![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vergis ik me nu, maar bestaat er ergens rond het Zoniënwoud geen tramhalte "Lieveheersbeestjes" of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben rechts, en zeer rechts zelf...
Maar A. Hitler adoreren en herdenken vind ik buiten alle proporties! Iedereen, .... neem dit niet op als HET rechts waarvoor andere partijen staan. Niemand wil nog A. Hitler herdenken buiten de fanatiekelingen die liever achteruit blijven gaan (naar het verleden) dan vooruit. Mvg, E=mc²
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar dit staat VOLLEDIG los van Hitler... Hoe kan je nu IN DE 21STE EEUW -waar mensen verstand groeien- nog Hitler in verband leggen met rechts? :s Aub mensen als Hitler zijn geen oplossing... Stop met al die Hitlerliefde...
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
1. Massamoord die ik als katholiek altijd verwerp. Een menswaardige uitzetting van joden en andere vreemdelingen is de oplossing, maar geen genocide. 2. Overmoed en grootheidswaanzin om een oorlog te beginnen op 2 fronten tegelijkertijd. Hitler had eerst het westfront moeten afwerken en dan pas aan het oostfront moeten beginnen. Hiermee heeft hij Europa zware schade toegebracht. De onderschatting van de zionistische JewSA heeft geleid tot de donkere tijden waarin Europa vandaag is terechtgekomen. Maar er waren in het interbellum ook een aantal rechtse stromingen die in zijn geheel wel zeer goed waren en die nu nog steeds zeer goed werkbaar zouden zijn. Bijvoorbeeld het nationaal solidarisme van Joris Van Severen zou een zegen zijn voor de Lage Landen. Ook het fascisme van Mussolini bevat een groot aantal goede zaken. Maar alles wordt op een hoop gegooid met Hitler. Waarom zou het fascisme of nationaal solidarisme vandaag niet meer kunnen terugkomen in een verbeterde versie ? Wij moeten toch ook niet de mensen van de LSP gaan beschuldigen voor Stalin zijn misdaden. Waarom moeten de rechts nationalisten van nu beschuldigd worden voor een massamoord van meer dan 60 jaar geleden ? Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 14 april 2006 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ik zal nooit een "hitler concept" kunnen volgen. We moeten leren uit zijn fouten en vernieuwing brengen. Maar Hitler sloeg ver van de bal af... Ik zeg alleen maar, ik ben rechts, en zeer rechts... Maar kom aub nooit met hitlergedoe bij mij af of ik keur het af. De problemen van vandaag hebben jota te maken met Hitler. En ja, als hitler Rusland nooit was binnengevallen had hij misschien nu heel Europa in zijn hand. Maar dan zegt mijn geloof - los van het uwe en al de andere hier want ik heb het mijne- niets is toeval. Mvg (en bedankt voor de verlichting)
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer herdacht de LSP Stalin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In België worden naar mijn weten geen mensen opgesloten wegens hun opinie. Er worden er wel van de TV-schermen gehouden, maar daar heeft uw soort geen last van, integendeel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() //
Laatst gewijzigd door Revolutie : 14 april 2006 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent een levend geworden jukebox vol vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Indien het een multicul festival was, waar dronken autochtonen slaags kunnen raken met allahchtonen (geen schrijffout), die geen alcohol verdragen, zouden we er hier dan ook een topic over vollullen?
Echt geestig. Laat die jongeren hun feestje houden. Mij kan het niet schelen of er een poster van Hitler of van Bin Laden boven iemands bed hangt, zolang die mij ermee gerust laat. Gek genoeg komt de in ons land meest verboden uitspraak over de holocaust niet uit de mond van een nazi, maar uit die van een islamitisch staatshoofd. Volgen wie nog volgen kan, maar mijn petje gaat het te boven. De moslims zijn dus tegen de neo-nazi jongeren en tegen de joden. Neo-nazi jongeren ook, alhoewel sommige er nog niet uit zijn of ze nu met de moslims tegen de joden moeten vechten of omgekeerd. ![]() Blijkbaar zijn mensen dus binnen 1 gemeenschap al genoeg verdeeld om er van uit te kunnen gaan dat er eigenlijk maar 1 regel geldt en deze is even eenvoudig als dat hij moeilijk is. Hier is hij dan, de wet van de wicca: "Doe wat je wilt, zolang het een ander niet schaadt." ![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 april 2006 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In St-Lambrechts-Woluwe is er een bushalte met die naam. Ben daar in een vorig leven af en toe afgestapt.
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |