![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ammehoela! De enige correcte reactie bestaat erin diegene die zijn zwangere vrouw met openbaar vervoer doet rijden eens ferm af te rossen. Dat is de ware schuldige, niet iemand die weigert zijn betaalde plaats af te staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() als ik een auto koop om dat ik anders ni op mijn werk geraak ben ik voor groenlinks en de geitewollensok een vervuiler en een klootzak , als ik klein jong zou willen en geen auto ( of 2 ) wil of kan betalen ben ik een klootzak ????????
ik heb geen en wil geen kinderen maar heb wel een auto van doen voor mijn werk , moeten ze mij nu afrossen ???
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Welke serieuze mens laat zich nu iets gelegen liggen aan wat de Groen!en willen? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah ja, want een vrouw is te minderwaardig om zelf te beslissen welk vervoer ze kiest...
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 25 juni 2006 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo voorkomt ge dat iemand anders er gaat op kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee bedankt. Liever blode Jan dan dode Jan denk ik dan. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mannen die plaats maken voor vrouwen vind ik persoonlijk ook niet correct. De vrouw moet ondertussen maar geëmancipeerd genoeg zijn om gelijk behandeld te worden. Voorkeurbehandeling hoort daar niet bij. Ik zal op een bus niet rechtstaan voor iemand anders tenzij in één van beide situaties: - Iemand vraagt mij vriendelijk of hij/zij eventueel zou mogen zitten. - Ik zie iemand opstappen in een overvolle bus waarvan ik merk dat die persoon misschien beter zou neerzitten (vb. oudje met een wandelstok) en dit zonder dat die persoon het gevraagd heeft (misschien omdat ie te 'trots' is of niet durft vragen). Van die opgetutte bomma's die zonder iets te zeggen naast u komen staan om u van uw plaats af te 'kijken' krijg ik het vliegend ******. Ik kan er dan ook enorm van genieten om die zure blik met een brede smile te beantwoorden. ![]() Als ze willen zitten moeten ze het maar vragen. Bovendien blijken ze de busrit ook prima door te maken al staande... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste vrouwen zijn slim genoeg om niet met openbaar vervoer te gaan als het enigszins anders kan.
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Is het altijd dezelfde moordenaar mss?
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() De persoonsbeschrijving is echt om te lachen.
Nergens wordt de kleur van het haar beschreven. Ze kunnen ros, blond, bruin of zwart haar hebben. Ook is niet beschreven of ze al dan niet getaande huidskleur hebben. Een eventuele verwijzing naar type en ras wordt niet gegeven. Wat betreft persoonsbeschrijving is dit laatste toch heel belangrijk om de daders te vinden gezien het ras een eerste opvallend kenmerk is van een persoon. Men kan politiek correct willen zijn maar toch niet ten koste van het onderzoek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar staat die persoonsbeschrijving ergens? Ik kan het echt bijna niet geloven. Politiek correct ten koste van het onderzoek?! Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Waarom moeten jullie dat toch allemaal weten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Bron : Het laatste nieuws.be - tevens dezelfde beschrijving gegeven op VTM nieuws
Citaat:
Laatst gewijzigd door Devi8 : 25 juni 2006 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Nu weten die daders welke kleren ze nu vooral NIET moeten dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Volgens mij was deze geweldpleging een soort van kanalisering van vroegere pesterijen tegen de daders...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |