![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan niet meer.
Het confrontabeleid van Ayaan inplaats van het huidige gepamper om de moslims tevreden te houden zou echter kunnen werken.
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met andere woorden : U zwakt uw vergelijking af . Ik trek de vergelijking niet in het absurde door. Misschien is het gewoon een absurde vergelijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pieds-noirs.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet naar wat je verwijst maar wat bedoel je er precies mee?
![]() |
#85 |
|
![]() Ik wil gewoon bedoelen dat mits aanmoediging en financiële compensatie (soms ook gewoon verplichting) het mogelijk moet zijn om niet aanpasbare moslims naar hun heimat te doen terugkeren , ook al hebben wij hier met een derde generatie te maken (zoals de Franse kolonisten in Algerije)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga daar enkel mee akkoord als je met dat 'niet aanpasbaar' recidiverende crimininelen bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet schitteren de criminaliteitscijfers niet door een overproportionele aanwezigheid van criminele blokkers, maar wel door een overproportionele aanwezigheid van Marokkanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn mensen zoals jij die medeverantwoordelijk zijn voor hetgeen is gebeurd. Jullie geven allochtonen het verkeerde signaal dat kansarmoede carte blanche geeft op criminaliteit. Daarbij spreken jullie op de koop toe met een dubbele tong want dat signaal geven jullie niet naar kansarme autochtonen. Die schelden jullie gemakshalve uit voor blokkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar dat zelfs een VuilB-er nog voor iets goed is als het erop aankomt....
![]() |
#93 |
|
![]() VB zijn angsthazen ,dat zijn ze,.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
06/02 Bende allochtonen slaat Hobokenaar ziekenhuis in. vr 24/03/06 - In Antwerpen zijn zeven minderjarigen opgepakt omdat ze een motorisch gehandicapte klasgenoot van veertien in elkaar geslagen zouden hebben. Tiener krijgt vijf messteken omdat hij MP3-speler niet wil afgeven. - |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Zeg nooit Marokkaan tegen een Turk !! ![]() 3. Het is inderdaad al zij (de allochtonen) tegen ons (de aotochtonen) www.jurgenverstrepen.be en de reportages met "fatima" de Aguire in de intervieuws met jongeren aan het centraal Station (echt schokkend minimaliserend, Farid razend op het "krapul" en Brice Deruyver ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tevreden? |
|
![]() |
![]() |