![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kost nog meer dat heroganizeren, want dat komen er crisismanagers bij kijken.Nietwaar TomB?
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel woorden heb ik er anders al niet aan verspild, dacht ik. Al eens gelet op je eigen tweemaal niks?
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Grappig: mooi artikel in het Belang van Limburg over een klacht van de provincie Limburg tegen het Vlaams Fonds voor Gehandicapten dat Limburg zou benadelen in de toekenning van de gelden. Volgens de Limburgers wordt Limburg gediscrimineerd door de Vlaemsche regering ten voordele van Vlaemsch-Brabant en Antwerpen ! Het begint al ! Transfers in alle richtingen !
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk ook weer een uitstekende reden voor hernieuwd unitarisme. ![]() Naarmate de ene tranfers ondoorzichtiger worden, gebeurt er met jou het omgekeerde, Hans. ![]() Zou je 'Vlaams' ook niet eens eindelijk foutloos gaan schrijven? Of wordt je nog altijd geen grote jongen? ![]()
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Tot nog toe is nog niemand zelfs maar in de buurt gekomen om de magistrale berekening van TomB te weerleggen.
|
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Het slechte nieuws is er al: de Vlaemsche overheid loopt naar een financiële catastrofe. Er zal veel moeten bespaard worden. Hoeveel weet ik niet precies, maar het gaat om veel geld.
Het einde van de Vlaemsche opschepperij? Valt in elk geval mooi samen met de val van het Vlaams-nationalisme. |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals ik aantoon dat het splitsen geen oplossing is voor de problemen is het unificeren dat ook niet. Een partij die over de taalgrenzen heenwerkt is een eerste stap, nu nog naar de problemen zelf kijken.
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met dat laatste zinnetje vat u perfect samen hoe poltici in Vlaanderen(de Vlaams-nationalisten op kop) denken. Of beter gezegd, niet denken. ![]() We doen maar op. Wij zijn de kampioen in het nemen van "korte termijn-beslissingen". Daarom moeten we ook om de haverklap de beslissingen herzien. Nadenken over de eventuele "bijwerkingen" van een beslissing? Doen we niet. We moeten ze eerst altijd aan den lijve ondervinden.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() TomB, eigenlijk willen wij de gewesten door de provincies vervangen, maar dan wel in decentralisatie.
D�*t is wél een oplossing. |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor de onderliggende gedachte van de BUB - gezellig en onbevooroordeeld samenleven met iedereen is een waardig ideaal - BUB is een 1 thema partij die zich vastbind aan 1 oplossing voor 1 administratief-politiek probleem waarvan BUB zelf zegt dat de Belg er niet van wakker ligt. Ik wens u veel success met de promotie tegen de splitsing, maar van wat ik gezien heb doet BUB meer kwaad dan goed omdat ze te aggressief tewerk gaat met het gedachtengoed. Enfin, misschien veranderd dat nog allemaal. De enige raad die ik u kan geven is om, zolang als uw programma niet uitgewerkt is, open te staan aan de kritiek van uw tegenhangers ipv erop te reageren met gemakkelijk weerlegbare cliches, slogans en smilies. By the way: Als ik het partijbestuur van de BUB op een publiek forum aan de LSP zie vragen of communisme verenigbaar is met een monarchie, dan ben ik blij dat ge het niet aan de PVDA vraagt, omdat die zich nog zouden uithoeren om van Albert II, Stalin II te maken, maar zeg nu zelf: Hoe slim zijn zulke benaderingen.
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Schaf de gewesten af= enorme besparing=geld komt vrij=investeringen waar nodig is.
|
![]() |
![]() |
#98 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier dus ons hoofdstuk 'Leefmilieu' Citaat:
Veel plezier ermee! P.S: voor je ons beschuldigt van aggressief te werk te gaan, moet je maar eens naar België komen en met ons mee een actie doen. Je zal zien hoe gecharmeerd de meeste mensen zijn dat er nog veel jongeren opkomen voor hun eigen land. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan duidelijk niet uw acties bijwonen, en ik ben er ook van overtuigd dat jullie een bende sympathieke kerels zijn. Op het forum wordt er echter al te vaak zonder argumenten uitgehaald naar Vlaams Nationalisten. Ge gaat ze ooit moeten overtuigen hoor, en dat gaat niet lukken als ge op hun tenen stapt.
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat: