![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat was puur om hun politieke tegenstanders te slachtofferen. En wat is er uit gekomen? Nul komma nul, nada, noppes, zero,.... Zo ongeveer alle beschuldigden zijn vrijgesproken.
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste bewijst dan wel weer hoe het ons-kent-ons wereldje draait, niet ?
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom zie ik hier nooit een thread verschijnen als een "blanke" een fietser in beschonken toestand doodrijdt en dan vluchtmisdrijf pleegt? Dat is evengoed een misdaad, maar er wordt veel minder ruchtbaarheid aan gegeven.
![]() |
#84 |
Schepen
|
![]() pffff zielig, in de eerste plaats sterkte voor de familie en kennissen van de jongen
Hier zijn echt harde maatregelen nodig voor deze criminaliteit aan te pakken, want dat is de enige taal dat de moslims kennen. Misschien wat undercover politie plaatsen op willekeurige uren aan gevoelige plaatsen, zodat deze snel kunnen ingrijpen als zoiets zou gebeuren. Bij zulke gevallen kan men beter de nationaliteit afpakken en het land uitzetten naar de mate van misdaad dat die allochtoon gepleegd heeft. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zijn vrijgesproken door een rechtbank. Die oordeelde dat er geen sprake van een misdrijf was omdat er geen limieten waren gesteld aan het gebruik van de kredietkaarten. Maar ja, jij bent een supporter van politici die niet het minste respect hebben voor het gerecht. Dus, waarom verbaast een dergelijke uitspraak van jou mij niet...
![]() |
#86 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan mij maar één soortgelijke zaak herinneren, dat was in de Matongé-buurt een paar jaar geleden (en ja, ook voor mij is één moord er één teveel). Daar kan je de zaak Mombaerts bijvoegen (hoewel de rechter van oordeel was dat dit geen moord was, maar doodslag). En volgens mij verandert de nationaliteit of "origine" van de daders en van het slachtoffer niks aan deze zaak. Citaat:
Daarom zeker dat men in België steeds langer in de gevangenis blijft zitten...
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 13 april 2006 om 12:56. |
||||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een werknemer in de privé zo een oneigenlijk gebruik moest maken van zijn visa kaart gaan hij gaan van zijn werkgever. Ik zou wel eens willen zien welke werkgever ermee gediend is dat zijn werknemer zijn visa kaart gebruikt voor privé aankopen. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans vond de media het nodig dagen achtereen er de nadruk op te leggen dat de twee brandstichters in St-Niklaas van autochtone afkomst waren. Gaan ze nu ook er de nadruk op leggen dat de daders ALLOCHTONEN waren? Laatst gewijzigd door daiwa : 13 april 2006 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien: 1. Spreek je soms uit ervaring? Mijn ervaring leert me dat je over dingen waar je niks vanaf weet beter kan zwijgen, dan erover in het ijle te lullen... 2. Trouwens, de lijn tussen prive en professioneel gebruik is heel dun. Als Edwin Pairon met zijn visa kaart een kostuum koopt omdat hij dit soms nodig heeft voor zijn werk, hoewel hij nog liever in zijn blote kont over de meir zou rondlopen dan in een kostuum, dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde bij volwassenen: er bestaat "knuffelbeleid", maar dan voor bepaalde vormen van criminaliteit (Knuppel verwijst ernaar), niet voor allochtonen als dusdanig.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 13 april 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Ik word hier kotsmisselijk van die VB-aanhangers die wel willen lullen en zeiken en daarbij enorm hun best doen om de terminologie van hun partij-oversten te gebruiken, maar niet weten waarover ze eigenlijk aan het zeiken zijn... VB en deftig argumenteren, het zal ook nooit wat worden.
![]()
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat de daders van dit misdrijf niet aan de schandpaal genageld worden? Wie vergoelijkt hier eigenlijk hun wandaden? Niemand. Ik vind dit even erg als jou hoor. En kom niet af met die bullshit van linkiewinkies die het weer allemaal op achterstelling en sociale ongelijkheid steken. Als ik me niet vergis zijn de meeste daders van vluchtmisdrijven met dodelijke afloop én blank én marginaal... Ik zou dus evengoed een boom kunnen opzetten over dat autochtoon crapuul dat te laf is om hun verantwoordelijkheid voor hun eigen daden onder ogen te zien Waar het mij hier om draait is dat er hier weer een aantal zijn die beginnen te hyperventileren en spreken van het zoveelste dodelijke slachtoffer van allochtoon crapuul. Zoals hierboven aangehaald kan ik me uit de voorbije paar jaar slechts twee dergelijke gevallen herinneren.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 april 2006 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Ik heb nooit een visa kaart gehad. 2) Zelfs het kleinste kind weet dat een rugzak kopen en doopkaartjes laten drukken op de kosten van de stad niet behoren tot kosten die eigen zijn aan het uitoefenen van zijn ambt. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Ik moest het artikel zelfs niet lezen. Toen ik de titel zag, wist ik dat de daders Abdullah's waren.
|
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Toen Ali de tassjesdief in Nederland onopzettelijk werd gedood waren er relletjes
Toen die islam leraar in Borgerhout werd gedood waren er relletjes Ook al was het niet bewezen, volgens de allochtonen was het een rascistische misdaad. Waar wachten we op? Voor vreemdelingen stel ik het volgende voor: heel de familie is voor elkaar verantwoordelijk (die gasten hebben toch zo'n sterk familie gevoel). Als één iemand van een familie met het gerecht in aanraking komt: één waarschuwing. Tweede keer: tweede waarschuwing. Derde keer: heel de familie tot de vierde graad op den boot naar Marokko of waar dan ook. Ze zullen zich wel gedragen. |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Belgie wordt weldra de wa wa west
![]() |
![]() |