![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Het probleem met die redenering is dat u het alleen maar hoort als er problemen zijn, als alles goed gaat hoort u niets.
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom zaagt het VB dat ze hun waarheid niet mogen vertelllen, en dat is omdat er geen waarheid is: ze kunnen die alleen verzinnen. Een verzonnen waarheid heet een leugen Leugens vertellen om mensen zwart te maken heeft geen zin en mag niet van de mensenrechten. Het lijkt op het liedje "er is een gat in de eeemer, lieve Doris, lieve Doris..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat de overheid die problemen blijft ontkennen zorgt bij heel wat mensen tot frustraties en vergroot de problemen alleen maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
We weten van niets en er is geen probleem met ons en andere vb-ertjes: hahahahahaha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Zo grappig vond ik het niet hoor, die vernaggelde kijk op de wereld van die kerel.
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() Zeg mij eens, hoe lang pendel jij al tussen Menen en Borgerhout? Da's hoogstens een uur of twee-drie sporen, twee keer per dag, dat moet te doen zijn... Laatst gewijzigd door zorroaster : 17 januari 2006 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Een vriendin woont in de "Kattenberg" Ik had een atelier in de "Kattenberg" Mijn stamcafés waren op het Dageraadsplein, ik zit er bijna alle veertien dagen in bijvoorbeeld het "Zeezicht". Ik ken de buurt op mijn duimpje gedurende meer dan dertig jaar. Samen met een "allochtone" kunstenares maakte ik enkele jaren geleden een film anex bewegingstheaterstuk, gericht tegen de absurditeit van het dragen van sluiers en burqa's. Ik werd teruggevraagd het volgende jaar en niet vermoord zoals Van Gogh. Borgerhout is prachtig, Antwerpen is Amsterdam niet... Feiten mijnheer, zijn anders dan veronderstellingen, verdachtmakingen, insinuaties. Die beheers jij, en je mag er fier op zijn. De trein rijdt trouwens van West-Vlaanderen naar Antwerpen in exact één uur en één kwartier. Dus enige realiteitszin is je totaal vreemd, natuurlijk... Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 januari 2006 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feiten? Hier feiten.
Ik woon in Antwerpen Noord, een buurt vol negers. Nooit last met die mensen. Ik ken redelijk wat Polen. Nooit last met die polen. Ik heb jaren met tram twaalf gereden tussen hoboken en 't stad en 't was wekelijks wel iets. De strijd tegen het racisme is één ding (en een goed ding), de kop in 't zand steken omwille van de multikul zever is een heel ander ding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
VB-stemmers? Dat zijn doodgewone mensen die bang gemaakt zijn, op enkele verstokte oud-nazis na die zo oud zijn dat ze toch niets voorstellen. VB-leiders? dat zijn zelfverklaarde krankzinnigen (islamofoben!). Ik amuseer er mij rot mee om hun afzeik te beluisteren en er op te reageren. Moesten ze niet bestaan men zou ze moeten uitvinden. Maar ik haat wel bepaalde ideeën: Mensenhaat. Is iemand die mensenhaat haat, is die nu haatdragend of juist niet? Denk eens één minuutje na voor je prietpraat schrijft, of ik ga nog een hekel krijgen aan dommerikken, en dat is niet netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik beweer ook niet dat dat hetzelfde is. Maar 'Vlaams Belanger' wordt door een aantal mensen gezien als een scheldwoord en synoniem voor racist. En dat is een heel spijtige zaak. Want op die manier stigmatiseren ze een hele bevolkingsgroep en doen ze net datgene wat ze het Vlaams Belang verwijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Menen 10:57 Antwerpen caal 12:54 reistijd 01:57 met 1 overstap [2310 ][732 ] als je zelfs al zóó lomp bent wat blijft er dan over van uw andere argumenten?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw vijanden zijn dus een paar oude mannekkes en een hoop bangkakkers, aangevoerd door krankzinnige leiders.En op zo een zielige mensen zit gij dus altijd te kappen?Een beetje laf van je, vind je niet?Zo een grote sterke intelligente jongen. |
|
![]() |
![]() |