denken? ik ben het zeker, het was een klootzak van een vent
Waarmee u bedoelt dat in uw handen elke lesbische vrouw omgetoverd kan worden in een lekker hetero wijf?
Oud 6 oktober 2005, 17:38   #87
PieterP
Gouverneur

Standaard

Wie ligt heir nu wakker van, in godsnaam.

Het is al zo moielijk voor een normaal koppel om kinderen te adopteren, dan moeten die anderen daar nog eens door komen fietsen.

naam van de vader: saartje..., wadde?

naam van de moeder: thomas... wadde?

die holebis denken enkel aan zichzelf en niet aan de kinderen
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 18:06   #88
bartje
Minister-President

Standaard

Daar gaan we weer, ondanks er minder en minder mensen problemen hebben met homo's in het algemeen; het homohuwelijk die door een meerderheid aanvaardt wordt en voor adoptie is het ook een kleine meerderheid en toch willen sommigen hier de homo's beladen met alle zonden van de wereld. Triestig vind ik zo'n zaken, enorm triestig, en bij het lezen van sommige posts bloedt mijn hart toch zu. Moeten zo'n mensen die zo'n posts schrijven kinderen opvoeden, niet te geloven!!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 18:08   #89
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam

2. Mijn respect voor homo's neemt drastisch af, ik blijf het herhalen. De holibi (ja voor mij is het hoLIbi) federatie zorgt ervoor dat mensen meer en meer afstand nemen van de aanvaarding van homo's net omwille van het
voortdurend pushen van zaken die niet kunnen met name homohuwelijk, homo-adoptie
- Kan je dat aantonen dat meer en meer mensen afstand nemen van de aanvaarding van homo's???
- Respect voor homo's, laat me niet lachen, net alsof je dat ooit zou gehad hebben...
- het is wel degelijk hoLEbi en niet holibi. Voor wat moet holibi dan staan als afkorting volgens jou?

Oud 6 oktober 2005, 18:12   #90
Thermidor
Vreemdeling

Thermidor's schermafbeelding

Standaard

Yes, eindelijk!!! Alle Sieg Heil-Bastards krijgen hier lik op stuk met hun geretardeerde visie op de samenleving. 2005, jongens, het is 2005, en niet 1950 of zo. besef nu toch eens dat eindelijk iedereen in deze maatschappij rechten heeft op een gelijke behandeling in plaats van die strafrechtelijke uitspraken te doen over minderheidsgroeperingen.
wat hebben holebi's in godsnaam misdaan om op zulke wijze vernederd en gedriscimineerd te worden door jullie?

Thermidor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 18:14   #91
bartje
Minister-President

Standaard

Och Thermidor; er zijn er hier die zelfs hun kind op straat zouden zetten moch blijken dat het homo is en dat durft zich dan een ouder noemen... Je eigen kind, bloedeigen kind zoiets aandoen dat is gewoonweg crapuleus!

Oud 6 oktober 2005, 18:15   #92
Thermidor
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Straight Edge, ooit van gehoord, sofietje?
1. Ik drink niet
2. Ik rook niet
3. ik gebruik geen drugs
Ik heb al jaren vast werk en een universitair diploma.
en weet wat het leuke is aan Straight Edge?
IK DRING MIJN MENING AAN NIEMAND OP!!!

Oud 6 oktober 2005, 21:38   #93
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

In de juristenkrant van deze week staat een artikel van Paul Borghs, medewerker politieke cel van de holebifederatie, waarin deze de tegenstanders van homo-adoptie e.a. verwijt de discussie veel te ingewikkeld te maken. Zo wordt volgens hem de klemtoon gelegd op een uitzonderingssituatie, die van homosexuele mannen met kind. Hij gaat verder : "Maar adoptie door homo's zal zeer uitzonderlijk blijven en er zullen voornamelijk binnenlandse kinderen geadopteerd worden".

