![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Welk van deze landen kan volgens u GEEN lid worden van de eu | |||
Turkije |
![]() ![]() ![]() |
38 | 63,33% |
Israël |
![]() ![]() ![]() |
37 | 61,67% |
Rusland |
![]() ![]() ![]() |
23 | 38,33% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
18 | 30,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar het om draait bij Eurosong is een beetje reclame maken. Ik hoop dat Kate wint, haar opbrengsten door die winst zullen belast worden en ons allen ten goede komen. Als we dan Eurosong mogen organiseren kunnen we ook nog wat reclame maken... Economisch gezien is de kosten/baten analyse van winst in Eurosong veel doenbaarder dan de olympische spelen organiseren. We moeten onszelf eens in de kijker zetten. Alle landen zijn daar al jaren mee bezig... Trouwens dure spotjes op CNN hebben veel minder effect...
![]() |
![]() |
#82 |
Burger
|
![]() eurosong is dit jaar niet nodig, iedereen weet toch dat finland gaat winnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah? da's nieuw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=YBQK7m429S8&search=LORDI
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er op stemmen omwille van de leute
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang België niet wint, ben ik tevreden. Niet dat ik iets tegen Kate Ryan heb. Ik heb helemaal niets tegen Kate Ryan en haar liedje "Je t'adore". België moet niet winnen omdat we zo'n internationale media-aandacht en de organisatie van zo'n evenement niet verdienen.
Laatst gewijzigd door Everytime : 13 april 2006 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft gelijk. Belgique is een nep-staat. Enfin, een nep-festival zou eigenlijk niet misstaan, maar we kunnen beter wachten en dan met de Vlaamse (en eventueel Waalse) republiek gaan meedoen aan liet internasjonaal dat in Friesland wordt georganiseerd. We maken d�*�*r dan het grote muziekevenement van.
|
![]() |
![]() |