![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijkt u zelf! Wat de bijbel betreft; zeker geen kul. De verhaaltjes wel; het idee zelf niet; maar daar moet dan voor één keer wel verder kijken dan je neus lang is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van mijn weerwoord. namelijk dat gedetailleerdheid etc nog niks zegt. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 augustus 2006 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Gedetailleerdheid die controleerbare en juiste informatie geeft is volgens mij aan te nemen als correct! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk was er één vliegtuig niet op tijd aangekomen zeker en was de timing van de controlled demolition toch al beginnen te tikken: ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 27 augustus 2006 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat vrij technische lijkt me zwaar overdreven maar dat zal voor iedereen anders zijn. Er wordt nergens in uitgelegd hoe ze de simulatie hebben opgezet, welke en hoeveel vrijheidsgraden zijn gebruikt, ... eigenlijk een prul. Er zitten een aantal opmerkelijkheden in deze studie (daarom geen bewijzen) Lees de intro eens: Citaat:
De leider van het team (Project Conception - Mete Sozen, Civil Engineering) zat ook in het team dat THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT heeft geschreven en dat bevestigt de kwaliteit van de simulatie. Het vliegtuig ... ![]() ... in de simulatie echter ... ![]() ... zijn de motoren van geen belang ... en ze zeggen het zelf ... Citaat:
![]() In de simulatie:
![]() Alweer sterk officieel rapporteermateriaal
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 27 augustus 2006 om 20:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, waar zit de fout ? Iederéén kan zeggen dat je ''een fout" maakte of "foute zaken" toevoegt.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() ![]() Citaat:
En ie journalisten die degenen die de offciele versie NIET geloven de "nonbelievers" of "9/11-sceptici noemen, waarschijnlijk ook niet. Anyway, het zal mij worst wezen met welke term jij en parci iemand aanspreken die de officiele versie NIET gelooft. Maar iemand nieuw op het forum (en die logisch denkt) zal onmiddellijk in de war zijn.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 27 augustus 2006 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Die kerels van die simulatie zijn juist in hun uitleg.
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Hier mede valt mijn discussie plat.
Hoe het komt ga ik mij niet uitspreken... maar het is niet erg. laten we verder bouwen op de simulaties... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Motoren zijn weldegelijk aanwezig op en vliegtuig, hebben hun gewicht en vliegen zo ongeveer aan dezelfde snelheid van dat vliegtuig. het feit dat ze wel melding maken van het landingsgestel maar niet van de motoren roept bij jou ook heen vragen op? Ik denk dat Largo_w met veel plezier voor jou zal berekenen hoeveel druk er wordt uitgevoerd op de muur wanneer zo'n motor (gebruik makend van correct gewicht én afmetingen) aan 850 km/h tegen een muur vliegt. Largo_w, om het een beetje te vereenvoudigen mag je uitgaan van een loodrechte approach in plaats van de hoek die het vliegtuig eigenlijk heeft gemaakt.
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laat ons weten wat je ervan leert. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Meer moet dat niet zijn, believertjes van me ! ![]()
![]() |
#94 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]()
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gun wil hier enkel aantonen dat (is ook logisch) de motoren zware schade moeten hebben toegebraacht aan diezelfde muur waar de romp is doorgegegaan. Je zou verwachten dat de motoren er door vliegen, he. (zoniet hoe verklaar je dan dan ding dat BINNEN ligt en wat volgens jullie een onderdeel van de motor is?) En met wat kom jij af? "Motoren maken geen deel uit van de structuur van een vliegtuig....." ![]() en daarom is de simulatie dus correct. ![]() Tja. Louter theoretish heb je dus weeral gelijk, is't goed? Maar of ze deel uitmaken van de "structuur" of van hoe jij 't ook zou beschrijven, ze maakten toch wel deel uit van het vliegtuig dat daar zogezegd gercrashed is, of niet???? Daar gaat het om.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 29 augustus 2006 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu ik eraan denk.
Believers zijn personen die geloven dat ze het beter weten dan experten, ook al kunnen ze geen van allen ook maar enige geloofsbrief terzake voorleggen. Daarom dat ik believers bekijk als de fanatisch-religieuzen van deze tijd. OK, de "donder en bliksem"-goden uit de oertijd en de "almachtige god" uit de christelijke tijd zijn dan wel verdwenen, maar het geloof van de believers in niet-wetenschappelijke supra-structuren is daarom niet minder gelijkaardig.
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Religie is vervangen door wetenschap. Het einderesultaat is hetzelfde: " All science is merely a means to an end. The means is knowledge. The end is control.”
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Martin Luther King, Jr. Laatst gewijzigd door largo_w : 29 augustus 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Believers, nonbelievers, gezeik!!! Hoe noem je dan iemand gelijk mij? Er zijn bepaalde stellingen die ik geloof, andere die ik niet geloof, dan zijn er weer stellingen die ik in twijfel trek maar mogelijk acht, dan zijn er ook stellingen waar ik in twijfel en eerder ook echt in twijfel trek. Waar pas ik dan in in dat believer nonbeliever plaatje, of val ik weer eens uit de boot?
![]() In mijn ogen, het grootste probleem met heel die believer-nonbeliever (zelfde als heel de links-recht gezeik in mn ogen) toestanden, is dat het weer mooi uitkomt voor de mensen die iets willen verbergen. Deel het kamp op in 2, zorg dat iedereen ofwel in het eerste, ofwel in het tweede kamp past. Smijt vervolgens enkele crackhead theoriën bij het believer kamp en ga ervan uit dat elke believer in hetzelfde gelooft, et voila, we zitten waar we nu zitten. Dat mensen dit eens doorkrijgen, gvd! Ik kan me hierin opjagen, zijn we dan gezamelijk zo dom? |
![]() |
![]() |