Hij gaat er blijkbaar van uit dat de kinderwens van homokoppels zowiezo veel kleiner is dan van heterokoppels. Zo gelijk is een homorelatie dan toch niet aan een heterorelatie.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 21:49   #94
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thermidor

IK DRING MIJN MENING AAN NIEMAND OP!!!
Nee, je slaat gewoon op diegenen met een andere mening en verwijt ze voor fascisten.
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 21:52   #95
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Waarmee u bedoelt dat in uw handen elke lesbische vrouw omgetoverd kan worden in een lekker hetero wijf?
Jongens toch, jullie willen per se achter elke posts iets dwaas zoeken blijkbaar. Ik heb elders hier al gezegd dat zeker een bepaald deel van de homo's dat zijn omdat ze slechte ervaringen gehad hebben, zoals ik toen ook al zei, een soort trauma, ik kan lijk echt geen woord vinden ervoor...
En dan nog, een lekker heterowijf, de meeste lesbo's zijn toch zo vrouwelijk niet dacht ik...

O ja, maakt me dat nu een anti-sociaal mens? Ik heb jaren in jeugdverenigingen gezeten en doe dat nu nog...Ik ben waarschijnlijk meer sociaal geëngageerd dan dat jij ooit zal zijn...
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 22:16   #96
Thermidor
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
[size=4]Children are the [/size][size=4]Victims[/size]
[size=3]"I am against gay marriage because I believe that marriage is for men and women. I don't support gay adoption either because I believe that society ought to aim for the ideal, and the ideal is for a man and a woman to adopt children." [/size]
[size=3]George W. Bush, Meet the Press, 11/21/99[/size]

[size=4][size=3][size=2]\[/size]

[/size][/size]
[size=4][size=3]

[/size][size=3]wat een zicht zenne, nog ne rassenmix en tis compleet zenne[/size]
[/size]
[size=4]

( elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar )
[/size]

whahaha, dit is toch van een ongekende onnozeliteit. Wat voor een zicht moeten uw kinderen hebben van u als moeder als je de hele dag van die onverdraagzame zever verkoopt

Oud 6 oktober 2005, 22:23   #97
Thermidor
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Och Thermidor; er zijn er hier die zelfs hun kind op straat zouden zetten moch blijken dat het homo is en dat durft zich dan een ouder noemen... Je eigen kind, bloedeigen kind zoiets aandoen dat is gewoonweg crapuleus!
I know, mijn jongste broer is erg actief in de holebi-beweging en die heeft mij schrijnende verhalen verteld, jongens. Je kunt het niet zo gek niet bedenken of het bestaat: ouders die anno 2005 met hun homoseksuele zoon naar de psychiatrie lopen (omdat ie homo is welteverstaan), kinderen op hun 15 jaar zomaar op straat zetten, of gewoon ronduit slaag krijgen,...het zou toch wel eens stilletjesaan tijd worden dat de vlaming een beetje respect begint op te brengen voor de integriteit van een ander individu en hun seksuele integriteit.[edit]
[size=1]After edit by Thermidor on 06-10-2005 at 23:23
Reason:

Citaat:
I know, mijn jongste broer is erg actief in de holebi-beweging en die heeft mij schrijnende verhalen verteld, jongens. Je kunt het niet zo gek niet bedenken of het bestaat: ouders die anno 2005 met hun homoseksuele zoon naar de psychiatrie lopen (omdat ie homo is welteverstaan), kinderen op hun 15 jaar zomaar op straat zetten, of gewoon ronduit slaag krijgen,...het zou toch wel eens stilletjesaan tijd worden dat de vlaming een beetje respect begint op te brengen voor de integriteit van een ander individu en hun seksuele integriteit.[/size]

Citaat:
I know, mijn jongste broer is erg actief in de holebi-beweging en die heeft mij schrijnende verhalen, jongens. Je kunt het niet zo gek niet bedenken of het bestaat: ouders die anno 2005 met hun homoseksuele zoon naar de psychiatrie lopen (omdat ie homo is welteverstaan), kinderen op hun 15 jaar zomaar op straat zetten, of gewoon ronduit slaag krijgen,...het zou toch wel eens stilletjesaan tijd worden dat de vlaming een beetje respect begint op te brengen voor de integriteit van een ander individu en hun seksuele integriteit.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Thermidor : 6 oktober 2005 om 22:23.
Oud 7 oktober 2005, 06:55   #98
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jongens toch, jullie willen per se achter elke posts iets dwaas zoeken blijkbaar.
Tja, dat krijg je als je dwaze dingen vertelt...

Citaat:
Ik heb elders hier al gezegd dat zeker een bepaald deel van de homo's dat zijn omdat ze slechte ervaringen gehad hebben, zoals ik toen ook al zei, een soort trauma, ik kan lijk echt geen woord vinden ervoor...
Dan stel ik voor dat je eens wat leest over homoseksualiteit.

Citaat:
En dan nog, een lekker heterowijf, de meeste lesbo's zijn toch zo vrouwelijk niet dacht ik...
Van lompe vooroordelen gesproken...[edit]
[size=1]After edit by Djiezes on 07-10-2005 at 07:56
Reason:

Citaat:
Jongens toch, jullie willen per se achter elke posts iets dwaas zoeken blijkbaar.

Citaat:
Ik heb elders hier al gezegd dat zeker een bepaald deel van de homo's dat zijn omdat ze slechte ervaringen gehad hebben, zoals ik toen ook al zei, een soort trauma, ik kan lijk echt geen woord vinden ervoor...

Citaat:
Van lompe vooroordelen gesproken...[/size]

[size=1]After edit by Djiezes on 07-10-2005 at 07:55
Reason:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Jongens toch, jullie willen per se achter elke posts iets dwaas zoeken blijkbaar. Ik heb elders hier al gezegd dat zeker een bepaald deel van de homo's dat zijn omdat ze slechte ervaringen gehad hebben, zoals ik toen ook al zei, een soort trauma, ik kan lijk echt geen woord vinden ervoor...

Citaat:

Citaat:
[/edit]

Laatst gewijzigd door Djiezes : 7 oktober 2005 om 06:56.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2005, 11:02   #99
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat geen enkele homo in staat om een kind groot te brengen, ik vind het gewoon niet logisch. Volgens mij zullen die kinderen dan ook geen te makkelijke pubertijd hebben...Welk voorbeeldpatroon hebben ze dan? Moeten ze zijn zoals hun papa's?
Geen idee... Welk "voorbeeldpatroon" hebben kinderen van éénoudergezinnen of van nieuw samengestelde gezinnen? Is dat "voorbeeldpatroon" afhankelijk van de partnerkeuze van de ouders?

Citaat:
We hebben gewoon een andere mening hieromtrent blijkbaar. Wat ik ook vreemd vind is dat alles op zo'n korte tijd moet gaan terwijl nog geen 20 jaar terug homofilie als een mentale ziekte beschouwd werd...20 jaar is een zeer korte periode om zulke grote maatschappelijke veranderingen door te voeren...
Het is 30 jaar. Homoseksualiteit werd in 1976 geschrapt als psychische stoornis. 30 jaar is zeker geen korte periode voor maatschappelijke veranderingen.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2005, 11:05   #100
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar
Komt uw kleine dan elke morgen kijken wat u zoal vantussen uw tanden peutert? Vreemd hoor...[edit]
[size=1]After edit by Patsy Stone on 07-10-2005 at 12:06
Reason:

Citaat:
elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar
Komt uw kleine dan elke morgen kijken wat u zoal vantussen uw tanden peutert? Vreemd hoor...[/size]

[quote=Sofietjeelke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar[/QUOTE]

Komt uw kleine dan elke morgen kijken wat u zoal vantussen uw tanden peutert? Vreemd hoor...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 7 oktober 2005 om 11:06.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be